روزانه های سینمایی
رمز و راز یک ارتباط

رمز و راز یک ارتباط

موسساتی زیادی هستند که اگر بیشتر از موسسه قرن ۲۱ کار نکنند، کمتر هم فیلم عرضه نمی کنند. اگر موسسه قرن ۲۱ پیشترها با تامین و توزیع تعداد زیادی فیلم سینمایی ایران، از سهم بازار قابل توجهی برخوردار بود، اتفاقاً چند صباحی است، خیلی به آب و آتش نمی زند و به ۴ تا ۵ عنوان ایرانی در سال اکتفا می کند.

آنچه که این روزها تشخص ویژه ای به موسسه مزبور داده است، استقبال آن از فضای گفتگو با مخاطبان و پاسخگویی به سوالات و تقاضاهای آنهاست.

این کنش و تعامل قابل تحسین که احتمالاً فقط بخشی از آن در "روزانه های سینمایی" نمود دارد، بی شک ریشه در نگرش مدیریت موسسه دارد و اهمیت و بهایی است که وی به افکار عمومی و مشتری مداری می دهد.

بر همین سیاق موسساتی که در بازار تحرک بیشتری دارند و سرمایه گذاری افزونتری برای تامین عناوین ایرانی و خارجی می کنند و با برخورداری از خطوط تکثیر، سامانه ها و شبکه های اختصاصی پخش، نقش تاثیر گذاری در شبکه نمایش خانگی ایفا می کنند، برای حفظ منافع و افزایش اعتبار حرفه ای و اجتماعی خویش، باید ارتباط با مشتری را جدی بگیرند و آن را به امری تزیینی و استحبابی تعبیر نکنند.

رابطه موسسه قرن ۲۱ با جمعی از فروشگاه داران، موزعین و تماشاگران الگویی مثال زدنی در روابط شرکت های فرهنگی – اقتصادی با مشتریان و مردم است.

سعید رجبی فروتن

در کنار روزمرگی های معمول، این جا خودم و افکارم را ثبت می کنم. از فرهنگ و هنر تا سینما و نمایش خانگی... می توانید نوشته های من را در «روزانه های سینمایی» دنبال نمایید.

۶ comments

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

  • حضورمدیری" منتقدوانتقادپذیر"ی چون آقای اخباری محکمترین ادله برای این حرکت مبارک است که ضمن بسترسازی برای مخاطب خیلی صبورانه مشکلات خارج از موسسه خود را از مخاطب مشتاق خویش میبیند.امیدوارم این حرکت مستمر و مستدام برای قرن ۲۱ و اپیدمی در دیگر موسسات باشد.

    بابت این حرکت اقای اخباری و تهیه و توزیع ۴۰۰۰جلدویژه نامه مصور عناوین برتر موسسه قرن ۲۱ تبریک و تشکر دارم

  • سلام
    اقای اخباری ایا صحت داره فیلم برف روی کاجها رو موسسه قرن ۲۱ در تولید ان مشارکت کرده است و حقوق ویدیویی متعلق به موسسه شماست ممنون از پاسخگویی شما

  • حضورمدیری" منتقد"و"انتقادپذیر"ی چون آقای اخباری محکمترین ادله برای این حرکت مبارک است که ضمن بسترسازی برای مخاطب خیلی صبورانه مشکلات خارج از موسسه خود را از مخاطب مشتاق خویش میبیند.امیدوارم این حرکت مستمر و مستدام برای قرن ۲۱ و اپیدمی در دیگر موسسات باشد.

    بابت این حرکت اقای اخباری و تهیه و توزیع ۴۰۰۰جلدویژه نامه مصور عناوین برتر موسسه قرن ۲۱ تبریک و تشکر دارم

  • آراز عزیز

    تشکر از شما

    جناب رحیم نیا

    ممنون از لطف شما

    تبریک صمیمانه بنده را نیز پذیرا باشید

    خدمتگزار شما و تمامی عزیزان  هسستم

    میلاد عزیز

    خیر پیگیر خرید حقوق این عنوان هستیم

    اوقات خوش

    پیشاپیش عیدتان مبارک

  • جنای آقای میلاد

    با سلام 

    حقوق ویدیویی فیلم برف روی کاج ها متعلق به شرکت پرتو آبی میباشد این فیل در ابتدای سال ۹۱ توسط این شرکت خریداری شده است

     

مرا در شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید