روزانه های سینمایی
فیلم های ایرانی تازه ای که از راه خواهند رسید

فیلم های ایرانی تازه ای که از راه خواهند رسید

چهارفیلم سینمایی ایرانی به مجموع داشته های نمایش خانگی در هفته های آینده افزوده می شود. به موجب گزارش دبیرخانه شورای نمایش خانگی پروانه فیلم های"پرنده باز" و " سیب و سلما" برای موسسه "سوره"، "چیزهایی است که نمیدانی" برای "فیلمسازان جوان" و "کلانتری غیر انتفاعی" برای موسسه "ریزموج سیستم" صادر گردیده است.

این گزارش می افزاید؛ فیلم ویدیویی "کار کاذب" نیز از سوی موسسه "پرتو آبی" برای علاقمندان اینگونه فیلم با دریافت پروانه توزیع خواهد شد. کد ۷۵۲

سعید رجبی فروتن

در کنار روزمرگی های معمول، این جا خودم و افکارم را ثبت می کنم. از فرهنگ و هنر تا سینما و نمایش خانگی... می توانید نوشته های من را در «روزانه های سینمایی» دنبال نمایید.

۱۹ comments

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

  • آقای فروتن آیا مجوز توزیع فیلم خوابم میاد صادر شده؟چون همونطوری که موسسه تصویر گستر اعلام کرده بعد از دهه اول محرم قراره توزیع بشه.

  • سلام جناب فروتن عزیز میخواستم ببیتم بالاخره مشکل مالکیت فیلم جرم حل شد    ایا موسسه فیلمسازان جوان هنوز درخواست پروانه نمایش خانگی برای این فیلم نکرده است.فکر میکنم  این فیلم انگار قرار نیست که وارد شبکه نمایش خانگی شود اشتباه نکنم از اکران عمومی این فیلم بیش از یک سال گذشته استت

  • با سلام و احترام 
    فیلم جرم در مراحل بازبینی است و نسخه‌ی اتورینگ آن نیز امروز چهارشنبه اول آذر ماه تحویل همکاران محترم ارشاد شده است و انشاا… به زودی طلسم آن شکسته خواهد شد. فیلم پس از صدور پروانه ی نهایی با هر دو صدای صحنه و استودیو در آینده‌ی نزدیک ارائه خواهد شد.
    فیلم "چیزهایی هست که نمی‌دانی " نیز با پنج زیرنویس فارسی، ترکی، کردی، عربی و انگلیسی آماده شده است که طی ماه جاری در زمان مناسبی عرضه خواهد شد. 
    این اطلاع رسانی از سوی روابط عمومی گروه صنعتی گلرنگ(موسسه گلرنگ رسانه، شرکت گلرنگ‌پخش، شرکت گلپخش اول) و موسسه فیلمسازان جوان است.
    با احترام مجدد
     

  • سلام اقای فروتن
    شما نظرات اقای مجتبی میر مجیدی رو تایید میکنید
    در ضمن اتورینگ چی است
    از اکران فیلم جرم ۱۹ ماه میگذره

  • امیدوارم افتضاح فیلم های ورود آقایان ممنوع (نسخه کیفیت خوب هیچگاه به بازار عرضه نشد و دهن کجی به ارشاد هیچ پاسخی به همراه نداشت) و سعادت آباد در مورد این ۲ فیلم ارزشمند اتفاق نیافتد. در ضمن افزودن پشت صحنه و مصاحبه با عوامل فیلم بسیار مهمتر از زیرنویس ترکی، کردی وعربی می باشد، آیا اینطور نیست؟

    • جناب آقای برون
      با سلام، همانطور که قبلا مکررا اعلام شده نسخه دی وی دی ۹ تهیه و توزیع شده  اما با توجه به پخش از تلویزیون در لیست سفارش اغلب فروشندگان بازار نیست. ارسال رایگان این نسخه برای فروشندگان در شهرستانها نیز در صورت سفارش بیش از ۱۵۰ نسخه از عناوین قبلی توزیع شده توسط شرکتهای پخش گلرنگ از طریق تیپاکس امکانپذیر است. شماره واحد سفارشات مجدد ۸۸۶۴۸۰۹۵ داخلی ۱۰۹ است.
      تلاش ما بر آن بوده و هست که محتوی با بهترین کیفیت و بصورت کامل ارائه شود. این مهم هم اکنون در کلیه قراردادهای جدید لحاظ شده و به آن عمل می‌شود. مصاحبه با عوامل و پشت صحنه نیز در صورتیکه از کیفیت مطلوبی برخوردار بوده و قابل تهیه باشد حتما در محصول نهایی قرار داده می‌شود.  
      با توجه به امکان تولید دی وی دی ۹ و بلو-ری در خطوط تکثیر شرکت صنایع الکترونیک گلرنگ و مزیتی که برای قراردادن محتوی با زمان و حجم بیشتر و کیفیت بالاتر برای صاحب اثر ایجاد می‌کند، تولید و ایجاد محتوی بیشتر اجتناب ناپذیر بوده و نخستین قدم در این زمینه نیز که ارتباط مستقیمی با افزایش مخاطب و محتوی اصلی دارد، دوبله و زیرنویس آثار است و به تدریج در کلیه‌ی آثار ارائه شده، انجام خواهد شد. مضافا اینکه صادرات محصولات فرهنگی شبکه نمایش خانگی به کشورهای همسایه که اتفاقا به لحاظ سلامت و تشابه فرهنگی از مطلوبیت بالایی در خانواده‌ها برخوردار بوده در نظر است.
      پذیرای انتقاد سازنده و پیشنهاد شما برای بالاتر بردن کیفیت محصولات هستیم.

      • جناب میر مجیدی از سمت شما در موسسه بی خبر هستیم. از راه اندازی خط تکثیر بلو- ری  در شرکت گلرنگ خوشحال شدم. چنانچه شرایط برای بازدید آماده است اعلام کنید تا به اتفاق دوستان و بازدید کننده های داوطلب “روزانه های سینمایی” به محل  شرکت بیاییم.

        • با سلام و احترام
          هماهنگی امور اجرایی و ارتباط با ادارات محترم ارشاد، موسسات ویدئو رسانه، شرکت‌های پخش و تکثیر از وظایف اینجانب در موسسه است.
          خط تکثیر بلو-ری نیز آماده بهره‌برداری است و منتظر دریافت پروانه اولین فیلم خارجی سه بعدی شبکه نمایش خانگی هستیم و به محض دریافت و شروع تکثیر، با هماهنگی مدیران مرتبط آماده بازدید خواهد بود. مضافا اینکه برگزاری مراسمی نیز در نظراست.

    • عمری بود دوشنبه اطلاع رسانی می شود. شما هم مصرف کننده اخبار و اطلاعات نباشید. دست به قلم شوید و در باره موضوعات مرتبط و مورد علاقه اتان مطلب بنویسید

  • اقای میر مجیدی  عزیز  میشه بگید  سمت شما در گلرنگ چیست ؟
    و اگه میشه  تاریخ دقیق فیلم جرم رو بفرمایید ؟؟

  • اقای نوروزی ما هم مثل شما منتظریم که ط.لسم فیلم جرم شکسته شود واین فیلم با کیفیت بسیار بالا هرچه زودتر وارد شبکه نمایش خانگی شود

  • جناب آقای میرمجیدی عزیز بدنبال نسخه ی DVD9 این فیلم شهرها واستان های زیادی را گشتم اما دریغ از یک نسخه! در فروشگاه رسانه های تصویری هم نبود. لطفا بفرمائید آیا طراحی جلد نسخه اول با نسخه ی دوم تفاوت دارد یا خیر؟

  • آقاى رضا برون عزیز من نسخه dvd9 ورود آقایان ممنوع خریدم اگر در تهران هستید من از ولیعصر خریدارى کردم
    طرح جلد همان طرح اولیه میباشد فقط روى جلد DVD9 حک شده

  • جناب آقای میر مجیدی
    سلام علیکم
    طبق توافق به عمل آمده شرکت گلپخش اول با نمایندگان توزیع محصولات فرهنگی مبنی بر مرجوع نمودن مجموعه های ۳۲و۳۳و۳۴ متاسفانه با گذشت چندین ماه از آخرین توزیع قهوه تلخ تا کنون این امر مححق نگردیده است لطفا مشخص نماید تاریخ مرجوع عناوین فوق چه زمانی خواهد بود تا از این بلا تکلیفی بیرون بیائیم .ممنونم

مرا در شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید