روزانه های سینمایی
آن مرد آمد آن مرد در بهمن آمد

آن مرد آمد آن مرد در بهمن آمد

به گزارش روز یکشنبه ایرنا از شرکت گلرنگ پخش، فیلم 'آقا یوسف' توسط شرکت یادشده در پخش روزانه بازار قرار می گیرد.

بر این اساس، فیلم یادشده سومین اثر از مجموعه 'برترین‌های سینمای ایران' است که در شبکه توزیع روزانه بازار قرار می گیرد.

فیلم‌های 'ورود آقایان ممنوع' و 'طهران تهران' از مجموعه برترین‌های سینمای ایران پیشتر از سوی شرکت گلرنگ‌پخش روانه بازار شده و از همین مجموعه به زودی فیلم 'مرهم' نیز عرضه خواهد شد.

فیلم آقایوسف درباره مردی بازنشسته است که از ۵ سال پیش پنهان از چشم دخترش در خانه‌های مردم کار می‌کند. حوادثی که در این خانه‌ها به ویژه در دومین خانه رخ می‌دهد، زندگی او را دگرگون می‌سازد.

فیلم سینمایی آقایوسف به نویسندگی و کارگردانی علی رفیعی و تهیه‌کنندگی مرتضی متولی، برنده سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش اول مرد از جشنواره فیلم فجر است.

مهدی هاشمی، هانیه توسلی، پگاه آهنگرانی، شاهرخ فروتنیان، مریم سعادت، ستاره اسکندری، سهیلا رضوی، لیلا بلوکات، مینا خسروی، لادن مستوفی و صابر ابر بازیگران این فیلم سینمایی هستند.

 

سعید رجبی فروتن

در کنار روزمرگی های معمول، این جا خودم و افکارم را ثبت می کنم. از فرهنگ و هنر تا سینما و نمایش خانگی... می توانید نوشته های من را در «روزانه های سینمایی» دنبال نمایید.

۲ comments

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

  • مدیریت محترم سایت
    مانده ام اگر روزی در آینده نه چندان معلوم ویدیو رسانه وزین مه آب فیلم "آن مرد آمد" به کارگردانی حمید بهمنی را پخش کند شاید دلتان برای عنوان بسیار زیبای این مقال که امروز سوزاندید تنگ شود
    با این وضع بنده از الان پیشقدم می شوم و عنوان مطلب آن روز نه چندان معلوم را پیشنهاد می کنم
    "روزی روزگاری مردی خواهد آمد"…

مرا در شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید