روزانه های سینمایی
ما ز یاران چشم یاری داشتیم

ما ز یاران چشم یاری داشتیم

انتظار می رفت در آستانه سال جدید و همزمان با شکوفایی عنچه های امید بر شاخسارهای نورسته، تحقق بسیاری از وعده هایی را که اعلام کرده ایم، شاهد باشیم و در بزم طبیعت سرود خوانان، نوید دوران بهتر و به سامان تری را به دست اندرکاران شبکه نمایش خانگی دهیم. اعلام حبر غیر منتظره استعفای دکتر نوروزی رییس کوشای اتحادیه صنفی موسسات ویدیو رسانه از آن دست خبرهایی است که جز تلخکامی ثمر دیگری در پی ندارد. تحرک کم سابقه ایشان در ادامه تلاش های حجت الاسلام زم – در انجمن صنفی- برای اتحاد و همگرایی مدیران موسسات، موجی از امید را در دلها ایجاد کرد. در حال حاضر سلسله طرحها و برنامه های بدیعی که دقیقاً بر اساس تجربه و آسیب شناسایی دقیق مسائل شبکه تدوین شده است، قطعاً نیازمند حضور و همراهی مسئولانه ایشان و سایر اعضای هیات رییسه برای به فرجام رساندن آنهاست .در غیر اینصورت بیم آن می رود که حاصل یکسال کار و مطالعه بی وقفه به هدر رفته و گره کور مشکلات موجود پیچیده تر شود. روزانه های سینمایی ضمن انتشار متن این استعفا از جناب نوروزی خواستار تجدید نظر در تصمیم شان می باشد. قطعاً در سال جدید با همراهی بیشتر اعضا می توان از حجم کارها و مسئولیت های ایشان کاست و شرایطی را فراهم ساخت تا از انجام کارهای شخصی اشان بازنمانند.

 

اعضا محترم هیئت مدیره اتحادیه شرکتهای ویدئو رسانه ایران

با عرض سلام و احترام

         همانگونه که مستحضرید قریب به ۷ ماه از زمان پذیرش مسئولیت سنگین ریاست اتحادیه موسسات ویدئو رسانه توسط اینجانب گذشته است و در طی این مدت بنده تمام توان خویش را در راستای انجام وظایف محوله  از جانب آن هیئت مدیره محترم به کار بستم. همانطور که در هنگام پذیرش مشروط این مسئولیت هم به حضور شما عزیزان عرض کرده بودم، قبول این مسئولیت از جانب بنده به دلیل مشغله های سنگین خارج از اتحادیه قطعاً موقتی و کوتاه مدت خواهد بود، با توجه به این مسئله و نگرانی از قصور در انجام وظایف محوله از جانب شما عزیزان به نحو احسن و اکمل، بدینوسیله استعفای خود را از سمت ریاست اتحادیه موسسات ویدئو رسانه اعلام نموده و از امروز تا زمان انتخاب ریاست جدید این اتحادیه مسئولیت را به جناب آقای انصاری نائب رییس محترم این اتحادیه می سپارم.

دوستان عزیز، در طی این مدت حوادث تلخ و شیرین بسیاری را به اتفاق یکدیگر پشت سرگذاشتیم و تجربیات این دوره یک نکته را برای بنده مشخص کرد و آن هم اینکه در زیر سایه اتحاد موسسات ویدئو رسانه می توان بسیاری از ناحقی ها و جفاهایی که در حق موسسات ویدئو رسانه می شود را رفع و به موفقیت های چشمگیری در پروژه های مشترکی همچون VOD ، شبکه ماهواره ای و … دست یافت . خدا را سپاس می گویم از بابت اینکه در حال حاضر این اتحادیه توانسته است اعتبار نسبی و اولیه ای برای خود دست و پا کند و بدون هیچ تردیدی باور دارم که چنانچه میل عزیزان حاضر در این اتحادیه همچنان بر اتحاد باقی بماند، این اتحادیه این توانایی را دارد که با ساماندهی تامین، توزیع و تبلیغات و …. به موفقیتهای بی نظیری در این عرصه دست پیدا کند و گامهای بزرگی در راستای احیاء جایگاه حقیقی این موسسات در خدمت به مردم این مرز و بوم بردارد. علی الخصوص امید دارم که طرح تامین مشترک که حدود ۱۵ موسسه با آن موافقت نموده اند با برگزاری نخستین مناقضه در ابتدای در سال ۹۱ به تحقق بپیوندد و گام بزرگی در راستای یکی از معضلات همیشگی موسسات در زمینه تامین محصولات برداشته شود.

از این فرصت استفاده میکنم و پیشاپیش آغاز سال نو را به تمام شما عزیزان و همچنین اعضای محترم اتحادیه تبریک عرض میکنم و در نهایت از تمام شما مهربانان حلالیت می طلبم، امید دارم چنانچه  بی توجهی از جانب بنده رخ داده است و یا احیانا و خدای ناکرده جسارتی از بنده سر زده است، شما عزیزان به بزرگواری خود بر بنده ببخشید.

 

 

 با تشکر و تقدیم احترام

حمیدرضا نوروزی

کد خبر ۳۴۵

 

سعید رجبی فروتن

در کنار روزمرگی های معمول، این جا خودم و افکارم را ثبت می کنم. از فرهنگ و هنر تا سینما و نمایش خانگی... می توانید نوشته های من را در «روزانه های سینمایی» دنبال نمایید.

اضافه کردن نظر

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

مرا در شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید