روزانه های سینمایی
جای خالی موسسه فیلمسازان جوان در فهرست بهترین ها

جای خالی موسسه فیلمسازان جوان در فهرست بهترین ها

طی ۲۴ ساعت گذشته که خوانندگان در طرح نظر سنجی برای انتخاب بهترین فیلم های سال های ۸۹ و ۹۰ و نیز بهترین موسسه سال ۹۰، شرکت کرده اند، نامی از موسسه فیلمسازان جوان به چشم نمی خورد.

به موجب این گزارش در حالی که احساس می شد، موسسه فیلمسازان جوان به اعتبار تهیه و تامین تعداد قابل توجهی از عناوین روز سینمای ایران در سال گذشته توانسته باشد نظرات خوانندگان را به خود جلب کند، ظاهراً کیفیت نه چندان مطلوب فیلم های موسسه مزبور بویژه ورود آقایان ممنوع در سال گذشته، دلیل اصلی رویگردانی مخاطبان از موسسه فوق تا این لحظه بوده است. به عبارت دیگر از نظر جامعه مخاطبان عملکرد موسسات صرفاً با تعداد فیلم ها و آثاری که منتشر می کنند، ارزیابی نمی شود و در این میان کیفیت و نحوه عرضه محصول حرف اول را در جلب مشتری می زند. کد۴۱۹

سعید رجبی فروتن

در کنار روزمرگی های معمول، این جا خودم و افکارم را ثبت می کنم. از فرهنگ و هنر تا سینما و نمایش خانگی... می توانید نوشته های من را در «روزانه های سینمایی» دنبال نمایید.

۲۳ comments

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

  • آقا فروتن من را یادتان هست . در خیابان کارگر ویدئو کلوپ دارم . دیگه خسته شدم مشتریان دائما از آمدن فیلم ها می پرسن . این فیلم قصه پریا چی دارد نمیدونم . بیشترین پرسش از آن این فیلم است . اگر خبر دارید به ما بگویید . تو رو خدا نگویید که موسسات باید پاسخ دهند . اگر خبر سکرتی دارید به ما بگویید .
     
     
    قصه پریا کی وارد شبکه نمایش خانگی می شود

  • سلام اقای فروتن چرا اخبار نادرست در اختیار مردم قرار میدهید  دوشنبه هفته  پیش که با پخش گلرنگ تماس گرفتم    به من پاسخ دادند که فیلم اماده توزیع است ولی زمان پخش ان هنوز معلوم نیست

    • تعداد بسیار محدودی هفته گذشته توزیع شده ولی توزیع سراسری به همراه توزیع یک فیلم و یا سریال در روز سه شنبه ۹ خرداد یا چهارشنبه ۱۰ خرداد هفته آینده خواهد بود.

  • سلام
    بعدازچندوقت هنوزنسخه اصلاح شده ورودنیمده.چه انتظاری دارید بااین کیفیت هایی  کهفیلمسازان  فیلم توزیع کردند اصلا جاش خالی نیست

  • شمارودوست داشتند بهتون دادند به ما که ندادندوهنوزندیدیم ولی قبول کنیدفیلمسازان جوان حالا حالاها کارداره

  • یک موسسه مانند هنراول و یکی هم مثل اینها! هنوز خبری از ورود آقایان ممنوع نیست، جناب فروتن احتمالا بخاطر دریافت پروانه نمایش فیلم های جدیدشان نسخه ی جدید را به شما ارائه کرده اند. حواستان باشد گولشان را نخورید!
    فقط می خواستم بگویم از این پس باید نام موسسه ی هنراول را با احترام بیاوریم.

  • در کامنت های قبل از شما پرسیده بودم که آیا وارد بازار شده یا خیر که در جواب فرمودید هفته ی گذشته، اما هم اکنون که این سطور را مرقوم می نمایم این اتفاق نیافتاده است. قبول دارید این موسسه اطلاعات غلط به شما داده است؟

    • چون موسسات پولشان را از سر راه نیاورده اند، حق شان است که برنامه ریزی لازم را برای توزیع بموقع اثر در بازار به عمل آورند. همانطور که به دفعات گفتم در انتخاب زمان مناسب برای پخش یک محصول، پارامترهای متعددی دخالت دارند. مهم آن بود که اثر مجدداً بازتولید شود که خوشبختانه این مهم رخ داد و مطمئن باشید در اولین فرصت در دسترس مخاطبان قرار خواهد گرفت.جواب قبلی برای رفع شبهه شما بود که مرجع نظارتی را عاقل و بالغ بدانید.!

  • جناب فروتن مصرف کننده هم پولش رو بازحمت بدست آورده وازسرراه نیاورده که بده واسه فیلم بی کیفیت این موسسه الان یک ماهه امروز وفردا میکنند.یه اشتباهی انجام دادند باید جبران کنند زیاد لی لی به لالاشون نذارید اون یه نسخه هم به شما ارائه کردند که مجوزبقیه کاراشون رو بدبن 

    • با سلام
      همانطور که در کامنت‌های قبلی به استحضار رسید، تکثیر و آماده‌سازی نسخه ی جدید ورود آقایان ممنوع قریب یک ماه است که به پایان رسیده و توزیع آن صرفا به دلیل تغییرات ناخواسته‌ی زمانبندی پخش عناوین دیگر بوده که مجددا با روند منظمی ادامه خواهد یافت. 

  • اقای فروتن عزیز سلام چند روز پیش نوشتید ۲فیلم ایرانی در این هفته توزیع میشه ولی هنوز نام نبردید میشه خواخشا بگید چه فیلمهایی میاد؟منتظر جوابتونم
    ۲.ایا واسه فیلم قصه پریا مشکلی پیش اومده که توزیع نمیشه؟

  • جناب فروتن عزیز
    حالا این نسخه ای که رویت نمودید، کیفیت خوبی داشت؟ تبلیغ بین فیلم چطور؟ آرم گوشه ی تصویر؟

مرا در شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید