روزانه های سینمایی
هولوگرام در دست صنف قرار گرفت

هولوگرام در دست صنف قرار گرفت

به گزارش دبیرخانه اتحادیه ویدئو رسانه (سینمای خانگی) ایران در پی درخواست موسسات ویدئو رسانه عضو اتحادیه از هیات مدیره این تشکل صنفی مبنی بر چاپ هولوگرام های ویژه صنفی و با انجام هماهنگی های لازم، اولین سری از هولوگرام های اتحادیه شرکتهای ویدئو رسانه ایران چاپ شد و از ابتدای تیر ماه عناوین مربوط به شبکه نمایش خانگی با هولوگرام صنفی اتحادیه در دسترس خریداران قرار گرفت.

دبیرخانه اتحادیه اعلام کرد: درهماهنگی های به عمل آمده با شرکت عاملی که تا پیش از این نسبت به تولید هولوگرام اقدام می کرد مقرر شد موسسات ویدئو رسانه ای که عضو اتحادیه نیستند و برخی موسسات دیگر تا زمان پایان یافتن باقی مانده هولوگرام های پیشین، به روال سابق میزان مورد نیاز خود را از شرکت مذکور تهیه کنند و پس ازآن با تمهیدات صورت گرفته توسط اتحادیه ویدئو رسانه ایران هولوگرام همه موسسات ویدئو رسانه توسط اتحادیه تامین خواهد شد.

دبیرخانه اتحادیه همچنین اعلام کرد: بر پایه توافقات انجام شده استفاده از هولوگرام صنفی از ابتدای تیرماه جاری مجاز بوده و منعی برای توزیع در بازار نخواهد داشت. 

دبیر خانه اتحادیه شرکتهای ویدئو رسانه (سینمای خانگی) ایران همچنین برای سرعت بخشیدن به روند توزیع هولوگرام صنفی از موسسات ویدئو رسانه عضو اتحادیه درخواست کرد برای دریافت هولوگرام های جدید، حداقل ۴۸ ساعت قبل از توزیع عناوین خود با معرفی نماینده به دفتر مرکزی این تشکل صنفی و تکمیل فرم درخواست و ارائه مجوز پخش عناوین جدید دارای مجوز سازمان سینمایی وزارت ارشاد نسبت به دریافت هولوگرام درخواستی محصولاتشان اقدام کنند.

سعید رجبی فروتن

در کنار روزمرگی های معمول، این جا خودم و افکارم را ثبت می کنم. از فرهنگ و هنر تا سینما و نمایش خانگی... می توانید نوشته های من را در «روزانه های سینمایی» دنبال نمایید.

اضافه کردن نظر

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

مرا در شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید