روزانه های سینمایی
دل یک دله کن

دل یک دله کن

پیش از این هم رییس ستاد صیانت خواستار افزایش لوح فشرده خام شده بود و معتقد بود که افزایش قیمت این نوع محصولات هزینه رایت را برای کپی کاران بالا می برد.

سعید جابری انصاری در ضیافت شام اتحادیه بار دیگر با طرح این موضوع مدیران واحدهای صنعتی لوح فشرده را که در گوشه ای از سالن به گپ و گفت مشغول بودند، مورد خطاب قرار داد.

به موجب این گزارش، در سال ۸۹ این موضوع در دستور کار شورای مدیران معاونت سینمایی وقت ارشاد و اتحادیه صنایع لوح فشرده بطور جداگانه قرار گرفته است اما واکنش و پاسخ رسمی هر دو مرجع را به این پیشنهاد به دنبال نداشته است.

به نظر می رسد به احترام تکرار این پیشنهاد از سوی یک مقام مسئول که در ۲۰ ماه گذشته انرژی و وقت زیادی را صرف مبارزه با سارقان، کپی کاران و متخلفان کرده است، جا دارد بار دیگر ضمن طرح موضوع پیشنهادی محاسن و معایب احتمالی این دیدگاه بازگو شود و به یک جمع بندی در این زمینه منتهی شود.

یادآور می شود؛ دلیل عمده مخالفت با پیشنهاد مذکور افزایش واردات رسمی و قاچاق لوح فشرده خام به داخل کشور از مبادی رسمی و غیر رسمی می باشد. در حال حاضر با توجه به افزایش قیمت ارز بعید است که لوح های مذکور با قیمت چندان ارزانی به دست مشتریان برسد.

سعید رجبی فروتن

در کنار روزمرگی های معمول، این جا خودم و افکارم را ثبت می کنم. از فرهنگ و هنر تا سینما و نمایش خانگی... می توانید نوشته های من را در «روزانه های سینمایی» دنبال نمایید.

۱ نظر

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

مرا در شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید