تهیه کنندگان سینما در حسرت تبلیغات سریال های شبکه

تهیه کننده فیلم سینمایی روزهای زندگی که از امروز به اکران عمومی درآمده است ، مدعی است تبلیغات این فیلم و سایر فیلم های سینمایی به گرد تبلیغ سریال هایی چون قهوه تلخ و ساخت ایران نمیرسد. سعید سعدی در ادامه گفته است؛ چون فیلم توسط بخش خصوصی ساخته شده است، چاره ای ندارد که از محل فروش فیلم به تب تبلیغات دامن بزند.

در کلام ایشان دو نکته نهفته است اولا، مقایسه ایشان قیاس مع الفارق است. سریال هایی که طی چند ماه مهمان خانه های مردم هستند و تلویزیون و دولت هیچ کمکی به آنها نمی کند، ناگزیرند به تبلیغات پر حجم روی آورند. ثانیاً تا آن جایی که ما میدانیم فیلم ارزشمند روزهای زندگی محصول سیما فیلم است.! پس بخش خصوصی در این میان چه نقشی را ایفا کرده است. کد ۳۹۶

به اشتراک بگذارید
سعید رجبی فروتن
سعید رجبی فروتن

در کنار روزمرگی های معمول، این جا خودم و افکارم را ثبت می کنم. از فرهنگ و هنر تا سینما و نمایش خانگی... می توانید نوشته های من را در «روزانه های سینمایی» دنبال نمایید.

مقاله‌ها: 3788

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.