روزانه های سینمایی
درست مثل آرایشگرها که بیکار می شوند

درست مثل آرایشگرها که بیکار می شوند

این ضرب المثل را شنیده اید که سلمانی ها هر وقت بیکار می شوند، سر همدیگر را اصلاح می کنند. حکایت بعضی از خبرنگاران هم در روزهای کسادی سوژه و مطلب به همین گونه است. یکی از آنها شبه خبر نصفه و نیمه ای از یک منبع خبری می گیرد و بعد با مواد لازم دیگری آن را می آمیزد و به عنوان خبر تازه بخورد خلق اله می دهد. یکی از سوژه های سه ماه اخیر برای ارباب جراید، آخر و عاقبت سریال ناکام مانده قهوه تلخ است. توجه کنید در این مدت چقدر مطلب بر اساس عبارات و جملات کوتاهی که من ناگزیر بر زبان رانده ام، تولید کرده اند. متاسفانه در غیاب دبیری سخنگو از موضع ستاد مبارزه با محصولات غیر مجاز فرهنگی که باید در این زمینه اطلاع رسانی کند، نقل حرف هایی تکراری از بنده که فقط از حیث واژگان با گفتگوهای قبلی فرق دارند، باعث سرگرمی خبرنگاران در روزهای قحطی خبر شده است. به نمونه هایی که امروز بر اساس دست پخت خبرگزاری مهر انتشار یافته است ، توجه کنید تا منظور بنده را بهتر دریابید.

 دنیای اقتصاد     خبر آنلاین    بانی فیلم    ابتکار

سعید رجبی فروتن

در کنار روزمرگی های معمول، این جا خودم و افکارم را ثبت می کنم. از فرهنگ و هنر تا سینما و نمایش خانگی... می توانید نوشته های من را در «روزانه های سینمایی» دنبال نمایید.

۳ comments

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

  • این عبارت "سریال ناکام مانده" به این معنی هست که قهوه تلخ دیگه توزیع نمیشه؟ میشه به جای اینکه توقف قهوه تلخ رو با کنایه و در لفافه بگید رسماً اعلام کنید تا مخاطبان هم رسماٌ واکنش نشون بدن؟

    • سرکار خانم
      تولید اثر مدتهاست که متوقف شده است.فکر نمی کنید تهیه کننده باید در این زمینه طلاع رسانی کند؟

مرا در شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید