روزانه های سینمایی
اختصاصی روزانه های سینمایی از محتوای سه بسته سینمایی منتشر شده

اختصاصی روزانه های سینمایی از محتوای سه بسته سینمایی منتشر شده

گزیده آثار کیمیایی، پور احمد و ملاقلی پور در سه بسته جداگانه از سوی موسسه رسانه های تصویری منتشر شد. طراحی و تولید این سه بسته در دوران مدیریت پیشین موسسه رسانه های تصویری آغاز شده بود. در مراسمی که روز دهم بهمن ماه با حضور وزیر ارشاد، رییس سازمان سینمایی و جمعی از سینماگران برگزار شد، از سه بسته منتشر رونمایی شد.

به موجب این گزارش، فیلم های برگزیده شده از کارنامه مسعود کیمیایی بدین شرح است:

دندان مار، ضیافت، تیغ و ابریشم، تجارت، سلطان، سفرسنگ، گروهبان، حکم، ردپای گرگ و مستند مسعود کیمیایی

این گزارش می افزاید، فیلم های انتخاب شده از گنجیه فیلم های مرحوم رسول ملاقلی پور عبارتند از:

نینوا، بلمی به سوی ساحل، پرواز در شب، افق، مجنون، خسوف، پناهنده ، سفر به چزابه، نجات یافتگان، کمکم کن، نینوا، نسل سوخته، قارچ سمی، مزرعه پدری، میم مثل مادر، مستندی در باره کارگردان

بر اساس این گزارش؛ در بسته فیلم های منتخب کیومرث پوراحمد آثاری همچون؛ صبح روز بعد، به خاطر هانیه، شب یلدا، نوک برج، خواهران غریب، شرم، بی بی چلچله، نان و شعر، اتوبوس شب و مستندی در باره پور احمد گنجانده شده است.

خاطر نشان می شود، موسسه رسانه های تصویری همچون گذشته، آلبوم فیلم های برگزیده سینماگران شاخص را در تیراژ محدود تولید و منتشر کرده است و خریداران باید برای تهیه بسته های مورد نظر خود، با واحد بازرگانی موسسه تماس حاصل نمایند.

سعید رجبی فروتن

در کنار روزمرگی های معمول، این جا خودم و افکارم را ثبت می کنم. از فرهنگ و هنر تا سینما و نمایش خانگی... می توانید نوشته های من را در «روزانه های سینمایی» دنبال نمایید.

۳ comments

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

  • ممنون بابت اطلاع رسانی تان. اما در مجموعه مسعود کیمیایی جای آثاری چون فریاد (تاکنون در شبکه ویدئویی پخش نشده)، محاکمه در خیابان، سربازهای جمعه و مرسدس(تنها بصورت VCD و با کیفیت پائین پخش شده)، اعتراض، رئیس، سرب(بصورت VHS) و جرم خالی است.
    در مجموعه کیومرث پوراحمد نیز جای فیلم های لنگرگاه، شکار خاموش، تاتوره، گل یخ و مجموعه ی آیندگان خالی است.
    تنها مجموعه آثار مرحوم ملاقلی پور بصورت کامل عرضه شده و علت نصفه و نیمه تولید شدن این مجموعه مشخص نیست.

مرا در شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید