روزانه های سینمایی
سفیر نمایش خانگی راهی شهرهای ایران شد

سفیر نمایش خانگی راهی شهرهای ایران شد

به منظور آگاهی از کیفیت اجرای مصوبه شمول قانون نظام صنفی در خصوص فروشگاه های عرضه محصولات فرهنگی ( مصوبه هیات عالی نظارت بر اصناف در سال ۸۳) کارشناس و نماینده اداره کل نمایش خانگی راهی استانهای کشور شد. فرامرز دلدار خیرآبادی پس از عزیمت به سمنان هم اینک در بوشهر است تا ضمن گفتگو با مسئولان امر بویژه نمایندگان منتخب فروشگاه های عرضه محصولا فرهنگی، از دیدگاههای آنها پیرامون چگونگی تشکیل رسته یا اتحادیه صنفی  فروشگاههای عرضه محصولات فرهنگی مطلع گردد. برنامه سفرهای آینده نماینده اداره کل از طریق همین سایت به اطلاع خوانندگان محترم خواهد رسید تا در صورت تمایل دیداری با کارشناس اعزامی داشته باشند. به موجب این گزارش در یادداشتی تحت عنوان یافته های چند پرسش وضعیت کلی فروشگاه های عرضه محصولات فرهنگی در استانهای کشور مورد بحث قرار گرفته بود و مسائل پیش روی آنها از طریق ارسال پرسشنامه برای ادارات کل ارشاد و تکمیل و عودت ان مشخص گردیده بود.
 

سعید رجبی فروتن

در کنار روزمرگی های معمول، این جا خودم و افکارم را ثبت می کنم. از فرهنگ و هنر تا سینما و نمایش خانگی... می توانید نوشته های من را در «روزانه های سینمایی» دنبال نمایید.

۱ نظر

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

  • گفتگو با مسئولان امر بویژه نمایندگان منتخب فروشگاه های عرضه محصولا فرهنگی، از دیدگاههای آنها پیرامون چگونگی تشکیل رسته یا اتحادیه صنفی  فروشگاههای عرضه محصولات فرهنگی مطلع گردد.
    اگر قراراست چگونگی تشکیل اتحادیه ها بررسی شود که در تمام استانها به یک شکل تشکیل شده است 
    چنانچه بررسی  موضوع دیگری است بحث دیگری میباشد

مرا در شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید