روزانه های سینمایی
هفت سین سینمایی خوانندگان روزانه های سینمایی

هفت سین سینمایی خوانندگان روزانه های سینمایی

در این پست از دوستانم می خواهم با نگاهی دوباره به فهرست فیلم های توزیع شده در شبکه نمایش خانگی طی سال ۱۳۹۱ ، به انتخاب خود حداقل ۷ فیلم، برنامه یا البوم موسیقی را که برای تماشا در تعطیلات نوروزی مناسب هستند، به دیگران پیشنهاد کنند.

پیشنهاد اولیه من که ممکن است کاملتر شود، عبارت است از:

اسب جنگی، مجستیک، اسکای فال، بتمن شوالیه تاریکی، مردان سیاهپوش ۳، راه آبی ابریشم و آلبوم رستاک

 

سعید رجبی فروتن

در کنار روزمرگی های معمول، این جا خودم و افکارم را ثبت می کنم. از فرهنگ و هنر تا سینما و نمایش خانگی... می توانید نوشته های من را در «روزانه های سینمایی» دنبال نمایید.

۱۱ comments

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

  • راه ابی ابریشم-اسکای فال-بیخود وبی جهت-گشت ارشاد-قلاده های طلا-مرد عنکبوتی شگفت انگیز-انیمیشن نگهبانان قصه ها (تا اخر سال میاد)-یه حبه قند-موسیقی قلب یخی با صدای مازیار فلاحی- نارنجی پوش

  • شجاع – سه گانه بتمن – آفریقا – اسکای فال – دنیای بند انگشتی ها – مجموعه انیمیشنهای باب اسفنجی -هوگو – مجموعه فیلمهای وسترن ودرام کلاسیک شرکت قرن ۲۱ – مجموعه آشنای با موسیقی شرکت رها فیلم و مثل اینکه بیشتر از هفتا شد

  • اسکای فال-بتمن-مردان سیاهپوش ۳-مرد عنکبوتی-جانی انگلیش-هتل ترانسیلوانیا-انتقامجویان-وقت ملاقات-بازنشسته خطرناک-سوپرنورمن-خانه امن-شرلوک هولمز ۱و۲-بی مصرفها و…!!!

  • ١.انتهاى خیابان هشتم

    ٢.بى خود و بو جهت

    ٣.قصه پریا

    ۴.خوابم میاد

    ۵.زندگى با چشمان بسته

    ۶.اسکاى فال

    ٧.آلبوم حباب(محسن یگانه)

  • ۱- بی خود و بی جهت

    ۲- چیزهایی هست که نمیدانی (هرچند که کیفیت افتضاح فیلم بدجوری توی ذوق میزد اما طراحی جلد عالی بود. ضمنا درجه بندی (ج) برای این فیلم نیز علامت سوال بزرگی بود. پنداری دوستان به افراد درجه می دهند نه به خود اثر!)

    ۳- گشت ارشاد

    ۴- یه حبه قند

    ۵- سری بیگانه ها

    ۶- مجستیک

    ۷- جرم

    ۸- پ مثل پلیکان

    ۹- باد صبا

    ۱۰- دختری با خالکوبی اژدها (با درجه بندی (ج)!)

    ۱۱- باغ مخفی

    ۱۲- خیزش شوالیه ی تاریکی (نسخه ی تلویزیون بخاطر صدای کیکاووس یاکیده)

    ۱۳- اسکای فال (هرچند فیلم نسبت به کازینو رویال که فیلم مورد علاقه ی من می باشد در مرتبه ی پائین تری قرار می گیرد، اما از وجه سرگرم کننده بودن انتخاب مناسبی برای تعطیلات نوروزی می باشد)

    در ضمن به اعتقاد من بهترین موسسه با اختلاف از بقیه ی موسسات، موسسه ی تصویر گستر پاسارگاد بود. این موسسه نماد احترام به مخاطب (البته نسبت به سایر موسسات) می باشد. خرید و پخش عناوین پر مخاطب و کیفیت بالای طراحی  DVD و همچنین روی جلد از دلایل این انتخاب می باشد.

    همچنین موسسه ی رسانه های تصویری با پخش فیلم هایی مانند شکارچی شنبه، و آسمان آبی، پشت پرده ی مه و چند فیلم از این دست باعث خوشحالی من از جهت دیدن فیلم های مهجور شد. در اینجا باید از موسسه ی ریزموج هم نام برده شود که فیلمهایی مانند جعبه موسیقی، کیمیا و خاک، راه آبی ابریشم و کلانتری غیر انتفاعی را که فرصت دیدنشان در سینما برایم پیش نیامده بود را فراهم کردند. خوشحالی بنده زمانی افزون تر می شود که فیلمهای مواجهه، همبازی و نخودی نیز از این موسسه وارد بازار شود.

  •    هشت عنوان خارجی:مرد عنکبوتی شگفت انگیز – ماموریت غیرممکن۴- بی مصرف ها -خانه امن-مردان سیاهپوش۳-سری فیلم های بیگانه-خیزش شوالیه تاریکی

     پنج عنوان ایرانی:یه حبه قند-بی خودو بی جهت-انتهای خیابان هشتم- راه آبی ابریشم -یکی میخواد باهالت حرف بزنه-

    و یک پیش در آمد برای سال ۹۲ البته بهار۹۲

    پنج عنوان خارجی:بی مصرفها۲ – نجات- پرومتیوس-جستجوی عدالت-سرباز جهانی۴ 

    چهار عنوان ایرانی:گیرنده-من همسرش هستم – مسابقه رالی ایرانی از قرن جدید-رسوایی

    ممنون

     

مرا در شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید