روزانه های سینمایی
صدور پروانه برای فیلم های ایرانی از مرز ۶۰ عنوان گذشت

صدور پروانه برای فیلم های ایرانی از مرز ۶۰ عنوان گذشت

با صدور پروانه برای فیلم سینمایی یکی از ما دو نفر تعداد پروانه های صادر شده برای فیلم های سینمایی ایرانی از مرز ۶۰ فیلم عبور کرد. یکی از ما دو نفر به کارگردانی تهمینه میلانی در برنامه نورزوی اکزان ۹۰ سینماهای کشور قرار داشت. این فیلم را هفته آینده موسسه رسانه های تصویری توزیع خواهد کرد. بر اساس این گزارش در سالجاری تاکنون بیشترین میزان فیلم ایرانی را موسسه مزبور به بازار عرضه کرده است. کد خبر ۲۸۰

سعید رجبی فروتن

در کنار روزمرگی های معمول، این جا خودم و افکارم را ثبت می کنم. از فرهنگ و هنر تا سینما و نمایش خانگی... می توانید نوشته های من را در «روزانه های سینمایی» دنبال نمایید.

۱۱ comments

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

  • میشه یک تعداد از این ۶۰ عنوان را نام ببرید تا ما هم از انتظار در بیایم؟
    اصلا اگه ممکنه اسم این فیلمها رو به همراه نام موسساتی که قصد پخش کردنشون رو دارند در یک پست جداگانه بنویسید

  • با سلام به مدیر سایت
    من خیلی به شبکه نمایش خانگی علاقه مند هستم.و دیروز هم اولین پستم رو در سایت شما دادم چون بیشنر خواننده هستم. قرار بود شما شنبه نام این فیلمها و اگه میشه موسسات را بفرمایید.هرچه صبر کردم این امر میسر نشد.میشه خواهش کنید محبت بکنید و بذارید

    • پیمان خان سلام به روی ماهت فکر می کردم با راه اندازی صفحه جدید تازه های شبکه که با استقبال خوب مخاطبان روبرو شده است، جواب شما را دادم. به نظرم اعلام خبر صدور پروانه نمایش فیلم ها که معلوم نیست چه وقت وارد شبکه شوند، لطفی ندارد..

  • با سلامی مجدد خدمت شما.ممنون.تقریبا ۹۷% این آثار رو میدونستم.حتی فیلمی مثل ندارها که مال موسسه رسانه های تصویری شد .منظور بنده آثاری بود که به اون شکل تا الان نامشون برده نشده.ممنون میشم در مورد این آثار توضیح بدین مدیر با مسئولیت سایت.فیلمهای پایان نامه.مرگ کسب و کار من است.راه آبی ابریشم.اخلاقتو خوب کن.زندگی با چشمان بسته.اسب حیوان نجیبی است و زنان ونوسی.
    لطف کنید بگید برای این فیلمها مجوز صادر شده یا خیر و اینکه اگر ممکنه نام موسسات رو هم بگید.با کمال تشکر فراوان.

  • یعنی هیچ کدوم؟شوخی میکنید؟
    جالبه که واسه فیلمی که تابستون اکران شده هنوز موسسه ای اقدام نکرده و برعکس موسسه هنر هشتم که نمونش فیلم شوریده بود رو بعد از گذشت ۱ سال از مجوز عرضه کرد که احتمالا همین بلا رو سر فیلم دیگری هم خواهد آورد
    اونوقت میگن اوضاع نمایش خانگی خوبه.سال بعد چه خواهد شد خدا عالمه

  • ولی مدیر سایت یادتون نره من تا نفهمم حداقل ۴۰ آثار از این ۶۰ آثار چه فیلمهایی هست آروم نمیگیرم.ازتون عیدی میگیریم و امیدوارم شما هم طبق قولی که به بیش از چنیدین دوست محترم دادین عمل کنید و خوش قول باشید.حالا که خواهید گفت خدا داند.

    • نام ۴۰ فیلم را که در همان پست می بینی، بقیه هم فیلم هایی است که شما و دیگران با نام بردن از آنها انتظار عرضه آنها را می کشید.!

مرا در شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید