روزانه های سینمایی
تاخت و تاز این اسب دیدنی است

تاخت و تاز این اسب دیدنی است

چهاردهمین فیلم سینمایی ایرانی پوشش ویدیو به تن کرد. به موجب این گزارش؛ نسخه ویدیویی فیلم سینمایی اسب حیوان نجیبی است، در شبکه توزیع شد. این محصول سینمایی که پاییز سال گذشته در سینماهای سراسر کشور به اکران عمومی درآمد، با استقبال نسبتاً خوب تماشاگران سینما روبرو گردید و کاهانی کارگردان اثر، توانست نمره قابل قبولی از منتقدان و تماشاگران دریافت کند.

این گزارش می افزاید، پخش مشترک تصویر گستر شرق و دنیای هنر، توزیع مویرگی فیلم را انجام داده اند.

تنها تفاوت نسخه سینمایی فیلم با ویدیوی آن، ضمیمه نقد روانکاوانه اثر است که دکتر بهنام اوحدی اجرای ان را برعهده داشته است.

یادآور می شود با اکران عمومی فیلم های آزمایشگاه به کارگردانی حمید امجد و قفس طلایی ساخته محمد زرین دست و دوستی از جنس آتش آخرین ساخته مرحوم امیر قویدل و خوابم میاد به کارگردانی عطاران تعداد فیلم های ایرانی به نمایش درآمده در سینماهای کشور از ابتدای سالجاری، به هیجده عنوان بالغ گردیده است.

بازتاب این خبر: مهر

سعید رجبی فروتن

در کنار روزمرگی های معمول، این جا خودم و افکارم را ثبت می کنم. از فرهنگ و هنر تا سینما و نمایش خانگی... می توانید نوشته های من را در «روزانه های سینمایی» دنبال نمایید.

۱۸ comments

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

    • اولین فیلم موسسه سوره در سال جدید یه حبه قند قرار بود اخر اردیبهشت پخش بشه ولی هنوز این اتفاق نیفتاده و ماهم مثل شما منتظر!

  • ارائه این فیلم بسیار حرفه ای و از طراحی جلد گرفته تا طراحی منو و کیفیت فیلم همه خوب بود و چه خوبست موسسات ضعیف مان از اینگونه موسسات الگو بگیرند. تنها ایرادی که شاید بتوان به این نسخه گرفت اینست که جای خالی پشت صحنه ی این فیلم خوب به شدت توی ذوق می زند که البته ممکن است بعلت قرار دادن تحمیلی بررسی روانشناسانه در DVD وبه دلیل احتمال افت کیفیت (حجم بالای محتوا و محدود بودن فضای DVD5) مسئل فنی محترم موسسه از قرار دادن پشت صحنه حذر نموده باشند.

  • شرکت هنر اول دوشنبه ۲۲ خردادماه انیمیشن فردی قورباغه را توزیع می نماید.این عنوان توسط موسسات ریز موج و سینما ۲۴ تامین شده است.

  • موسسه سینما ۲۴ سه شنبه ۲۳ خرداد ماه فیلم ویدیویی درباره زندگی را توزیع می نماید.این فیلم توسط موسسه تصویر مهر هشتم تامین شده است و نیما شاهرخ شاهی-سحر زکریا و زیبا بروفه بازیگران ان می باشند

    • خوشبختانه مجموعه هنر اول به روزهای اوج خویش باز می گردد و شاهد توزیع منظم این مجموعه نیز هستیم. هر چند که دلیل ایجاد دو مرکز پخش تقریبا یکسان در کنار هم و در یک مجموعه و با یک مدیریت برای ما روشن نیست ولی در هر حال توفیق دوستان آرزوی ماست. ای کاش موسساتی چون "تصویر مهر هشتم" توزیع عناوین گذشته خود را نیز به این مراکز پخش می سپردند تا محصولات ایشان بصورت یکدست در سراسر کشور گسترده شود.

  • با سلام خدمت مدیر محترم سایت ببخشید یک فیلمی پارسال جز تبلیغات  بود که پارسال توزیع بشه فکر کنم ویدیویی بود مادرانه خبری از پخش این فیلم شما ندارید؟

  • سلام 
    اقای فروتن در تیتراژ فیلم  اسب نوشته با صدای پانته ا بهرام  من هر چقدر نگاه کردم در جریان و در انتها فیلم ندیدم  پس چی شده 
    دی وی دی شب پر ستاره توزیع شده یا نه
    یک سوال  چرا هر سریالی در شبکه ساخته میشه با  فرار نویسنده مواجه میشه   اخریش  ساخت ایران  با رفتن سیروس الوند سریال  نابود شد  با دیدن قسمتهای ا تا ۵ گفتم چه سریال خوبی ولی از  قسمت ۶ سریال فلج شد و  کاملا مشخصه  مشکل فیلمنامه است  چرا نویسنده سریالها   تا اخر کارشان را نمکنن    و باعث پایین امدن سطح سریال شده است  این فقط به تهیه کننده ربط دارد  سریال قلب یخی هم همینطور  سریال بعدی هم …….  ما هیچ وقت از اشتباهات درس نمیگیریم  
    خواهشا سریالها   رو نجات بدین  دارن به ورطه نابودی می
    ببینید چه   خروشی برای دیدن نسخه قاچاقی فیلم خصوصی  است  که تعداد دانلود تعداد کپی معلومه  بیننده به جایی فرار میکنه که توش سانسور نباشه  شما  میتوانید درک کنید و ببینید که چه جوشی و خروشی براید دیدن خصوصی وجود دارد 
    یک سوال مهم هم دارم فصل ۶ سریال ۲۴   مجوز دارد یا نه ؟  خواهش میکنم جواب بدید 
     
     

    • جای تعجب است از دوستان عزیزی که مشغول موشکافی نسخه های خانگی محصولات سینمای ایران هستند که چطور متوجه  چند دقیقه صدای خانم "پانته آبهرام" در یکی از سکانس های اولیه این فیلم نشده اند.

  • جناب آقای عظیمی با سلام
    در نوشته حضرتعالی از فعالیت همزمان دو گروه پخش با یک مدیریت واحد سوال شده بود که بر خود واجب دانستم به رسم ادب به مهمترین دلیل و دغدغه در این خصوص اشاره کنم. همانطور که مستحضر هستید پخش مویرگی در سطح شهر تهران توسط ویزیتور صورت میگیرد و برای هر یک از این افراد سقف اعتباری محدودی تعریف میشود که اکر تعداد نوبتهای توزیع از یک مقداری بالاتر رود مشکلات عدیده ثانویه برای شرکت ایجاد مینماید و از توزیع بیشتر عناوین جلوگیری مینماید. حال برای پاسخگویی به نیاز مصرف کنندگان و صاحبان عناوین استفاده از بیش از یک گروه یکی از راه حلهای قابل اجرا میباشد. در پایان باز هم از نقطه نظرات شما تشکر کرده و امیدوارم ما را در این راه مساعدت نمایید.
    با تشکر

  • چرا موسسات از تجربیات شرکت جوانه پویا در پخش سریال فرار ار زندان استفاده نمی کنند سریالی که با پخش منظم و دوبله بسیار قوی خاطرات خوشی برای تماشاگران نمایش خانگی به جای گذاشت ایا دی وی دی سریال موجوده تو بازار

مرا در شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید