روزانه های سینمایی
انتقاد از سریال های شبکه

انتقاد از سریال های شبکه

توقف احتمالی تولید یکی از سریال های شبکه در نیمه راه، تاخیرهای پی در پی عرضه یکی دیگر از سریال هایی که به پایان فصل دوم خود نزدیک شده است، موضوعی قابل تامل برای سرویس تلویزیون و رادیوی خبرگزاری ایسنا برای تهیه سه گزارش شده است.

در اولین گزارش تحت عنوان " کاش مهران مدیری خوش قول بود" نویسنده گزارش با اشاره به چگونگی تولید و عرضه نخستین سریال های شبکه نمایش خانگی نظرات مردم را در باره انتشار نامنظم آنها بازتاب داده است. دیدگاه های متفاوت اما جالب توجه پرسش شوندگان حاکی از علاقه مخاطبان به سریال های شبکه است و بسیاری از آنها با تاسف عمیق از بی اعتنایی به خواست افکار عمومی از سوی تهیه کنندگان سریال ها گله کرده اند.

ایسنا در گزارش دوم خود تحت عنوان" مخاطب حلقه گمشده شبکه نمایش خانگی" مروری دارد بر اظهارات تنی چند از عوامل سریال قهوه تلخ که خر از توقف تولید سریال داده اند. نویسنده با فرض صحت خبرهای منتشره در این باره، بی اعتمادی مخطب به شبکه را کمتری عارضه چنین اتفاقاتی دانسته است.

ظاهرا" تلخ کامی مخاطبان از وقفه طولانی در انتشار فصل دوم سریال قهوه تلخ و انتقاد از بی نظمی در توزیع قسمت های باقیمانده از فصل دوم قلب یخی، سبب واکنش تهیه کننده کم حرف سریال یعنی طباطبایی شده است. گزارشگر ایسنا با توجه به سخنان طباطبایی این تیتر را برای سومین مطلب تولیدی خود برگزیده است." عذر خواهی تهیه کننده قلب یخی از مخاطبان"

در همین رابطه مجله همشهری جوان نیز پرونده ای را گشوده است که شنبه آینده آن را خواهید خوند. یادداشت نگارنده با آن هفته نامه همزمان از طریق این وبلاگ و وب سایت روزانه های سینمایی منتشر خواهد شد.

 

سعید رجبی فروتن

در کنار روزمرگی های معمول، این جا خودم و افکارم را ثبت می کنم. از فرهنگ و هنر تا سینما و نمایش خانگی... می توانید نوشته های من را در «روزانه های سینمایی» دنبال نمایید.

اضافه کردن نظر

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

مرا در شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید