روزانه های سینمایی
نوروز سینمایی نوروز ویدیویی

نوروز سینمایی نوروز ویدیویی

هنوز چند هفته به موسم نوروز باستانی مانده است اما گمانه زنی ها برای اکران نوروزی سینماها آغاز شده است. پیش از این رییس سازمان سینمایی زودتر از شورای صنفی نمایش خبر از نمایش فیلم " زندگی مشترک آقای محمودی و بانو" خبر داد. این فیلم در جشنواره سی و یکم پذیرفته نشد و لابد برای اینکه از دل روح الله حجازی غبار کدورت پاک شود، قول اکران نوروزی فیلمش به او داده شده است.

"تهران ۱۵۰۰" با تاخیری یک ساله بالاخره در نوروز امسال رونمایی می شود و دومین فیلم سینمایی انیمیشن ایرانی بعد از فیلم خورشید مصر بخت خود را برای استقبال مردمی محک می زند. "بهرام عظیمی" انیماتور مطرح کشورمان به عنوان سازنده اثر امید زیادی به فروش فیلم بسته است.

تهیه کننده و سرمایه گذار فیلم "حوض نقاشی " شاید برای آنکه مسئولان مربوطه را در برابر کار انجام شده قرار دهند، خود را در صف فیلم های نوروزی جا زدند تا شاید آنها نیز به خاطر محروم ماندن از سیمرغ های جشنواره، حداقل حق خود را با اکران نوروزی بگیرند و بی حساب شوند!

تهیه کننده "رسوایی" با اطمینان بیشتری از اکران عمومی فیلمش سخن گفته است یا حداقل به این موضوع دامن زده است . اظهارات سخنگوی شورای صنفی نمایش که هنوز فیلمی قراردادش را به شورا ارائه نداده است، این گمانه زنی ها را از اساس زیر سوال برده و گفته، هنوز قراردادی را از هیچ تهیه کننده ای دریافت نکرده است.

در شبکه نمایش خانگی تا این لحظه عرضه فیلم های "همه چی آرومه"، " من همسرش هستم" و "راه آبی ابریشم" قطعی است و قطعاً این فهرست با فیلم های سینمایی و ویدیویی بیشتری کامل خواهد شد.

سعید رجبی فروتن

در کنار روزمرگی های معمول، این جا خودم و افکارم را ثبت می کنم. از فرهنگ و هنر تا سینما و نمایش خانگی... می توانید نوشته های من را در «روزانه های سینمایی» دنبال نمایید.

۱۰ comments

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

  • باسلام فکر کنم که باید نام فیلم های  زندگی با چشمان بسته(رسانه های تصویری) بی خداحافظی(تصویر گستر پاسارگاد) یکی می خواد باهات حرف بزنه(سوره) را هم  به فیلم های نوروزی شبکه نمایش خانگی اضافه کرد

  • با سلام خدمت اقای فروتن در خبرگزاری ها خوندم که فیلم سینمایی زندگی با چشمان بسته هفته ی اینده توزیع  خواهد شدایا نمیدانید چه روزی توزیع خواهد شد. همه چی ارومه و راه ابی ابریشم چطور..

  • سلام آقای فروتن کیمیا نما به ما جوابی نداد اگه میشه شما پاسخ بدبد یعنی همه چی آرومه تا ۴ الی ۵ اسفند ماه در شبکه توزیع شده است

  • جناب فروتن عزیز

    می خواستم از موسساتت بی ادعایی مانند رسانه های تصویری و ریزموج بخاطر کیفیت خوب محصولات تشکر کنم. اشاره ام به نسخه ی DVD فیلم هایی مثل: ستایش، گلچهره، خاک و آتش، شکارچی شنبه، پشت پرده مه، و آسمان آبی، خانواده ارنست، می زاک، ندارها، کیمیا و خاک، جعبه موسیقی و … تشکر کنم. لازم به توضیح است در حال حاضر موسسه ای مانند فیلمسازان جوان(گلرنگ؟) در حال فعالیت است که علیرغم تبلیغات فراوان قادر به تولید یک فیلم با کیفیت نیستند(جرم، چیزهایی هست که نمیدانی)

مرا در شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید