روزانه های سینمایی
شناسایی از شما پلمپ از ما

شناسایی از شما پلمپ از ما

اینطور که از ستاد مبارزه با محصولات غیر مجاز خبر می رسد، دادسرای ویژه جرایم سمعی و بصری از ضابطین قضایی درخواست کرده است به محض شناسایی مراکز عرضه محصولات غیر مجاز و روبرو شدن با آنها، آستین همت بالا بزنند و برای پلمپ مرکز خاطی هیچ درنگی را جایز نشمرند. ظاهرا" پیش از این درفرایندی زمانبر و سیکلی طولانی، با اخذ دستور قضایی، این کار عملی می شده است. در توضیح این اتفاق باید گفت، با برداشت و تفسیر مقام قضایی از یک تبصره موجود در قانون نحوه مجازات اشخاصی که در امور سمعی و بصری فعالیت غیر مجاز می کنند، از این پس با حذف تشریفات اداری غیر ضرور، فروشگاه متخلف موقتا" به حالت تعطیل درمی آید تا پس از سیر دادرسی حکم نهایی از سوی قاضی در باره متهم صادر شود. حسن این کار علاوه بر اینکه سبب دلگرمی اعضای ستاد و تقویت انگیزه کارکنان و کارشناسان نظارتی ادارات کل ارشاد و اتحادیه های صنفی ذیربط است، همچنین مانع از آن می شود که متهم نسبت به تغییر صحنه جرم یا واسطه تراشیدن اقدام کند و سعی در انحراف ماموران و حل صورت مسئله نماید. متن خبر در اینجا آمده است.

سعید رجبی فروتن

در کنار روزمرگی های معمول، این جا خودم و افکارم را ثبت می کنم. از فرهنگ و هنر تا سینما و نمایش خانگی... می توانید نوشته های من را در «روزانه های سینمایی» دنبال نمایید.

۴ comments

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

  • فقط شعار هست
    ضمن معرفی افراد متخلف به دادگاه فروشگاهها تبرئه شدند و احکام صادره و مستندات نیز دو سال گذشته به ستاد ارائه دادیم هنوز خبری نشده پس شعار هست ضمنا فقط فروشگاههای عرضه محصولات فرهنگکی شامل میشوند یا کلیه صنوف اعم از کتابفروش – سوپر مارکت – خدمات کامپیوتری – نانوائی – سبزی فروشی – تعمیر کاران متورسیکلت و خودرو – آب میوه و بستنی – پیزا و ساندویج – داروخانه – موبایل – و-و-و-و-و-و یا اینها مبرا هستند از تخلف

  • جناب آقای جعفری
    چرااینقدرعصبانی هستید، آیابهترنیست بجای انتقاد برای پیشبردبیشتراهداف وحفظ منافع فرهنگ کشورعزیزمان ایران و صنف پیشنهادسازنده بدیم ودراجرای آن با هم همکاری داشته باشیم وازتکروی پرهیزکنیم ؟

  • جناب آقای حجت حاتم
    سلام علیکم
    اینجانب ناراحت نیستم و انتقادی که دارم این است چرا عزیزان طرحی را می دهند که حال همه درآن غرق شدیم و فقط چوب آن بر سر فروشگاههای عرضه محصولات فرهنگی خورده میشود و کار عزیزان پیشبرد اهداف و حفظ منافع فرهنگ کشور عزیزمان ایران و صنف مربوطه نیست بلکه برعکس آن هست حال  سوال دارم اینجانب چند مورد توزیع انبوه فروش دایویکس – زبان اصلی – عناوین ایرانی زمان گذشته و غیره  در فروشگاه سوپر مارکت سراغ دارم به صورت انبوه به فروش می رساند بدون هیچ واهمه ائی و حاضرم ضمن همراهی گزارشگر صدا و سیما و خبر نگاران مطبوعات و اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و مقام محترم قضائی برایتان معرفی کنم  فروشگاههای متخلف را ببینیم آیا پلمپ میشود . جناب آقای فروتن راهنمائی بفرمائید به چه طریق میتوانم این عمل را انجام دهم
     

مرا در شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید