روزانه های سینمایی
انتخاب بهترین موسسه ویدیو رسانه در سال ۹۰

انتخاب بهترین موسسه ویدیو رسانه در سال ۹۰

در نخستین جشنواره ویدیو رسانه که در اول بهار آینده برگزار می شود، قرار است موسسه ویدیو رسانه برتربر اساس مقایسه عملکرد موسسات با یکدیگر در سال ۹۰، انتخاب و معرفی گردد. چتاتچه مایل به ارایه ملاک های ارزیابی و حتی معرفی موسسه برتر در ۱۰ ماه گذشته هستید، اعلام کنید تا به تدریج از طریق همین سایت منتشر گردد. به موجب این گزارش موسسات علاقمند فرصت دارند از دو ماه باقی مانده سالجاری نهایت استفاده را برای بهبود عملکردشان ببرند.

سعید رجبی فروتن

در کنار روزمرگی های معمول، این جا خودم و افکارم را ثبت می کنم. از فرهنگ و هنر تا سینما و نمایش خانگی... می توانید نوشته های من را در «روزانه های سینمایی» دنبال نمایید.

۱۳ comments

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

    • معمولا” از مدیران و کارشناسان اهل فن دعوت به عمل می آید اما به معنی آن نیست که به بازخورد عملکرد موسسات در آرای مردمی بی توجه باشتد. خوشحالم که مثل همیشه حرف برای گفتن داری و پیشگام تر از بقیه دوستان هستی.

  • مدنظرم این بود که بهتر بود  جشنواره توسط دوستان خودمون انجام بیشه  و این جشنواره مجال مناسبی بود که دوستان خوبمان مثل اقای عظیمی – جعفری- برون – محمد و….. در طی این ایام با توجه به تجربیات  مختلف خودشون در هر زمینه از جمله وبلاگ نویسی ومطبوعاتی حداقل بولتن جشنواره رو عملی کنندو با دوسه میزگرد اسیب شناسی پر ملات توسط همین عزیزان همیشه پویا وحاظر در سایت با توجه به لمس ویدئو رسانه توسط این عزیزان کار حداقل توسط درد کشیدگان واقعی شبکه عملی شوداز لحاظ امور ژورنالیستی هم .اگر رخصت دادید اطاعت امر میکنیم

    • پیشنهاد خوبی است . غیر از ایام جشنواره نیز هر وقت دوستان مورد اشاره تمایل داشته باشند، در خدمت شان هستیم.

  • برگذارگننده و دبیر چشنواره چه کسی میباشد , واین جشنواره چه تفاوتی با معرفی موسسه برتر شبکه نمایش خانگی در سال که سالهای گذشته نیز انتخاب و معرفی میشد دارد

    • دبیر جشنواره آقای محمد رضا عباسیان است. کارهای قبلی توسط اداره کل صورت می گرفت و جنبه داخلی داشت و حالا در مقیاس یک جشنواره ملی این کار صورت می گیرد. در انتظار اعلام رسمی سیاست ها و برنامه های جشنواره باشید.

  • جناب آقای دکتر عباسیان مدیر عامل موسسه رسانه های تصویری می باشند و موسسه رسانه های تصویری خواه از افراد ویدئو رسانه  کشور می باشد و ذینفع فکر میکنم حضور ایشان به عنوان دبیر جشنواره حرف و حدیث هائی به دنبال داشته باشد

  • واقعا که خداوندبه همه ماطاقت شنیدن حرف حق روبده ،این آقاکه قراره جشنوارویدئویی روبرگذارکنه صلاحیت انجام این کارروداردیااینکه
    دربرروی همان پاشنه میچرخد!؟ خدابدادشمابرسه بااین دبیرجدیدوکارنابلد، آمین یارب العالمین.

  • جناب راوی عزیزمن بلدنیستم مثل شمازیباولفظ قلم صحبت کنم ولی درکل بخاطرحرفهای قشنگی که زدی ازت تشکرمیکنم وبخاطردفاع
    ناحقی که ازاون دوستان کردی ازدستت واقعا نار أحت شدم، ازحافظ شیرین سخن کمک میگیرم که می فرماید.
    زاهدان کین جلوه درمحراب ومنبرمیکنند.                چون به خلوت میروندآن آن کاردیگرمیکنند
    من سؤالی دارم ازدانشمند مجلس بازپرس.            توبه  فرمایان  چرا خود توبه کمت رمیکنند
    گوئیا  باور  نمی دارند   روز  داوری.                    کین همه قلب و دغل  درکار داور می کنند
    شماشاهدبودیدکه آقایون طاقت حرف حق رونداشتند وفوری گاردگرفتند وتاختند، یکیشون فرمودندکه آره چون دوجامدیرعامل بودم رفتم
    ولی باکمال تعجب تاآماده شدن مجوزجدیدالان دریک موسسه دیگرمشغول تلاش مجدد برای إحیائ حکومت ازدست رفته هستندواون یکی هم ….. چه گویم که ناگفتنش بهتراست . 

  • سلام  وخسته نباشید . برگزاری این جشنواره مشروط براینکه  نظرات وآرای مردم یا به عبارتی مخاطبان این صنعت نیزدرآن لحاظ شود  قطعاً بسیارموثرخواهد بود .  همانگونه که  براساس طرح ارائه شده درجلسات حضوری که توفیق مصاحبت با جنابعالی را داشتم  ، ارائه گردید ، بخش مهمی ازاهداف این جشنواره نیزدرطرح پیشنهادی منظورشده است وبه احتمال یقین این طرح کمک شایانی به هرچه بهتربرگزارشدن جشنواره خواهد نمود. لذا درصورت موافقت درجلسه ای حضوری امکان بررسی وتبادل نظر حول جزئیات طرح مذکر مفید فایده خواهد بود .

  • آقای ناظر متین و با وقارم
    اگرچه هیچ سنخیتی با شعر رفیع حضرت حافظ در مورد صحبت گذشته با جنابعالی نمیبینم اما امادگی این مهم را داشته و دارم که در مورد خیلی از ناگفته های ویدئو رسانه با شما همکلام شوم .بنده نه پستی در این شبکه دارم و نه وکیل وصی شخصیت حقیقی و حقوقی هستم. از همنشینی با دو ستان نیکو سرشتی چون شما کسب فیض مینمایم و از نفس گرم شما مسرور ومست.
    اگر هدف ساخت و کمک به اعتلا است بیاید شفاف سازی کنیم نه اینکه با برخی سخنان خود جو را گل الود ومتشنج تر نمائیم.از همان بدو سخن شما را بعنوان دلسوخته این شبکه خطاب نمودم از این رو انتظاری فراتر ازاینها را دارم که با نازلترین ایده پاسخگوی رسالت و دین واقعیمان نسبت به خود و دیگر دوستان مظلوم شبکه نمایش خانگی باشیم.
    مجددا شما را به حلم وصب دعوت مینمایم ودوست دارم قبل از هر سخنی در این باب و مسائل دیگر اسیب شناسی در اندازه معقول با همدیگر داشته باشیم وبعد از نتیجه گیری حرفهای قابل گفتن را در این تریبون بیان نمائیم. مجددا شادمانم که با شخص شخیص خودتان همکلامم و به این کلام عشق میورزم و میبالم .امیدوارم که این مصداق سر لوحه کارمان باشد
    ما برای وصل کردن امدیم / نی برای فصل کردن امدیم

مرا در شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید