روزانه های سینمایی
روش های تبلیغی نو در سریال تازه شبکه

روش های تبلیغی نو در سریال تازه شبکه

تولید سریال جدید مهران مدیری ادامه دارد. هنوز پروانه نمایشی برای قسمت های نخست سریال داده نشده است. تیم تکثیر و پخش سریال هنوز به مرز آماده باش نزدیک نشده اند.اما در اقدامی ابتکاری و برای اولین بار پروژه تبلیغاتی مجموعه مدتی است با راه اندازی سایت اختصاصی کلید خورده است.

بمب خبری بعدی دوبله همزمان سریال به زبان های کردی و ترکی بود که در نوع خود با توجه به جمعیت پر شمار هموطنان ترک و کرد زبان کمک زیادی به نفوذ محصول در بازار خواهد کرد. امری که استراتزیست ها از آن به "توسعه محصول" یاد می کنند. هم اینک فایل تصویری نمونه سکانس های سریال در شبکه های اجتماعی و سایت های خبری داخل و خارج از کشور share شده است و کنجکاوی مخاطبان را برای تماشای سریال تازه دوچندان کرده است.

اگر پیش از این رسم بود که گروه سازنده در اولین قسمت توزیع شده فیلم یا سریال با مردم و مخاطبان حرف بزنند، مدیری این بار خرق عادت کرد و زودتر از موعد معمول سنگش را با علاقه مندانش وا کند. او در ویدیویی یکسره حق را به مردم داد و احساس کرد برای دعوت ناراضیان به آرامش فقط بر این کلید واژه ها تاکید مکرر کند.

"همیشه حق با شما بوده و هست!"

او هوشمندانه خواست حاشیه های سریال قبلی را از اذهان پاک کند و توجهات را با آغاز پخش مجموعه جدید فقط معطوف "ویلای من" و چشم اندازهای دلفریب آن سازد. طی یک هفته طوفانی مخالفان و منتقدان در فضای مجازی عقده های درگلو مانده را گشودند و هر چه داشتند بر سر کارگردان "قهوه تلخ" فریاد زدند. با آنکه مدیری رندانه از تهیه کنندگان سریال قهوه تلخ و خلف وعده آنها نامی نبرد اما افکار عمومی زیرکانه به او جواب داد؛ با اعتماد به شخص مدیری از کپی کردن مجموعه خودداری کرده و به سودای برنده شدن جوایز استثنایی سریال، مرتباً برای تهیه سریال هزینه کرده اند.

…مردم قانع شدند یا نشدند با موج خبرهای تازه بحث ها فروکش کرد و بعد از این باید منتظر بود تا هر هفته تیم تبلیغاتی پروژه موضوع و خبری را دستمایه کار قرار دهد تا به کلی تلخی قهوه ناتمام سرو شده از یادها برود و اذهان آماده گلگشت در "ویلای من" شود.

سعید رجبی فروتن

در کنار روزمرگی های معمول، این جا خودم و افکارم را ثبت می کنم. از فرهنگ و هنر تا سینما و نمایش خانگی... می توانید نوشته های من را در «روزانه های سینمایی» دنبال نمایید.

۱۷ comments

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

  • زبان بختیاری از اصیل ترین زبان های ایرانی است پس بهتر بود به زبان بختیاری هم دوبله می شد

  • آقای میر مجیدی بهتر نبود روی سریال ویلای من آرم شرکت را نزنید و بدون آرم توزیع کنید؟اینگونه زیبا تر و شکیل تر میشد.تازه شما به یک آرم هم اکتفا نکردید و دو آرم یکی در سمت چپ و یکی در سمت راست تصویر قرار دادید.به نظرم بدون آرم مثل سریال قلب یخی بهتر و زیبا تر شود.

    • با سلام
      دوست عزیز، این آنونس سریال است و فقط برای آشنایی با حال و هوای آن. آرم فقط در یک گوشه و بسیار کمرنگ حک خواهد شد.
      با سپاس

      • با سلام و احترام
        تا روز یکشنبه هفته‌ی جاری ۴ قسمت جهت بازبینی ارائه شده و قسمت ۵و۶ نیز ابتدای هفته‌ی آینده جهت بازبینی ارائه خواهد شد.
        با احترام مجدد

  • پس چرا پروانه صادر نمیشه؟آخه من خیلی وقت پیش هم شنیده بودم دو قسمت ارائه شده.مشکلی برای گرفتن پروانه داره؟

    • شاید اطلاعات من به روز نباشد . البته فاصله قلب یخی هم با پروانه صادره بشدت کم شده است. قسمت های ۱۱ و ۱۲ به بازار آمده و موسسه فقط پروانه های ۱۳ و ۱۴ را در دست دارد.

    • اگر منظورتان مستند مربوط به استاد انتظامی است، هنوز برنامه ای برای توزیع آن اعلام نشده است

  • اقای فروتن سلام  با عرض خسته نباشید   
    ایا فیلم زندگی با چشمان بسته و نخود ی برای پروانه در ارشاد داده شده است
    ایا سریال ۲۴ د یگر نمیاد

  • به گفته ی آقای بصیری دی وی دی صحبت های آقای مدیری همراه با فیلم چیزهایی هست که نمیدانی روز دوشنبه پخش خواهد شد.و هر کس که فیلم فردین صاحب زمانی را بخرد این دی وی دی رایگان را دریافت خواهد کرد.آقای میر مجیدی این خبر صحت دارد؟

  • خیر توزیع عنوان چیزهایی هست که نمی دانی یکی دو روز عقب افتاده آقای میر مجیدی میشه لطفا تاریخ دقیق که مشخص شد به ما اعلام کنید که ما هم وعده به کسی ندیم ؟

مرا در شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید