روزانه های سینمایی
مستند از پی داستانی در شبکه

مستند از پی داستانی در شبکه

در حالی که از کیفیت توزیع فیلم های مستند در شبکه اطلاع دقیقی در دست نبوده و مشخص نیست که علاقمندان این گونه جذاب سینمایی در اقصی نقاط کشور براحتی به آثار منتشر شده دسترسی پیدا می کنند یا نه، تقاضاهای تازه ای برای دریافت پروانه نمایش مجموعه فیلم های مستند واصل می شود. یکی از تازه ترین درخواست ها دراین زمینه را در اینجا بخوانید. همچنین عرضه مستند مهار نشده در بخش های خبری صدا و سیما و سایر خبرگزاری های رسمی در روز دوشنبه ۱۹ دی ماه بازتاب گسترده ای داشت. مستند ده قسمتی تاریخ انقلاب اسلامی نیز در روزهای آینده با مجوز رسمی در شبکه توزیع خواهد شد.

سعید رجبی فروتن

در کنار روزمرگی های معمول، این جا خودم و افکارم را ثبت می کنم. از فرهنگ و هنر تا سینما و نمایش خانگی... می توانید نوشته های من را در «روزانه های سینمایی» دنبال نمایید.

۶ comments

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

    • بی تحرکی یا بی عملی موسسات به معنی انحلال یا لغو مجوز آنها نیست. مگر آنکه مهلت و تاریخ اعتبار مجوز آنها به پایان رسیده باشد. لذا مادام که مجوز موسسه ای معتبر باشد، فرصت دارد تا خودش را با ضوابط تامین فیلم ( سال ۹۰)وفق دهد. اینگونه موسسات تا زمان اعتبار مجوزشان منعی برای عرضه سایر برنامه ها و محتوای ایرانی – غیر سینمایی – ندارند. این قاعده برای سایر موسسات نیز جاری بوده است.

  • چند نمونه از کارهای مستند سیما که از تلویزیون پخش شد و شرکت صوتی تصویری سروش روانه بازار کرد استقبال شایانی صورت گرفت همانند شاخض و مستند دفاع مقدس

مرا در شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید