روزانه های سینمایی
داستان ادامه دار مصادره فیلم انیمیشن

داستان ادامه دار مصادره فیلم انیمیشن

یادداشت علیرضا پورصباغ را به نقل از سایت بانی فیلم احتمالاً در همین سایت خوانده اید. از آنجا که مدیران و مسئولان دولتی بعد از ترک میز و مقام به راحتی به دام مصاحبه و گفتگو نمی افتند و اگر ببینند هوا پس است و باید جوابگوی موجی از انتقادات و سوالات مربوط به دوران مسئولیت شان باشند، تلفن هایشان از دسترس خارج می شود و همه چیز را به مسئول جدید حواله می دهند، به همین خاطر به نویسنده گزارش پیشنهاد می کنم به جای اصرار به مصاحبه با مدیر پیشین مرکز رسانه های دیجیتال سراغ مسئول جدید آن مرکز بروند و سوال کنند آیا بناست در بر همان پاشنه پیشین بچرخد و یا آنکه با عبرت از گذشته هوس تعدی به وظایف سازمان سینمایی را از سر به در می کند؟

از مسئولان مربوط در سازمان سینمایی نیز می توان جویا شد که طی ۱۵ روز گذشته با مدیر جدید مرکز رسانه های دیجیتال گپ و گفتی داشته اند و ایشان را از اشتباه و خطای بزرگ صورت گرفته مطلع کرده اند یا به کارهای مهمتری رسیدگی کرده اند.

نظر به اهمیت موضوع قابل پیش بینی است که اگر گشایشی در این زمینه صورت گرفته بود تاکنون از زبان مدیر مرکز مزبور و یا سازمان سینمایی مراتب به آگاهی مردم می رسید و همگان از آن با خبر می شدند. از سوی دیگر اتحادیه صنفی موسسات ویدیو رسانه هم با صدور بیانیه تازه ای از مدیر جدید مرکز رسانه های دیجیتال استقبال نکرده است و وی را از ادامه رویه غلط گذشته برحذر نکرده و سکوت را بر هر چیزی ترجیح داده است.

بنابراین در یک جمع بندی؛ هنوز اطمینانی پدید نیامده است که موازی کاری مرکز رسانه ها با سازمان سینمایی به نقطه پایانی رسیده است یا آنکه در صورت دسترسی ناشران فرصت طلب به نسخه ای از انیمیشن های روز هالیوودی، مقررات سینمایی کشور مجدداً به سخره گرفته شده و بساط سوداگران خودش جور خواهد شد.!

بخوانید: فارس

 

سعید رجبی فروتن

در کنار روزمرگی های معمول، این جا خودم و افکارم را ثبت می کنم. از فرهنگ و هنر تا سینما و نمایش خانگی... می توانید نوشته های من را در «روزانه های سینمایی» دنبال نمایید.

اضافه کردن نظر

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

مرا در شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید