روزانه های سینمایی
گربه های هنر نما در کوچه پس کوچه های شهرهای ایران جولان می دهند

گربه های هنر نما در کوچه پس کوچه های شهرهای ایران جولان می دهند

موسسه هنر نمای پارسیان که به صورت تخصصی فعالیت خود را  بیشتر بر روی عناوین دارای مخاطب کودک و نوجوان و خانواده  متمرکز نموده، از امروز پخش انیمیشن جذاب " گربه های چکمه پوش ۲" را در سراسر کشور آغاز کرده است. این انیمیشن پرطرفدار به تازگی اکران جهانی را پشت سر گذاشته و مخاطبان زیادی منتظر ورود آن به بازار بوده اند. ترجمه این اثر را آرش صوفی انجام داده و فرشاد بهبودی مدیریت دوبله آن را به عهده داشته است. حامد عزیزی هم در نقش گربه چکمه پوش حال و هوای خاصی به این انیمیشن خوش ساخت داده است.
گربه چکمه پوش نامزد دریافت اسکار بهترین انیمیشن سال ۲۰۱۱ بوده و موسسه هنر نمای پارسیان گربه دیگری را هم که در این رقابت اسکاری هماورد گربه چکمه پوش بوده، یعنی گربه ای در پاریس را نیز تامین و و دوبله و آماده پخش نموده است. مخاطبان و فعالان شبکه حتماً  پخش انیمیشن "گربه چکمه پوش ۱" را از این موسسه در همین ایام در سال ۱۳۸۸ به یاد دارند.
موسسه هنر نمای پارسیان در سال جاری پروانه نمایش فیلم مستندی از دیزنی با عنوان "گربه های افریقایی" را نیز دریافت کرده که به سبکی جذاب به زندگی شیرها در قاره سیاه پرداخته است.
با این تفاسیر بیراه نخواهد بود اگر بگوئیم موسسه هنر نمای پارسیان ظاهراً روی گربه ها حساب خاصی باز کرده است!

سعید رجبی فروتن

در کنار روزمرگی های معمول، این جا خودم و افکارم را ثبت می کنم. از فرهنگ و هنر تا سینما و نمایش خانگی... می توانید نوشته های من را در «روزانه های سینمایی» دنبال نمایید.

۴ comments

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

  • جناب فروتن
    اگر عناوین "شهر گربه ها" و "سگها و گربه ها" را که موسسه هنر نمای پارسیان قبلاً پخش کرده نیز به این فهرست اضافه کنیم، عجب گربه بازاری به راه می افتد!

  • ۱. بازم مبارک باشه عنوان گربه چکمه پوش ۲ هم مانند تن تن و بقیه با کیفیت پایین توزیع شد در صورتیکه خیلی وقته که با کیفیت عالی توی اینتر نت هست
    ۲. این گربه چکمه پوش ۲ نیست بلکه در ایران به این نام معروف شده است چون عنوان اولی که توزیع شده نام دیگری داشت که به گربه چکمه پوش معروف شد
    ۳. حتما بعدا که گربه چکمه پوش ۲ بیاد اونو اسمشو میذارن گربه چکمه پوش ۳ !!!!!!!!!!!!!!!!!
    ۴. الان جناب نجفی میان میگن ما داریم ضرر میکنیم ، میخواستیم جلوی قاچاق رو بگیریم و بقیه ماجرا ….
    ۵. برای فیصله دادن به موج اعتراضات وعده سر خرمن به جهت تعویض فرش نو با کهنه ببخشید دی وی دی پرده ای با کیفیت HD  فراموش نشود
    ۶. خدا آخر و عاقبت همه ما را به خیر بگرداند

  • جناب معیری عزیز
    آیا شما میدانید چگونه می شود فیلم های UP نسخه ای که با صدای استاد منوچهر اسماعیلی دوبله شده را گیر آورد؟ نسخه ی شبکه توسط گویندگان جوان دوبله شده. همچنین فیلم داستان اسباب بازی۳ با صدای منوچهر اسماعیلی، ناصر طهماسب، منوچهر والی زاده که از تلویزیون پخش شد. متاسفانه نسخه ی شبکه دوبله ی خوبی ندارد.

مرا در شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید