روزانه های سینمایی
بحث داغ شبکه نمایش خانگی در هفت

بحث داغ شبکه نمایش خانگی در هفت

در برنامه جمعه شب این هفته هفت، ادعای تهیه کنندگان سینما مبنی بر اینکه موسسات ویدیو رسانه فیلم ایرانی نمی خرند و یا به قیمت خوب از آنها نمی خرند، به بحث گذاشته می شود و موافقان و مخالفان این ادعا، چالش اصلی برنامه را شکل خواهند داد. اگر خدا بخواهد به موجب دعوت صورت گرفته در برنامه حضور خواهم داشت.

سعید رجبی فروتن

در کنار روزمرگی های معمول، این جا خودم و افکارم را ثبت می کنم. از فرهنگ و هنر تا سینما و نمایش خانگی... می توانید نوشته های من را در «روزانه های سینمایی» دنبال نمایید.

۳ comments

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

  • ما امیدمان بعد از خدا شماست
    این گوی و این میدان
    چشم امید موسسات به شماست تا دندان طمع تهیه کنندگان را که می خواهند از قانون خرید اجباری موسسات از تولیدات سینمایی بعضا سخیف سوء استفاده !!!!! کنند را بکشید
    یا علی

  • متاسفانه در محکمه ای  شرکت خواهید نمودکه شخص آقای جیرانی نیز با عینک  دودی "تبعیض" به ویدئو رسانه همیشه  مینگرد و هیچ موقع برای شبکه نمایش خانگی  که  حال بعنوان صنعت پیشرو در کشور جریان دارد ودرجایگاه خود از سینما  قوی  تر عمل نموده هیچ رسمیتی قائل نیست  چرا که در طول دوسال از گذشت برنامه "هفت" حتی ازاخبار هفتگی  نمایش خانگی که به نوعی برای مخاطب می تواند جذاب باشد دریغ مینماید و ویدئو رسانه به نوعی جایگاه ثابت در برنامه "هفت"جیرانی  ندارد .
    اگرچه وجود چنین برنامه هایی در شناخت مشکلات سینما  و ویدئو رسانه موثر است اما جناب فروتن در برنامه "هفت"جیرانی   یادتان باشد که تهیه کنندگان سینما فقط وفقط به مقوله کسب درامد خالص برای" خود" می اندیشد وزنده وپویا بودن  شبکه نمایش خانگی که درامدشان به نوعی وابسته به همین شبکه است در حال حاضر وبا روند فعلی سینما  اصلا برایشان اهمیتی ندارد  از این رو نبودن سقف و کف قراردادها و فسخ قرارداد با موسسات مختلف برای بالا بردن فی خرید رایت کپی فیلم همان اتفاق را برای ویدئو رسانه به سوقات می اورد که سر جدایی نادر ازسیمین اتفاق افتاد .پس خواهشا در این دوئل حتما براین مهم کمی عنایت فرمائید .
    بهرحال تا ان روز صبر خواهم نمود و در اولین فرصت  روز شنبه  در وبلاگ خودم برنامه را واکاوی ومهندسی خواهم نمود .
    درضمن ای کاش تا روز جمعه فراخوان ونظرسنجی در مورد این مبحث بین مخاطبان سایت تان میگذاشتید .گمان میکنم دوستان بادست پر شما را به سمت برنامه "هفت" مجهز خواهند نمود .
    از جسارتی که در وبسایتتان نمودم عذرخواهم /راوی

مرا در شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید