روزانه های سینمایی
لبخند به پاییز

لبخند به پاییز

همانطور که پیشتر گفته شده بود، نسخه ویدیویی"تهران ۱۵۰۰" آخر هفته بر پیشخوان های فروش آرام و قرار گرفت و بعد مدت ها شبکه ویدیویی فیلمی مفرح و شاد را به خانواده ها بویژه دانش آموزان و دانشجویان تقدیم کرد.

سی و پنجمین فیلم ایرانی سال که خوشبختانه در قحطی فیلم های بلند انیمیشن، در این سبک زینت بخش شبکه شده است، اثری روحیه بخش است و بعد از اکران نسبتاً موفق فیلم در اکران عمومی می تواند با فروش هر چه بیشتر نسخه اصلی فیلم، انگیزه سرمایه گذاران را برای ادامه چنین راهی دوچندان کند.

در صدر باکس آفیس های سینمای جهان در سال های اخیر فیلم های انیمیشن جاخوش کرده اند و انبوه مخاطبان ترجیح شان تماشای فیلم هایی چون؛ آپ، دلیر، عصر یخبندان، داستان اسباب بازی و … است.

در ایران بعد از تجربه های ناموفق "خورشید مصر" و "جمشید و خورشید" ساخته های برادران یغماییان در اکران عمومی، انیمیشن سینمایی "تهران ۱۵۰۰" دستاورد مغتنمی است که می تواند در آینده به بلوغ خود دست یازد و در غیر اینصورت مصداق با یک گل بهار نمی شود، خواهد بود.

 

سعید رجبی فروتن

در کنار روزمرگی های معمول، این جا خودم و افکارم را ثبت می کنم. از فرهنگ و هنر تا سینما و نمایش خانگی... می توانید نوشته های من را در «روزانه های سینمایی» دنبال نمایید.

اضافه کردن نظر

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

مرا در شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید