روزانه های سینمایی
چهار تقدیر به جوایز جشنواره ویدیویی افزوده شد

چهار تقدیر به جوایز جشنواره ویدیویی افزوده شد

دبیر جشنواره فیلم های ویدیویی با اعطای سه لوح تقدیر در بخش ارزیابی عملکرد موسسات ویدیویی موافقت کرد. به موجب این گزارش عصر امروز در جریان برگزاری نشست هیات داوران بخش های انتخاب بهترین فیلم از نظر کیفیت فنی در سال های ۸۹ و ۹۰، همچنین انتخاب بهترین موسسه در سال ۹۰، مقرر گردید با تشخیص هیات داوران به بهترین موسسه در دهه ۸۰، بهترین موسسه در زمینه پخش و بهترین شرکت در زمینه تکثیر صنعتی محصول، لوح تقدیر داده شود.

این گزارش می افزاید بحث پرشور انتخاب برترین محصول ایرانی عرضه شده در دو سال گذشته از جنبه اتورینگ و سایر عوامل امتیاز آور فنی، پس از بازبینی مکرر نمونه های انتخاب شده سرانجام به نتیجه روشن و مورد توافق هیات داوران منتهی گردید.

همچنین مقرر شد به دلیل انتشار مجموعه آثار با کیفیت یکی از موسسات ویدیو رسانه در دوره زمانی مورد اشاره، تقدیر ویژه ای از آن به عمل آید.

یادآور می شود در مراسم افتتاحیه جشنواره که ۲۷ خرداد ماه در ایوان شمس برگزار می گردد، برگزیدگان در بخش های مزبور معرفی گردند. کد ۴۳۸

سعید رجبی فروتن

در کنار روزمرگی های معمول، این جا خودم و افکارم را ثبت می کنم. از فرهنگ و هنر تا سینما و نمایش خانگی... می توانید نوشته های من را در «روزانه های سینمایی» دنبال نمایید.

۴ comments

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

  • امیدوارم زودتر این جشنواره تمام شود و موسسه ی رسانه های تصویری به جایگاه خودش برگردد. معلوم نیست این تعداد فیلمی که این موسسه خریداری کرده قرار است در چه زمانی پخش شوند. یکی از دلایل عدم استقبال مردم از فیلم های ایرانی می تواند فاصله ی بین اکران و پخش ویدئویی آنها باشد، مسئله ای که اکثر موسسات به آن بی توجه اند.

  • جناب فروتن
    آنقدر درجه تعلیق بخش پایانی خبر فوق بالا بود که ناخودآگاه کنجکاو شدیم بدانیم اول اسم این فیلم برگزیده چیه
    یه راهنمایی کوچولو بفرمائین سر زبونمونه اسمشو میگیم
     

    • فقط آنطور که دستگیرمان شد. اولاً اثر منتخب باید ایرانی می بود و ثانیاً فقط یک کار از دو سال گذشته انتخاب می شد. نکته بعدی این بود که در جشنواره سال آتی حتماً بخش علیحده ای برای دوبله گذارده خواهد شد و در آن بهترین های یک دهه ارزیابی خواهند شد تا به نحوی جبران تلاش ها و خلاقیت های صورت گرفته بشود. البته در همین اولین دوره یک گوینده زن و یک مدیر دوبلاژ در بخش نکوداشت، تجلیل می شوند.

مرا در شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید