روزانه های سینمایی
روی یک فیلم حساب کنید

روی یک فیلم حساب کنید

تا پایان سالجاری احتمالاً شبکه نمایش خانگی یک فیلم سینمایی ایرانی پر مخاطب را بیشتر به خود نخواهد دید و پس از آن باید منتظر تلاش و دورخیز موسسات برای تامین و خرید فیلم های پر مخاطبی باشیم که در جشنواره سی و یکم خواهند درخشید. این فیلم همان عنوانی است که شبکه از مدت ها قبل منتظر عرضه آن است. فیلم "خوابم میاد" با بازی "اکبر عبدی "و کارگردانی" رضا عطاران "را می گویم.

فیلم های پر حاشیه ای مانند؛ "من مادر هستم "و" بی خود و بی جهت" علیرغم فروش متوسط شان در سینماها اگر راهی شبکه شوند، احتمالاً ممیزی مجددی را پذیرا شده و معلوم نیست با تیراژ بالایی رخت ویدیو  به تن کنند.

فیلم های سینمایی ایرانی که خبر پروانه نمایش آنها قبلاً منتشر شده است، بی تردید اتفاقی برای شبکه در دو ماه باقی مانده محسوب نخواهند شد. فیلم هایی که پروانه بعضی از آنها نزد موسسه رسانه های تصویری است. همان موسسه ای که گرفتاری اش در امر برگزاری جشنواره فیلم فجر قطعاً تا پایان سال ادامه خواهد داشت و شاید انر‍ژی زیادی برای آنکه به ریل اصلی فعالیت هایش برگردد، صرف گردد.

این گزارش در شرایطی به نگارش درآمده است که هنوز پروانه فیلم "ضد گلوله" صادر نگردیده است.

کد ۸۲۱

سعید رجبی فروتن

در کنار روزمرگی های معمول، این جا خودم و افکارم را ثبت می کنم. از فرهنگ و هنر تا سینما و نمایش خانگی... می توانید نوشته های من را در «روزانه های سینمایی» دنبال نمایید.

۴ comments

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

مرا در شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید