روزانه های سینمایی
ریزموج سیستم رکورد دار فیلم ایرانی

ریزموج سیستم رکورد دار فیلم ایرانی

موسسه ریز موج سیستم با دریافت دو پروانه نمایش تازه، ضمن آنکه نصاب فیلم سینمایی ایرانی را در سالجاری نسبت به سال گذشته بهبود بخشید، توانست تا این تاریخ رکورد دریافت تامین بیشترین فیلم سینمایی ایرانی را نیز به نام خود کند.

به موجب این گزارش؛ موسسه "ریزموج سیستم" پروانه دو فیلم سینمایی ایرانی "نخودی" و "عصر روز دهم" را دریافت کرد و مجموعه ی فیلم های ایرانی دارای پروانه نمایش خانگی را به ۶۳ عنوان در سال ۹۱ رساند.

این گزارش می افزاید؛ موسسه مزبور با ۱۲ پروانه و موسسات رسانه های تصویری با ۱۱، تصویر گستر با ۹ و کیمیانما با ۷ عنوان فیلم سینمایی ایرانی، در رتبه های بعدی قرار دارند.

یادآور می شود؛ به جز دو عنوان اخیر ریزموج سیستم فیلم های "راه آبی ابریشم"، "گلوگاه شیطان"، "انسانها" و "جعبه موسیقی" را در نوبت انتشار دارد. کد۸۲۲

سعید رجبی فروتن

در کنار روزمرگی های معمول، این جا خودم و افکارم را ثبت می کنم. از فرهنگ و هنر تا سینما و نمایش خانگی... می توانید نوشته های من را در «روزانه های سینمایی» دنبال نمایید.

۳ comments

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

  • اقای فروتن فیلم انسانها هفته گذشته توزیع شده لطفا تصحیح کنید
    وفیلم کیمیا و خاک رو در نوبت انتشار داره

  • البته جعبه موسیقی و انسانها به شبکه امدند.ضمن این که چهارشنبه ۱۰بهمن فیلم سینمایی کیمیا وخاک با بازی حامد بهداد از شرکت ریز موج وارد شبکه میشه.

مرا در شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید