روزانه های سینمایی
۱۲ فیلم ویدیویی که در آینده می بینید

۱۲ فیلم ویدیویی که در آینده می بینید

خبر آخرین مصوبات شورای نمایش خانگی در حالی اعلام شده است که برای نخستین بار در آن به عناوین خارجی -اگر چه کلی- اشاره شده است. در نشست اخیر تنها تقاضایی که برای دریافت پروانه نمایش فیلم سینمایی ایرانی مورد بررسی قرار گرفته؛ فیلم “شیفتگی” است که تهیه کننده آن، قید اکران عمومی فیلم اول کارگردانش را زده است. 

در تنظیم خبر از سوی روابط عمومی، احتمالاً به اشتباه جای تهیه کننده و کارگردان فیلم ویدیویی بلوف ۲۰۱۴ عوض شده است.!

به گزارش روابط عمومی سازمان سینمایی؛ در جلسه ۲۸ اردبهشت شورای پروانه نمایش خانگی فیلم های:  «مرد خاکستری» به کارگردانی سجاد شهریاری و تهیه کنندگی مسعود غفارزاده، «مسابقه ازدواج» به کارگردانی سهیل موفق و تهیه کنندگی جمال گلی، «شبهای شیراز» به کارگردانی عباس مرادی و تهیه کنندگی مهدی عباسی، «گوشی قرمز» به کارگردانی هادی اکبرخواه و تهیه کنندگی صادق پروین آشتیانی، «به خاطر دخترم» به کارگردانی علیرضا بی ریا و تهیه کنندگی سید حامد محسن پور، «شاهجهان»(مستند) به کارگردانی حسن نقاشی و تهیه کنندگی  مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی، «نشانه ها» به کارگردانی و تهیه کنندگی امیر شفیعیان ، «بلوف ۲۰۱۴» به کارگردانی کیومرث رکنی  و تهیه کنندگی  محسن درمنش، «پرنده فقط پرنده بود» به کارگردانی حمید رضا زینالی  و تهیه کنندگی حمیدرضا عطارزاده، «شیفتگی» به کارگردانی و تهیه کنندگی علی عصمتی زمانی(سینمایی)، «پائیز، فروغ، زمستان» به کارگردانی و تهیه کنندگی غزاله تنهایی موفق به دریافت پروانه نمایش شدند.

به موجب همین گزارش در جلسه اخیر شورا برای ۱۱ عنوان محصول خارجی نیز پروانه نمایش و توزیع صادر شده است.

 

سعید رجبی فروتن

در کنار روزمرگی های معمول، این جا خودم و افکارم را ثبت می کنم. از فرهنگ و هنر تا سینما و نمایش خانگی... می توانید نوشته های من را در «روزانه های سینمایی» دنبال نمایید.

۱۳ comments

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

  • سلام و خسته نباشید آقای فروتن
    میخواستم خواهش کنم از مسولین تصویر دنیای هنر درباره ادامه سریال ۲۴ بپرسید و اینکه برنامه برای ادامه ی این سریال دارند یا خیر بنده تمام مجموعه های این سریال را تا پایان فصل پنجم خریداری کردم ولی بعد از اتمام این فصل هم اکنون نزدیک به دو سال هست که خبری از این سریال نیست خواهش میکنم از شما آقای فروتن این مطلب را به اطلاع علاقمندان این سریال برسانید اگر پخش هفتگی این سریال برای شرکت مقدور نیست سه فصل باقیمانده را بصورت پک و یکجا بفروش برسانند چون یکی از دوستان میگفت که این سریال تا پایان دوبله شده ولی به دلایلی به آرشیو رفته است
    ممنون و تشکر فراوان از شما

  • خطاب به مسئولین شبکه خانگی باید بگم :درشو تخته کنید,برید…!
    این چه وضعشه؟!همش فیلمای آشغال در شبکه توزیع میشه,البته حیف اسم فیلم که بر این دلقک بازی ها بزاریم.
    من یکی که دیدن فیلم ویدیویی رو توهینی به شعور خودم میدونم…والا…

  • امروز یک فیلم جدید ویدئویی با بازی پرستو صالحی در شبکه توزیع شده بنام عروس ملوس!!!!!!!!!!!!! نام فیلم خواه ناخواه خریدار را یاد فیلم های پیش از انقلاب می اندازد و باید به مسئولینی که به چنین فیلم هایی مجوز می دهند تبریک و خسته نباشید گفت. راستی یاد فیلم های شانه تخم مرغی بخیر …

  • با سلام مجدد .
    آقای فروتن ما آخرش پرتغال فروش رو پیدا نکردیم! رفتیم جواز اتحادیه رایانه رو لغو کردیم و شدیم عضو صنف فروش محصولات فرهنگی . بازرسی اتحادیه ، آزمایش عدم اعتیاد ، عدم سو پیشینه ، بازرسی اماکن ، بازرسی ارشاد ، کلاس و آزمون توجیهی صنوف ، بازرسی آتش نشانی ، تعهدنامه محضری و … رو طی کردم فقط شهرداری مونده ، هر کدوم از این ارگان ها و مراحل هزینه خودشون رو دارن ، تا حالا نزدیک ۸۰۰ هزار تومان خود اتحادیه پول گرفته و یک ۵۰۰ هزار تومان هم قسط آخرش مانده! تازه توی دارایی هم مشکل دارم چون مالکانی که این چند ساله باهاش سر و کار داشته ام دنبال کارهای دارایی نرفته اند و بنده که رفته ام بخاطر نرفتن آنها پرونده ام ناقص مانده و بدهکار هستم! حالا این هیچی! فقط خواستم بپرسم سوپر مارکت ها و روزنامه فروشی ها و بقالی ها و … برای فروش محصولات فرهنگی چه مراحلی را طی می کنند؟!!!

    • سلام به روی ماه شما
      هر مغازه داری فارغ از آنکه چه کالایی را به فروش برساند و یا چه خدماتی را ارائه کند، برای دریافت پروانه کسب ناگزیراست، راه پر پیچ و خمی که شما طی کرده اید، پشت سر بگذارد.

مرا در شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید