روزانه های سینمایی
“گلرنگ رسانه” جوایز سریال تازه مدیری را تضمین می کند

“گلرنگ رسانه” جوایز سریال تازه مدیری را تضمین می کند

در حالی که سریال «ویلای من» به روزهای توزیع نزدیک می‌شود و هنوز سوال‌های بسیاری درباره «قهوه تلخ» در ذهن مخاطبان این مجموعه وجود دارد، «مصطفی بصیری» مدیرعامل مؤسسه فرهنگی «گلرنگ رسانه» به جوایز گسترده این سریال جدید اشاره کرد و از ۱۰ هزار جایزه نقدی به همراه سه ویلا خبر داد که از سوی گلرنگ و با ضمانت این مجموعه بزرگ صنعتی کشور به برندگان اهدا خواهد شد.
 
وی گفت: سه ویلا در شمال کشور به علاوه هزاران جایزه ۱۰۰ میلیون ریالی، ۱۰ میلیون ریالی، ۲ میلیون ریالی و ۵۰۰ هزار ریالی به مخاطبان اهدا خواهد شد.

بصیری اعلام کرد: زمان هر قسمت از این سریال، به صورت خالص تقریباً ۴۰ دقیقه است، و این به معنی احترام به بینندگان گرانقدر است. ضمناً به احترام مخاطبان زمان تبلیغاتی که پیش از هر قسمت مشاهده می‌شود به نسبت، محدودیت قابل توجهی دارد.

مدیرعامل مؤسسه فرهنگی گلرنگ رسانه عنوان داشت: سریال ویلای من با قیمت ۳ هزار تومان عرضه خواهد شد ۳۰۰۰ تومان، به مدیرعامل مؤسسه فرهنگی گلرنگ رسانه بیان داشت: شرکت صنایع الکترونیک گلرنگ، تکثیر و تولید DVD این مجموعه را عهده‌دار است که به روزترین تکنولوژی تولید دیسک در کشور را در اختیار دارد.
 
بصیری تصریح کرد: «سریال ویلای من به شکل متمرکز و مویرگی، در زمانی کوتاه در تمام نقاط ایران، منظم و متداوم در اختیار مخاطبان عزیز قرار داده خواهد شد.
 
وی گفت: نحوه شرکت در قرعه‌کشی بزرگ جوایز سریال ویلای من به همراه توضیحات مهران مدیری در یک DVD رایگان تا چند روز دیگر در اختیار علاقه‌مندان قرار خواهد گرفت.

کد ۷۹۸

سعید رجبی فروتن

در کنار روزمرگی های معمول، این جا خودم و افکارم را ثبت می کنم. از فرهنگ و هنر تا سینما و نمایش خانگی... می توانید نوشته های من را در «روزانه های سینمایی» دنبال نمایید.

۳۳ comments

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

  • ویلای من برای اولین بار در ایران در دی وی دی ۹ تکثیر خواهد شد.آقای فروتن چند قسمت ویلای من پروانه گرفته؟

  • رو رو برم خجالت نمی کشن این دوستان.زمانی قهوه تلخ رو وارد بازار کردند با قیمت ۲۵۰۰ تومان در حالی که همه فیلم ها با تیراژی خوب و با قیمت ۱۵۰۰ تومان به فروش می رسید.حالا دوباره دروغ و دروغ.اقای مدیری خجالت بکش پول این مردم خوردن نداره.اگه راست میگی جایزه های قهوه تلخ رو بده.فکر کردین دوباره می تونی بیایی بگی جان من کپی نکنید.مردم هم بگن چشم.همین کارها رو می کنی که مشکل افسردگیت خوب نمیشه.
    شبکه نمایش خانگی با همین ندانم کاری ها بزودی نابود می شود

  • اقای فروتن دیشب در ۷ دیدم گفتن اقای رسول صدر عاملی در انتظار گرفتن پروانه ویدویی برای زندگی با چشمان بسته است؟؟؟
    ایا صحت دارد این هم جزئ فیلمهای  حبس ویدیویی مثل خوابم میاد – چک قرار بدیم؟؟
    اصلا ارائه شده؟؟

  • خب خدا رو شکر چک صادر شد
    حالا رفت ۱۰ ماه دیگه تا پخش بشه 😐
    به خدا خسته شدیم از بسکه فیلم های بی محتوا دیدیم

  • چک تا یه ماه دیگه پخش خواهد شد.چون تصویر گستر فیلم پروانه دار دیگری ندارد.آقای فروتن عزیز فیلم همه چی آرومه برای گرفتن پروانه ارائه شده؟و فیلم ضد گلوله توسط موسسه ای خریداری شده؟ممنون میشم جواب این دو سوال رو بدید.

  • عرض به حضور دوستان در ویدئوی منتشر شده از طرف اقای مدیری چیزی که عیان بود بازی با کلمات بود.در اینجا می خوام بگم اقای مدیری خواب دیدی خیر باشه این تو بمیری ها از اون تو بمیری ها نیست.به قول خودتون حق با ما هست.حرف ما هم اینه که شما و تیم قهوه تلخ خیلی راحت سر مردم رو شیره مالیدی رفت.سر خدا رو که دیگه نمی تونی شیره بمالی.شما اگه خیلی دلت به حال مردم می سوخت تکلیف جوایز قهوه تلخ رو روشن می کردی.اقای فروتن وارد شدن قهوه تلخ با قیمت ۳۰۰۰ تومان یعنی نابودی شبکه نمایش خانگی.جالب بود اقای مدیری در حرفاشون به این نتیجه رسیدن که کار پخش کردن مویریگیشون موفق نبوده.اقای فروتن اگه یادتون باشه همون موقع بنده در وبلاگ شما مطالبی رو در همین زمینه عرض کردم.دوستان فکر کردن شبکه نمایش خانگی خونه خاله ست هر موقع دلشون خواست بیان هر موقع دلشون نخواست نیان.اقای مدیری شما چرا راجع به سود ۴۲ میلیارد تومانی قهوه تلخ چیزی نگفتید که در جیب مبارک شما و برادران اقا گلیان رفت.ویلای من رو از پول کی داری میسازی.اقای مدیری اون چیزی که شما رو به این سمت کشونده طمع و پوله نه مردم.لطفا نگو من دلم برای مردم تنگ شده.بگو  برای پول مردم تنگ شده.مساله بعد اقای مدیری قبل از اینکه شما قهوه تلخ رو وارد شبکه نمایش خانگی بکنید شبکه نمایش خانگی افتتاح شده بود شما خواب بودی.در زمینه سریال هم موسسه جوانه پویا با فراراز زندان اولین موسسه ای بود که پیشرو این کار بود.لطف کن و افتخارات دیگران رو به نام خودت ثبت نکن.اینجا قهوه تلخ نیست که هر چرت و پرتی رو دلت خواست به خورد مردم بدی

    • با سلام
      دوست عزیز یکبار دیگر بدون پیش‌داوری، صحبتهای آقای مدیری را بشنوید و فراموش نکنید ایشان در پروژه‌ی قهوه‌ی تلخ، کارگردان و بازیگر بودند و مسئولیت ایشان باید در همان حوزه بررسی شود.
      پاسخگویی ایشان در دیگر زمینه‌ها نیز از احترام ایشان به مخاطب سرچشمه میگیرد و شروع این پروژه نیز نشان از جدیت ایشان در احترام به علاقه و اعتماد مخاطبین خود دارد.
      از بی‌نظمی و عدم توزیع جوایز، بسیاری متضرر شدند و به ناحق به فضای بی‌اعتمادی در شبکه نمایش خانگی دامن زد که هم آن پروژه ناتمام ماند و هم هنوز در پروژه‌های دیگر اثرات آن پابرجاست . متاسفانه در پیغامتان به راحتی و با ادبیاتی دور از شان فرهنگی و بدون اطلاع کافی   صرفا اتهام زنی شده که کمکی به حل آن موضوع نخواهد کرد. مضافا اینکه شما هیچ نگاهی به هزینه‌ی پروژه‌های  بزرگ نداشته‌اید و قطعا ارقام اعلامی شما نمی‌تواند سود باشد.
      سرمایه‌گذاری و حمایت گلرنگ رسانه از پروژه‌ی ویلای من به همراه امکانات تکثیر کارخانه ی صنایع الکترونیک گلرنگ و پخش مویرگی سراسری، شرایط و اطمینانی را ایجاد می‌کند که در کنار بازیهای خوب و کار هنرمندانه، موفقیت و رضایتمندی مخاطب محتمل‌تر خواهد بود و امیدواریم. تیم اجرایی این پروژه با افزودن دوبله و زیرنویس‌های متعدد و انتشار روی دی‌وی‌دی ۹ در تلاش است محصولی استاندارد و باکیفیت ارائه دهد. با در نظر گرفتن افزایش هزینه‌ها، اقدامات تکمیلی در مورد دوبله و زیرنویس و از همه مهمتر ، تکثیر بصورت دی‌وی‌دی ۹ قیمت ۳ هزار تومانی اجتناب ناپذیر است.
       

  • جناب میر مجیدی.بنده در صحبت های اقای مدیری پاسخی از ایشان نشنیدم.تعریف شما از پاسخ چیه؟
    از بی نظمی و عدم توزیع جوایز به غیر از مردم کی متضرر شد؟
    دوستان یاد گرفته اند در هر انتقادی که ما به  انها بکنیم سریع سف سفته بکنند و بگویند دور از شان فرهنگی است.می خواهید بگویم چی دور از شان فرهنگی است.اینکه با پول مردم کاسبی کنی و وعده بدهی و و به ان عمل نکنی و دروغ ودروغ بگویی.اینکه یک شرکت پخش شامپو و لوازم بهداشتی می خواد کار فرهنگی انجام بده دور از شان فرهنگیه.این که شرکت بهداشتی میاد و فکر می کنه که شبکه نمایش خانگی هم مثل لوازم بهداشتیه و هر جایی دلش خواست می تونه جنسش رو بفروشه دور از شان فرهنگیه.اینکه بیایی جلوی مردم وبگی قهوه تلخ جوایز داره و بزنی زیرش دور از شان فرهنگیه.می خوام بدونم اقای مدیری توی قهوه تلخ هم همین حرف های مشابه رو زد یا نه؟اینکه بنده گفتم ۴۲ میلیارد سود خالص قهوه تلخ بوده شما رو ناراحت کرده نه؟مگه همین قهوه تلخ با قیمت ۲۵۰۰ تومان بازار شبکه نمایش خانگی رو دچار هرج و مرج نکرد.حالا اومده با قیمت ۳۰۰۰ تومان می خواد شبکه نمایش خانگی رو نابود کنه.این که اقای مدیری بیاد جلوی دوربین مظلوم نمایی کنه که کاری نیست اگه راست میگه و مرده بیاد تو این سایت تا به شخص شخیصشون بگم که با قهوه تلخشون چه ضربه ای رو به پیکر شبکه نمایش خانگی زدند.شما که نگاه بهتری به این هزینه های بزرگ دارید بفرمائید در قهوه تلخ چه قدر هزینه شد و چه قدر سود خالص بردید.
    اقای میر مجیدی خیالتون راحت مردم نون شب ندارن بخرن حالا بیان ۳۰۰۰ تومان بابت چی بدن

    • جناب آقای محمد همه چی که شما میگی فرض بر محال صحیح ولی شما الان برو تو بازار یه دی وی دی بده برات رایت کنن کم کم ازت بگیرن ۲۰۰۰ تومن میشه ، نه لیبل نه برچسب نه پاکت ، همش رو بذار روی هم سرجمع میشه یه چیزی حدود ۳۰۰۰ تومان ، حق بازیگرا و فیلمبرداری و ….۵۰۰ تومان؟

  • خدمت دوستان عزیزم ذکرکنم که از این نکته غافل نشوندتولید وتوزیع هر سریالی در شبکه نمایش خانگی باعث مرگ تدریجی سینمای کشور میشود اگر قرار باشد هر تهیه کننده ای سراغ تولید سریال برود دیگر چه کاری است که فیلم سینمای بسازند در ضمن نکته خیلی خیلی مهم این است که پخش سریالها به مراکز پخشی که به عنوان شغل دوم خود از این راه امرار معاش میکنند کاریست اشتباه چون تمام در آمد حاصله را در شغل اول خود یعنی تولید و پخش مواد شوینده استفاده میکنند ولی اگر این پخشها به سمت موسسات فقط تولید وتوزیع محصولات شبکه نمایش خانگی داده شود تمامی در آمد حاصل شده برای خرید وحمایت عناوین سینمایی کشور صرف میشود 

  • پیشنهاد می کنم جناب اقای مدیری برای نشان دادن حسن نیت ،کل مبلغ ناقابلی را که به عنوان دستمزد قهوه تلخ دریافت نموده اند را به زلزله زدگان هدیه نمایند.از اقای میر مجیدی هم خواهش می کنیم که انجام این عمل را به اقای مدیری توصیه  نمایند

  • آقای محمد گرامی
    برای من بسیار جالب خواهد که بدانم این سود ۴۲ میلیارد تومانی را چطور محاسبه کردید
    در خصوص گروه صنعتی گلرنگ نیز باید عرض کنم که این هولدینگ با زیر پوشش قراردادن بیش از ۳۰ شرکت فعال و اصلی در ۹ زمینه مختلف مشغول به فعالیت است که اطلاعات تکمیلی در این خصوص را می توانید در سایت زیر مشاهده فرمایید:
    http://www.golrang.com
    این هولدینگ با تاسیس کارخانه صنایع الکترونیک گلرنگ، با ظرفیت تولید ۲۴۰،۰۰۰ دی وی دی در روز یکی از بزرگترین تولید کنندگان دیسک در منطقه می باشد ، همچنین این کارخانه برای اولین بار در منطقه خاورمیانه و غرب آسیا اقدام به تولید دیسک های بلو ری نموده است.
    موسسه فیلمسازان جوان نیز با همکاری گلرنگ رسانه اقدام به عرضه فیلمهای سینمایی موفقی از قبیل ورود آقایان ممنوع، آقا یوسف، تهران طهران، مرهم و… نموده است.
    شرکت های پخش این مجموعه(گل پخش اول و گلرنگ پخش) با بکارگیری متدهای علمی، پرسنل مجرب و تجهیزات فنی مرتبط توانسته اند با تحت پوشش قراردادن درصد زیادی از پایگاههای مستعد فروش محصولات فرهنگی، مرزهای تیراژ شبکه خانگی را درنوردند.
    حال این شرکت با امکانات بی نظیر خود در صدد است تا این بازار را توسعه بخشد نه اینکه خدای ناکرده در کار دیگران خللی ایجاد کند.
    در خصوص آقای مدیری نیز باید عرض کنم ایشان کارگردان قهوه تلخ بودند، نه تهیه کننده و یا سرمایه گذار
      در پایان نیز خاطرنشان می کنم قیمت مصرف کننده اکثر فیلم ها و سریال ها در شبکه خانگی هم اکنون ۳۰۰۰ تومان است و قمیت فروش سریال   ویلای من، بدعتی در این بازار نخواهد بود. با این وجود برای جلب رضایت هرچه بیشتر خریداران، این سریال بر روی دی وی دی ۹ به همراه دوبله کردی و ترکی و زیرنویس فارسی، انگلیسی و عربی عرضه خواهد شد.
    امیدواریم که بتوانیم با عرضه محصولات فاخر و با کیفیت رضایت خاطر همه عزیزان را فراهم نماییم.

  • ای کاش دوستانی که سنگ گلرنگ رو به سینه میزنند خودشون رومعرفی میکردندکه چه سمتی دراین شرکت دارند.اینکه یه موسسه بزرگی میاد هزینه کنه فقط واسه کارفرهنگی درشبکه نمایش خانگی وبه فکرسودواستفاده نیست خنده داره.فیلمهای فیلمسازان جوان هم اکثرافاقدکیفیت استانداردبودنظیرورودآقایان ممنوع  و پرتقال خونی.درسته آقای مدیری کارگردان قهوه تلخ بودن ولی تبلیغ جوایز دراول این سریال راایشان انجام دادندوتوضیح دادندواینکه الان بگند کاری به من نداره توهین به خریداران  قهوه تلخ هست.بحث قیمت هم درشبکه نمایش خانگی دارای ثبات نیست وهرموسسه ای سازخودش رامیزند که متاسفانه اتحادیه ویدیو رسانه هم دراین زمینه سکوت کرده برای مثال بعضی فیلمها که قیمت اصلی آن ۲۰۰۰یا ۱۵۰۰درج شده بایک برچسب ۲۵۰۰تومان عرضه میشه!!!یه مورد جالب قیمت کارتون تور بود که برچسب ۲۵۰۰داشت ولی زیراین برچسب قیمت۳۰۰۰تومان بود این میرسونه قیمت گذاری بستگی به سلیقه بعضی موسسات داره.مگه میشه یه فیلم سینمایی بافروش چندصدمیلیون درسینما با قیمت ۳۰۰۰تومان عرضه بشه وتله فیلمهای ویدیویی هم با همین قیمت.تاوقتی  مدیران موسسات به تفاهم (البته باجلسه با اتحادیه ویدیورسانه)نرسند همین اشه وهمین کاسه.نرخ گذاری درشبکه نمایش خانگی دل خواه شده ونظارتی صورت نمیگیرد.

  • جناب اقای بهجو اگه شما نمی توانید حساب کنید بنده بهتون میگم.هر مجموعه تیراژی بین ۱ تا  یک نیم و میلیون نسخه.هر مجموعه ۱۸۰۰ تومانی را ضرب کنید عدد مورد نظر بدست می اید.درمورد اینکه فرمودین موسسه فیلمسازان جوان نیز با همکاری گلرنگ رسانه اقدام به عرضه فیلمهای سینمایی موفقی از قبیل ورود آقایان ممنوع، آقا یوسف، تهران طهران، مرهم و… نموده است باید عرض کنم هنوز افتضاح کیفیت فیلم ورود اقایان ممنوع رو از یاد نبردیم.این افتخار برای شماست یا موسسه فیلم سازان جوان.
    درباره اینکه گفتید شرکت های پخش این مجموعه(گل پخش اول و گلرنگ پخش) با بکارگیری متدهای علمی، پرسنل مجرب و تجهیزات فنی مرتبط توانسته اند با تحت پوشش قراردادن درصد زیادی از پایگاههای مستعد فروش محصولات فرهنگی، مرزهای تیراژ شبکه خانگی را درنوردند احتمالا منظورتون فروش شامپو و لوازم بهداشتی که نبوده.چون که ما ۱۰ سال در این حوزه فعالیت داریم چیزی را که شما می گویید هنوز ندیددیم.
    مورد بعدی اینکه گفتید در خصوص آقای مدیری نیز باید عرض کنم ایشان کارگردان قهوه تلخ بودند، نه تهیه کننده و یا سرمایه گذار اگه ایشان سودی از مجموعه نمی بدند این قدر جان خودشان را قسم نمی دادند.زمانی که یک پروژه اعم از فیلم یا سریال شروع می شود کارگردان پول خود را می گیرد یا شرط می کند از فروش هم مبلغی پول را می خواهد که این مطلب در مورد اقای مدیری صدق می کند.نخوردیم نون گندم ولی دیدیم به دست مردم.
    در مورد مطلبی که گفتین قیمت مصرف کننده اکثر فیلم ها و سریال ها در شبکه خانگی هم اکنون ۳۰۰۰ تومان است و قمیت فروش سریال   ویلای من، بدعتی در این بازار نخواهد بود. با این وجود برای جلب رضایت هرچه بیشتر خریداران، این سریال بر روی دی وی دی ۹.میشه بفرمائید بغیر از شما و موسسه تصویر گستر پاسارگاد کدام موسسه  با قیمت ۳۰۰۰ تومان محصولاتش را به رفروش می رساند.همین کارهای اشتباه شماست که موسسات دیگر رو هم به طمع می اندازد.
    جناب اقای بهجو اواز دهل شنیدن از دور خوش است

    • جناب آقای محمد
      با سلام
      توضیحاتی را در مورد مطالب این نوشته ارسال کردم که جناب آقای فروتن صلاح دیدند جداگانه منتشر شود. مجددا شما را به آن توضیحات ارجاع می‌دهم.
      در مطالبتان از تجربه‌ی ۱۰ ساله در حوزه‌ی شبکه نمایش خانگی صحبت کرده‌اید و قطعا از محصولات پر تیراژ این شبکه اطلاع دارید. سپاسگزار خواهم بود برای غنای مطالب و اطلاع مخاطبین هم که شده، مقایسه‌ای ارائه فرمایید.
      فعالین شبکه نمایش خانگی  نیز مانند هر حوزه‌ی دیگر نقشهای مختلفی با مسئولیت‌ها و تکالیف مختلف و متنوع و صد البته حقوقی در این حوزه دارند. نقش شما در این عرصه چه بوده و میزان اثربخشی آن چقدر بوده؟ اگر مثبت بوده ویژگیهای آن و اگر نبوده  دلایل این عدم موفقیت چه بوده؟
      پرسش اینجانب از جنابعالی از آن روست که این آسیب‌شناسی  بصورت جزئی‌تر و منصفانه تر انجام شود و غرض، شخصی نمودن بحث نیست.
      با سپاس

  • آقای امیر من آرش بهجو رئیس مارکتینگ گروه صنعتی گلرنگ و مسئول مارکتینگ گلرنگ رسانه هستم. تصور نمی کنم که جایی فردی عنوان کرده باشد که گلرنگ به دنبال سود مادی نیست ولی عملکرد این شرکت در طی دوره فعالیتش نشان داده که به دنبال عرضه آثار فاخر سینمایی است. منظور من از کیفیت از نظر هنری بود و نه از نظر تکنیکی، متاسفانه اکثر فیلم های ارائه شده به موسسه فیلمسازان به روش تله سینما کپی شده بود ولی ما در گلرنگ رسانه سعی براین داریم تا تمام آثاری که با این برند عرضه خواد شد اسکن شده و یا فیلمبرداری شده به طریق دیجیتال باشند.تا محصول نهایی با کیفیتی را عرضه نماییم سریال ویلای من بر روی دی وی دی ۹ عرضه خواهد شد. ودر آینده نزدیک و برای اولین بار در ایران فیلم های سه بعدی و دو بعدی به صورت فول اچ دی بر روی دیسک های بلو ری عرضه خواهند شد. در خصوص قیمت ۳ هزار تومانی، باید توجه داشته باشید که قیمت تمام شده تله فیلم ها با درنظر گرفتن تیراژ کم در مقایسه با فیلم های سینمایی که با تیراژ بالا تولید می شوند، گاهی از اوقات تفاوت چندانی ندارند. یعنی قیمت پایین خرید رایت تله فیلم ها تقسیم بر تیراژ پایین عرضه آن متناسب خواهد بود با قیمت بالای رایت فیلم های سینمایی تقسیم بر تیراژ بالای آنها البته ما تا کنون هیچ تله فیلمی را عرضه نکرده ایم و همکارانی که این فیلم ها را عرضه کردند باید در این زمینه پاسخگو باشند.

  • آقای محمد عزیز
    البته شرکت تصویر سبز به عنوان صاحب اثر می بایست در خصوص سودشان پاسخگو باشند.
    ولی بطور کلی عرض می کنم: اولاً از آن ۱۸۰۰ تومان ۵% مالیات بر ارزش افزوده کاسته می شود و ۱۷۱۰ تومان باقی می ماند.
    رنج تیراژ فروش قهوه تلخ با تصور شما متفاوت است.
    رقمی که شما به اشتباه محاسبه کرده اید، بر فرض صحت درآمد است نه سود.
    تعریف ساده سود: تفاضل درآمد از هزینه ها
     در خصوص سایر موارد هم همکار عزیزم، جناب آقای میرمجیدی توضیحات مفصلی را ارسال داشته اند که در لینک زیر می توانید مشاهده فرمایید:
    https://cinema-daily.ir/?p=7483
    پیروز باشید. 

  • جناب آقای میر مجیدی – سلام . شما مجموعه اول قهوه تلخ رو ملاحظه کردید ؟ دیدید آقای مدیری چگونه از مردم خواهش کردن که دی وی دی ها را کپی نکنن ؟ اون موقع سمتشون چی بود ؟ فقط کارگردان ؟ مردم به صحبت های کی اعتماد کردن ؟ آقای مدیری یا برادران اقا گلیان ؟ اقای مدیری بعد از چقدر گذشت زمان به یادشون افتاد که باید از مردم عذرخواهی کنن ؟ نه دوست من . این برای مردم کافی نیست . سوء استفاده از اعتماد مردم !!! دروغ به مردم !!مردمی که سنگشون رو به سینه می زنن !!! باز هم مدعا بر این مطلب دارید که ایشون فقط سمت بازیگر و کارگردان داشتن ؟ ؟؟  کمی فکر کنین و پاسخ بدید لطفاً  

    • جناب آقای عبداللهیان
      با سلام
      فراموش نکنیم کپی نکردن دی‌وی‌دی وظیفه‌ی شرعی و عرفی و قانونی همه‌ی افراد است و کپی کردن آن سو استفاده از دسترنج کسانی است که برای آن زحمت کشیده‌اند. اگر اعتقادی به شرع و عرف و قانون داشته‌ باشیم نیازی به یادآوری اینکه عمل خلاف قانون و خلاف عرف و خلاف شرع پسندیده نیست نداریم.
      میتوان از این پنجره نیز به قضیه نگاه کرد: "ویلای من نبود، آقای مدیری هم کار جدیدی نمی‌کرد، مشکلات مخاطبین قهوه‌ی تلخ همچنان باقی بود." کدام بهتر است؟
       آقای مدیری خود را دوباره در معرض قضاوت قرار داده و همانگونه که گفتند مسئولیت تمام و کمال کار را نیز قبول می‌کنند. ما هم در این راه حداکثر تلاشمان میکنیم تا رضایت همه و بالاخص مخاطبین جلب شود.
      با سپاس

