روزانه های سینمایی
%۹۳ منوی شام ایرانی را پسندیدند

%۹۳ منوی شام ایرانی را پسندیدند

شرکت پخش هنر اول، توزیع کننده انحصاری برنامه شام ایرانی دست به ابتکار جالبی زده است و نتایج حاصل از محتوای پیامک های بینندگان شام ایرانی را تجزیه و تحلیل کرده است. به موجب این گزارش هنر اول با استخراج و دسته بندی ۲۷۵۵۲ پیامک دریافت شده، نظر موافقان، مخالفان و نظرات متفرقه تماشاگران را محاسبه کرده و به نتایج زیر دست یافته است:

موافقان ۹۳ درصد مخالفان ۵ درصد و سایر نظرات ۲ درصد باقیمانده را شامل می شوند.

این گزارش می افزاید نتایج اعلام شده مربوط به مجموع پیامک های دریافتی تا پایان هفته گذشته بوده است. در سری دوم محصول برگه ویژه ای برای دریافت نظر بینندگان درون پاکت گذاشته شده است تا به سبک نظر سنجی های برنامه های تلویزیونی، تماشاگران با ارسال اعداد مشخص شده در نظر خواهی شرکت کنند. هنر اول با جذب یک اسپانسر معتبر در تولید و توزیع لوازم خانگی متعهد به اعطای ۱۰ جایزه به شرکت کنندگان در این نظر سنجی شده است.

جدا از بحث جایزه به نظر می رسد تلاش برای دریافت و رصد بازخورد محصولات شبکه باید بیش از گذشته مد نظر موسسات ویدیو رسانه قرار گیرد تا افق روشن تری پیش روی آنها برای ادامه سرمایه گذاری ترسیم شود. کد خبر ۲۹۶

سعید رجبی فروتن

در کنار روزمرگی های معمول، این جا خودم و افکارم را ثبت می کنم. از فرهنگ و هنر تا سینما و نمایش خانگی... می توانید نوشته های من را در «روزانه های سینمایی» دنبال نمایید.

۵ comments

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

  • جناب فروتن
    جسارت بنده را ببخشید ولی چه تضمینی وجود دارد که این جوایز به مردم داده شود
    این هم نشود به مانند BMW هنرنمای پارسیان و و آپارتمان تصویر ئنیای هنر و قهوه تلخ که هیچ وقت داده نشد
    یادم میاید که در نوشتاری فرمود که ظوابط خاصی برای قرار دادن جایزه نعیین نموده اید آیا هنر اول این ظوابط را رعایت نموده است یا نه ؟

  • اول از همه باید  دید مادر موسسات که رسانه های تصویری هست به تعهد خود مبنی بر اهدا جوایر تا پایان سال ۱۳۹۰ اقدام خواهد نمود یا خیر
     

    • محمد آقا سمند به برنده فیلم ملک سلیمان داده شد و احتمالا” فیلم مراسم را در محصولات اخیر موسسه دیده ای. کامنت را برای اقای عباسیان خواندم ، گفت در عمل ثابت می کنیم که به قول مان پای بندیم

  • با سلام
    دوستان گرامی ضمن تشکر از حسن توجه و دقت شما لازم میدانم به این نکته اشاره کنم که در خصوص قرعه کشی شام ایرانی این اعلان جهت افزایش فروش و یا فریب مخاطبین صورت نگرفته است و فقط در صورتی که مخاطبی آن را خریده باشد از آن مطلع میگردد و اگر غیر از این بود حتما در تبلیغات محیطی روزنامه همشهری مجلات مختلف پوستر برنامه و یا حتی بر روی بسته بندی ذکر میگردید.  پس تقاضا داریم تفاوتهای این چنینی را لحاظ فرمایید.

مرا در شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید