روزانه های سینمایی
آنچه شرط بلاغ بود

آنچه شرط بلاغ بود

 پاکت ارسالی از موسسه"گلرنگ رسانه" که روی میز کارم قرار می گیرد، یعنی اینکه قسمت تازه ای از سریال "ویلای من" منتشر شده است. به یاد میآورم مدیری در مصاحبه ای گفته بود، کار تصویر برداری سریال تا پایان اردیبهشت به اتمام خواهد رسید. اگر کماکان توافق بر پایان سریال در قسمت ۴۴ باشد، تاکنون مجوز نیمی از قسمت های تولید شده صادر گردیده و در تعطیلات نوروزی خطوط تولید گلرنگ رسانه به تکثیر قسمت های آینده سریال مبادرت ورزیده است.

همانطور که پیش از این هم گفته ام تیم تبلیغی و رسانه ای پروژه فاقد استراتژی خاصی برای معرفی هر چه بهتر سریال در بین مخاطبان است. پیش از این در یاداشتی منظورم را روشن تر گفته ام و نیازی به تکرار آن نمی بینم.

در بازی تیم پرسپولیس و داماش در استندهای الکترونیکی دور زمین تبلیغ سریال به چشم می خورد، اگر چه حساسیت بازی مانع از دیده شدن پیام های تبلیغاتی می شد.

به هر حال مرکز ثقل پروژه همانا شهرت و محبوبیت مهران مدیری نزد شمار قابل توجهی از مخاطبان است. امیدوارم با دیدن قسمت های جدید نگرانی پیشین از ذهنم زدوه شود.

سعید رجبی فروتن

در کنار روزمرگی های معمول، این جا خودم و افکارم را ثبت می کنم. از فرهنگ و هنر تا سینما و نمایش خانگی... می توانید نوشته های من را در «روزانه های سینمایی» دنبال نمایید.

۱ نظر

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

مرا در شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید