روزانه های سینمایی
۱۴ روز ۱۴ پروانه

۱۴ روز ۱۴ پروانه

تا نیمه بهمن ماه موسسات ریز موج سیستم، قرن جدید، سینما ۲۴، سینما رسانه آسیا، هنرنمای پارسیان و قرن ۲۱ پروانه های تازه ای را دریافت کردند.

به موجب این گزارش، در بانک اطلاعات دبیرخانه شورای پروانه نمایش خانگی آثار زیر به ثبت رسیده است:

فیلم سینمایی ایرانی:

مرثیه برف(رسانه های تصویری)، پروانگی(سوره)، نخودی و عصر روز دهم(ریز موج سیستم)

ویدیویی داستانی:

آذر(سینما رسانه آسیا)، خواب بد(افق رسانه پاسارگاد)

سینمایی خارجی:

رینگ-آمریکا(سینما رسانه آسیا)، موسم – هندوستان(قرن جدید)، ندای درون- چین(قرن ۲۱)، بن بست-آمریکا(سینما ۲۴) و مردان سیاهپوش ۳ – آمریکا(ریز موج سیستم)

انیمیشن:

شورش ترون ۲، بهای قدرت- آمریکا(هنرنمای پارسیان)، قهرمان شهر ۳- دانمارک-(ریز موج سیستم) و هواپیماها- روسیه(قرن جدید)

سعید رجبی فروتن

در کنار روزمرگی های معمول، این جا خودم و افکارم را ثبت می کنم. از فرهنگ و هنر تا سینما و نمایش خانگی... می توانید نوشته های من را در «روزانه های سینمایی» دنبال نمایید.

۳۹ comments

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

  • سلام خدمت اقای اخباری ایا این درسته بعد از این همه معطلی برای انتقامجویان ما نسخه ایی قطع وصلی که صدایش نوسان داره و بیخود صدا برای چند ثانیه در چندین جا از فیلم قطع میشه واقعا دلیل این اتفاق چیست؟

  • من فقط تا قبل عید منتظر فیلم های یکی میخواد باهات حرف بزنه/زندگی با چشمان بسته/مرگ کسب و کار من است/بی خداحافظی هستم که امیدوارم بزودی وارد شبکه بشن. مخصوصا زندگی با چشمان بسته که میدونم خیلی ها منتظر این فیلم هستن.. راستی دوستانی که فیلم یک فراری از بگبو رو دیدن ایا فیلم خوبی هست . ارزش دیدن داره یا نه.

  • جناب فروتن عزیز

    آیا فیلم پروانگی (قاسم جعفری) همان فیلمی نیست که در دوره ی شما برای پخش مناسب تشخیص داده نشد و مجوز نگرفت؟

  • سلام ایمان جان فیلم یک فراری از بگبو رو که من یکی خیلی دوست داشتم و خندیدم قشنگ بود در کل ولی از کیمیا وخاک خوشم نیامد و از حامد بهداد هم انتظار نداشتم که از این نقشها بازی کنه

  • آقای فروتن آیا فیلم  مرد عنکبوتی برای پخش از هنر نمای پارسیان و همچنین فیلم های قرار ملاقات و جستجوی عدالت برای قرن جدید پروانه دارن؟

    واقعا متشکرم

    • در باره مرد عنکبوتی ۲(سینماخانه ایرانیان)و مرد عنکبوتی شگفت انگیز(ریزموج) قبلاً اطلاع رسانی شده و ناشر آنها هنرنما نیست.جستجوی عدالت در اختیار قرن جدید و قرار ملاقات فاقد پروانه است.

      • با سلام به آقای فروتن…اگر به سایت هنرنمای پارسیان سر بزنید متوجه می شوید که فیلم مرد عنکبوتی شگفت انگیز قراره از این موسسه عرضه بشه…جالبه که دوبله اش هم با دوبله ریزموج فرق داره !!!

  • آقای اخباری مطمئنید که فیلم های مردی روی لبه و دختری با  علامت اژدها و بیگانه علیه غارتگر  و این خونه دیگه جا نداره پروانه دارند؟چون آقای فروتن اسامی این فیلم هارو در این بخش نزده؟

    ممنون

  • سلام خدمت ایمان این فیلمهای که خوب هم گفتی منتظری هیچکدام پروانه ندارن
    میترسم دنیاتمام بشه ولی زندگی با چشمان -و مرگ در شبکه پخش نشه

  • آقای اخباری میشه بگید کدوم فیلم از ۴ فیلمی که اعلام کردم فاقد پروانهاست و آیا اون فیلم در تاریخ ۱۲اسفند میاد؟

  • با سلام خدمت جناب اقای اخباری ایا فیلم سینمایی خصوصی وارد شبکه خانگی میشود. با توجه به اینکه چند وقت قبل نسخه غیر مجازش رو میتونستیم دانلود کنیم . اصلا پروانه نمایش خانگی داره .

  • سلام خدمت اقای اخباری
    میشه سریعتر جهت گرفتن پروانه من همسرش هستم اقدام کنید چون ارشاده دیگه ممکنه یک بامبول دیگه در بیاره مثل کینه توزان پروانه ان رو ۳ ماه دیگه صادر کنه از ارشاد هیچی بعید نیست خصوصا تو این چند ماه خداکنه مسولان پروانه ویدیویی در نسخه ویدیویی این ۶ فیلم تحریمی دل حوزه هنری رو شاد نکنه

  • آقای اخباری،یکی دو هفته پیش فرمودید که در مورد فیلم مخمصه (۱۹۹۵) اطلاع رسانی می کنید.