  • جناب اقای بهجو اگر شرکت تصویر سبز فردا باید پاسخگو باشد پس چرا شما سنگ اقای مدیری را به سینه می زنید.در مورد سود بنده اصلا می گم ۱۶۰۰ تومان.رنج تیراژ را شما بفرمائید چه قدر بوده است؟ تا دوستان خودشان حساب کنند
    رقمی که هر کس بخواهد حساب کند از ۴۲ میلیارد بالاتر می رود بنده فروش رو عرض نکردم سود خالص رو عرض کردم.
    در خصوص تجربه ۱۰ ساله بنده که فرمودین از خوبیاش بهتون بگم یا از تلخاش که یه عده از شرکت لوازم بهداشتی بلند شدن اومدن و فکر کردن با پخش مویرگی بازار رو می ترکونند ولی دیدند نه خبری نیست
    اگر بخواهیم اسیب شناسی بکنیم متاسفانه باید بگم ادم هایی که در این زمینه تخصص ندارند امده اند و فکر می کنند که می توانند.
    بنده نقش پررنگی مثل شما در تخته کردن فروشگاه های عرضه محصولات فرهنگی نداشتم.نقش شما خیلی پرنگ بوده است در این زمینه.
    شما بفرمائید دلیل پخش نشدن قهوه تلخ چی بود؟حسابتون از خونه تا بازار ۲ تا در اومد یا نه پخش مویریگیتون خیلی خوب بود.
    اقای بهجو من شهامت شما رو تحسین می کنم و احترام زیادی برای شما قائل هستم حداقلش اینه که شما دل و جراتت خیلی بیشتر از اقای مهران مدیری است.من نمی دونم اقای مدیری الان اینجوری می ترسه و نمیاد جواب مردم رو بده.روز قیامت می خواد چه کار کنه.اونجا هم کسی ازش دفاع می کنه؟
    اقای مدیری هم عادت کرده است مانند بعضی ها بگه دست هایی پشت پرده است و نمیگذارد ما کارمان را انجام بدیم.
    اگر دین ندارید لااقل ازاده باشد(امام حسین)

    • جناب آقای محمد عزیز
      از اظهار لطفتان سپاسگذارم.
      تصور می کنم به اندازه کافی در خصوص سریال قهوه تلخ توضح داده شده است و به تکرار مکررات پراخته می شود
      امیدواریم که در سریال ویلای من بتوانیم رضایت خاطر دوستان عزیز را فراهم آوریم.
       

  • تعجب میکنم واقعا چون الان موسسات خیلی اندکی توی شبکه نمایش خانگی هستند که محصولاتشون را دارن با قیمت سه هزار تومان عرضه میکنند و اکثر موسسات زیر ۳هزار تومن می باشد؛ ولی نکته قابل تامل اینه که اون موسسات سه هزار تومانی (مثل تصویر گستر پاسارگاد) کیفیت تصویری فیلماشون اصلا با گلرنگ قابل قیاس نیست. مثلا شما فیلم اسب حیوان نجیبی است را ببینید. واقعا کیفیت فوق العاده ای داره و اتفاقا محصولاتش را داره روی همین دی وی دی های معمولی عرضه میکنه و نه دی وی دی ناین(قابل توجه افرادی که دی وی دی ناین بودن سریال جدید آقای مدیری را یه افتخار میدونن). خب اگه واقعا انقد کارتون درسته و به قول خودتون توی خاورمیانه حرف اول را میزنید پس این چه وضع کیفیته آخه؟ حالا ورود آقایان ممنوع را میگیم یه استثنا بود و چون اولین کار موسسه بود؛ از دستشون در رفته بود. دیشب فیلم جرم (جدیدترین محصول این شرکت) را دیدم که البته اونم با قیمت سه هزار تومن خرید کرده بودم ولی اصلا قابل قیاس با محصولات تصویر گستر نبود. باید برید از این موسسات یاد بگیرید چون با این کارها فقط خودتون را خراب کردید. با سپاس

  • سلام آقای اخباری خوب هستید ؟ ببخشید تو سایتتون زدید فیلم یک فراری از بگبو روز ۱۴ بهمن پ=توزیع میشود میخواستم بدونم همون روزی که اعلام کردید پخش میشه یا زودتر با تشکر

     

مرا در شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید