روزانه های سینمایی
این است سیاست های سینما در دولت یازدهم

این است سیاست های سینما در دولت یازدهم

رویکردها، راهبردها و سیاست های سازمان سینمایی در دولت تدبیر و امید منتشر شد. در گزارش منتشر شده که حاوی ۵ فصل و دو ضمیمه است، بسته های حمایتی مدیریت سینمای ایران در زمینه های مختلف تشریح شده است. این گزارش که حاصل کار شورای سیاست گذاری سازمان سینمایی است به همت همکار خوبم اقای حیدری خلیلی از کارشناسان و مدیران با تجربه سازمان سینمایی با اعتنا به پیشینه تدوین چنین گزارش هایی در گذشته تهیه و تنظیم شده است.

نمونه کنونی یکی از بهترین اسناد تنظیمی از نظر شکلی در زمینه سیاست گذاری و برنامه نویسی است که کیفیت نگارش آن، تاخیر ۱۰ ماهه در انتشار آن را به خوبی موجه می سازد. در مقدمه این گزارش؛ اظهار امیدواری شده است تا از رهگذر دریافت نظرات فعالان و اهالی سینما، کاستی های احتمالی مفاد سیاست ها و راهبردهای اعلامی برطرف گردد.

به موجب این گزارش؛ فصل اول به حمایت از تولید آثار سینمایی و سمعی و بصری، فصل دوم به توسعه فضاهای نمایش، فصل سوم توسعه شبکه نمایش خانگی، فصل چهارم حضور بین الملل سینمای ایران و فصل پنجم اکران، توزیع و عرضه حرفه ای محصولات سینمایی و سمعی و بصری اختصاص یافته است.

با اعلام نشانی دسترسی به نسخه پی دی اف این گزارش، روزانه های سینمایی در روزهای آینده بررسی محتوای آن را در دستور کار خود قرار خواهد داد و از دریافت نظر سایر دوستان همراه استقبال می نماید.

سعید رجبی فروتن

در کنار روزمرگی های معمول، این جا خودم و افکارم را ثبت می کنم. از فرهنگ و هنر تا سینما و نمایش خانگی... می توانید نوشته های من را در «روزانه های سینمایی» دنبال نمایید.

۳ comments

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

مرا در شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید