روزانه های سینمایی
عظیمی: عده ای می خواهند شرایط نمایش خانگی را بد جلوه بدهند

عظیمی: عده ای می خواهند شرایط نمایش خانگی را بد جلوه بدهند

سرپرست اداره کل نظارت و ارزشیابی گفت: متاسفانه دوستان بگونه‌ای فضاسازی می‌کنند تا شرایط نمایش خانگی را بد نشان بدهند.

مهدی عظیمی در گفت‌وگویی با خبرنگار سینمایی خبرگزاری دانشجویان ایران با بیان اینکه وضعیت شبکه نمایش خانگی نسبت به گذشته تغییری نکرده است، تصریح کرد: تصمیماتی گرفته شده که ممکن است این تصمیمات به مذاق برخی از آقایان خوش نیاید.

وی ادامه داد: این تغییر مدیریتی که می‌گویند مشکل خاصی را به وجود نیاورده، تنها قبلا نمایش خانگی به صورت اداره کل بوده و الان دیگر اداره نیست. ضمن اینکه نمایش خانگی بخشی از اداره کل توسعه همکاری‌های سمعی و بصری بود و به اداره کل منتقل شد و چیزهایی که الان دوستان می‌گویند صحت ندارد.

عظیمی شرایط حاکم بر شبکه نمایش خانگی را متاثر از شرایط اقتصادی جامعه دانست و گفت: این شرایط در همه جا تاثیر گذاشته و بر روی شبکه هم تاثیر گذاشته است. اما اینکه جلوه بدی از آن ارائه کنند به تصمیماتی برمی‌گردد که گرفته شده و هنوز اجرا نشده و ممکن است برخی‌ها دچار مشکلاتی‌ شوند و می‌خواهند فرار رو به جلو داشته باشند.

سرپرست اداره کل نظارت و ارزشیابی با بیان اینکه خلا قانونی در شبکه نمایش خانگی پیش نیامده است، تاکید کرد: با جدیت بیشتر در حال رفع مشکلات هستیم و به زودی خبرهای خوبی را در این حوزه خواهید شنید. کد ۷۴۷

 

 

 

سعید رجبی فروتن

در کنار روزمرگی های معمول، این جا خودم و افکارم را ثبت می کنم. از فرهنگ و هنر تا سینما و نمایش خانگی... می توانید نوشته های من را در «روزانه های سینمایی» دنبال نمایید.

۱ نظر

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

  • کسی که واقعاخوابه میشه بیدارش کرد ولی کسی که خودشو به خواب زده اصلا نمیشه بیدارکرد.خواهشا به شعورافراد با این صحبتها توهین نکنیم.قبول کنید باحذف اداره کل نمایش خانگی روندصدورمجوزوپیگیریها مشکلات موسسات به کندی یا اصلا پیش نمیرود.صداقت کلید گمشده موفقیت مدیران است.

مرا در شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید