روزانه های سینمایی
گر دست فتاده ای بگیری مردی!

گر دست فتاده ای بگیری مردی!

موسسه رسانه های تصویری اگر در دوره کاری پیش روی همین یک کاری را که وعده انجام آن را داده است، به سامان برساند، کار بزرگی را کرده و موسسات ویدیو رسانه نیز دعاگوی آن خواهند بود. این اقدام ضمن آنکه موسسه را از موازی کاری با موسسات خصوصی برحذر می دارد، به برداشتن بار زمین مانده ای می انجامد، که از دست بخش خصوصی و یا تشکل صنفی موسسات خصوصی بدور بود. فراهم کردن زیر ساخت ها برای توسعه اشکال متنوع تماشای فیلم، تدبیر شایسته دولت یازدهم در بخش نمایش خانگی خواهد بود. انشاءالله 

به گزارش روابط عمومی موسسه رسانه های تصویری ، سرویس ویدیو درخواستی(V.O.D) موسسه رسانه های تصویری به صورت آزمایشی راه اندازی می شود.
سرویس ویدیو درخواستی شیوه ای برای دسترسی به محتوای نمایش خانگی است که در آینده ای نه چندان دور جایگزین رسانه های نوری از قبیل DVDو CD خواهد شد. در این شیوه عناوین سینمایی، مستند و آموزشی دارای پروانه نمایش خانگی از سازمان سینمایی کشور از طریق شبکه های ارتباطی مخابراتی به صورت اجاره همانند ویدیو کلوپ های سنتی در اختیار متقاضیان قرار خواهد گرفت.
عناوین عرضه شده شامل دو گروه "آرشیو" و "عرضه جدید" خواهند بود که به صورت متفاوت قیمت گذاری می شوند.
در حال حاضر سرویس آزمایشی از طریق نصب نرم افزار خاص بر روی کامپیوترهای مبتنی بر ویندوز و تلفن های همراه و تبلت های مبتنی بر سیستم عامل اندروید و یا ios قابل دسترسی است که توسط شرکت " رسانه اصفهان نت" اداره می گردد و نیاز به دسترسی اینترنت دارد.
بزودی سرویس اصلی "ویدیو کلوپ اینترانتی" یا همان " ویدیو درخواستی" با مشارکت بخش خصوصی در استان های تهران ، اصفهان و آذربایجان شرقی به بهره برداری رسیده و متعاقباً سایر استان های کشور تحت پوشش قرار خواهد گرفت.

سعید رجبی فروتن

در کنار روزمرگی های معمول، این جا خودم و افکارم را ثبت می کنم. از فرهنگ و هنر تا سینما و نمایش خانگی... می توانید نوشته های من را در «روزانه های سینمایی» دنبال نمایید.

۲ comments

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

    • عزیز با ورود هر پدیده و فناوری جدید سیستم های قبلی یکباره حذف نمی شوند بلکه به تدریج و در فرایندی چند ساله گاه جایگزینی کامل یا همزیستی بین امکانات قدیم و جدید فراهم می شود 

مرا در شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید