به دنبال دعوت و اعلام قبلی روابط عمومی سریال ساخت ایران صبح امروز سالن شماره یک سینما آزادی تهران شاهد حضور پر شور علاقه مندان و مهمانان این مراسم بود. در این مراسم که اجرای آن را مهران رجبی یکی از بازیگران مجموعه بر عهده داشت، سید امیر پروین حسینی به ایراد صحبت در باره چگونگی ساخت سریال و زمان پخش آن پرداخت. وی با اشاره به اینکه پیش بینی می کنیم تا ۲۰ فروردین ماه تصویر برداری مجموعه به درازا بیانجامد، اظهار داشت تا پایان سال دو سرس از سریال جمعا" در ۴ قسمت به مردم خوب ایران ارائه خواهدشد. در ادامه بهنام تشکری و خانم گوهر خیراندیش نیز در میان تشویق شورانگیز حضار به جایگاه رفته و از تجربه حضور و ایفای نقش در این مجموعه ی دنباله دار نمایش خانگی صحبت کردند. مشروح گزارش مراسم در خبرهای بعدی به اطلاع خوانندگان می رسد.