    بنده به عنوان یک هوادار دوبله می خواهم مطمئن شوم که آیا این فیلم را در شبکه پخش می کنید یا خیر؟

    پیگیری بنده هم فقط به خاطر گفته های استاد خسروشاهی است که دوبله ای که به سفارش قرن ۲۱ انجام داده اند را ارجحتر از دوبله اول می دانند…

  • دوست عزیز

    محمد علی جان

    عنوان فوق در سال های گذشته و توسط موسسه فانوس خیال به بازار عرضه شده است

    دوبله آقای خسروشاهی یک کار شخصی بوده و در شبکه پخش نخواهد شد 

    ایام به کام 

    • ضمن عرض تشکر

      بنده خودم هم می دانستم که قبلا در شبکه عرضه شده و تا کنون گمان می کردم که اون موسسه مانع پخش بوده و شما در طی این .سال ها منتظرید تا تاریخ اعتبارش تمام شود و آن را پخش کنید که امروز به صراحت پاسخ دادید

      فقط اگر ممکنه از این به بعد اگر دوبله ای را خصوصی وشخصی انجام می دهید از گویندگان بزرگوار خواهش کنید که در رسانه ها صحبتی از آن به عمل نیاورند تا اینگونه دل هوادرانی مثل ما را هوایی نکنند(واقعا در زمانه ای که هیج آینده روشنی برای هنر دوبله دیده نمی شوند علت دوبله شخصی را متوجه نمی شوم).

      و در پایان می خواستم بپرسم که آیا فیلم آواتار (۲۰۰۹) را هم آقای امیر زند شخصی دوبله کردند یا عزیزان پروانه نمایش به این فیلم نداند؟

  • سلام آقای اخباری خوب هستید ؟ اگه خدا خواست و پروانه نمایش من همسرش هستم سریع صادر گردید اگه میشه این فیلم رو اواخر همین ماه یا اوایل ماه آینده توزیع کنید . مرسی از شما و موسسه خوبتان

  • سلام آقای فروتن خسته نباشید آیا پروانه نمایش فیلم ضد گلوله صادر شده است ؟

    ودر آخر آیا فیلم تو و من رو موسسه ای اقدام کرده برای خرید حق رایتش؟

  • سلام

    جناب آقای اخباری

    چرا ابعاد تصویر فیلمهاتون رو از۴*۳به۱۶*۹ ارتقا نمی دهید؟

    واقعا اذیت می شیم هیچ چی تو فیلم دیده نمی شه؟

  • سلام آقای فروتن ، تکلیف قلب یخی معلوم شد؟

    منتظرش باشیم یا قیدش را بزنیم 🙁 خواهش میکنیم یه خبری بدین ، قلب یخی ها که اصلا احساس مسئولیت نمیکنن که پاسخگو باشن!

  • سلام آقای اخباری

    امیر حسین عزیز راست میگن.درصدی از شهرت فیلمی مثل خیزش خفاش استفاده از دوربین آیمکس که صفحه عریض رو بزرگتر میکنه ولی وقتی آدم با صفحه ای کوچکتر روبرو میشه حس فیلم دیدن رو از دست میده.لطفا حداقل فیلمهای معروف رو با ابعادی بزرگتر از ۳*۴پخش کنید.

    متشکرم

  • آقای اخباری یا هر کسی که میتونه و مسئوله جواب بده …لطفا

     چرا فیلم دوبله "خانه امن " به شهرستان ها نمیرسه ؟؟؟ الان چند هفته ست اومده اما هنوز تو شهرمون نیومده ….

    کلا پخش موسسه قرن جدید بسیار بسیار ضعیفه ….قبلا هم فیلم هاش دیر میومد ….

    لطفا بهشون گوشزد کنید

  • با سلام حضور مدیر محترم سایت

    اخیرآ شرکت هنر نمای پارسیان نسخه غیر مجاز انیمیشن عصر یخبندان ۴ را که قبلآ به نوعی از بازار جمع آوری کرده بود مجددآ در تیراژ وسیع وارد بازار کرده / نسخه ای که فیلم در کادر بسیار کوچکی قرار دارد و بیننده به خصوص کودکان عزیز را از لذت تماشای آن محروم مینماید و دوبله ای عجیب و قریب که زیاد سنخیتی با این انیمیشن ندارد .

    لذا سئوال من از مدیر محترم سایت این است که با توجه به اینکه این اثر فاقد مجوز و پروانه نمایش بوده است شرکت هنرنمای پارسیان آیا میتواند با نصب یک هلو گرام جدید در کنار هلوگرام شرکت قبلی به این اثر جنبه رسمی و قانونی ببخشد و این اثر زیبا را مجددآ و به این شکل  ناقص وارد بازار نموده و در واقع سودجوئی و کلاهبرداری محرز نماید ؟

    اصولآ این شرکت چگونه به خود این حق را داده است که مبادرت به انجام این عمل خلاف نماید ؟

    آیا اینگونه رفتارها سوء استفاده از اطمینان مدیران و مسئولین فرهنگی و کلآ شبکه نمایش خانگی نیست ؟

    ضمنآ وقتی خود این شرکت قبلآ اثر را به شکل رسمی توزیع نموده چه اصراری بر توزیع این نسخه ناقص دارد و چرا دیگر مبادرت به تولید نسخه قبلی نمی نماید ؟

     آیا باید نتیجه بگیریم که گذاشتند نسخه های قبلی به فروش برود و حالا که نسخه قبلی کمیاب شده نسخه های غیر مجاز که در انبار خاک میخورد را توزیع کنند ؟

    آیا حق مسلم کودکان ما نیست که آثار سینمائی را به همان شکلی که ساخته و پرداخته گردیده تماشا نمایند ؟

    اگر حدث بنده درست باشد چرا هیچ برخوردی با این مورد و موارد کم و بیش مشابه صورت نمی گیرد ؟

    با تشکر فراوان

    منتظر جوابها هستم .

     

مرا در شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید