روزانه های سینمایی
همه مشکلات شبکه در گفتگو با تهیه کنندگان سینما

همه مشکلات شبکه در گفتگو با تهیه کنندگان سینما

به گزارش خبرگزاری فارس، اولین نشست کارگروه مشترک اتحادیه شرکت‌های ویدئو رسانه سینمای خانگی ایران و جامعه صنفی تهیه‌کنندگان فیلم سینمایی روز گذشته با حضور نمایندگان دو صنف یاد شده برگزار شد و گسترش همکاری‌های دو جانبه و تلاش برای برطرف ساختن مشکلات اقتصادی و بحران حال حاضر شبکه سینمای خانگی در دستور کار جلسات این کارگروه قرار گرفت.

به گزارش روابط عمومی اتحادیه شرکت‌های ویدئو رسانه سینمای خانگی ایران، در این دیدار خلاصه‌ای از وضعیت فروش اکران فیلم‌های سینمایی در سال‌جاری ارائه و پس از آن موقعیت فعلی بازار شبکه سینمای خانگی ایران در سال ۹۱ برای حاضران تشریح شد. تغییر مدیران در بخش شبکه سینمای خانگی در سازمان سینمایی و تنزل این بخش در ساختار جدید این سازمان از اداره کل به اداره، عملکرد مرکز فناوری های اطلاعات و رسانه‌های دیجیتال در بازار شبکه سینمای خانگی، تعویق فراوان در صدور مجوزهای پخش محصولات شبکه سینمای خانگی در دو ماه اخیر، قیمت‌گذاری خرید رایت فیلم‌های سینمایی ایرانی، مسائل مرتبط با تکثیر محصولات توسط شبکه غیر مجاز، مشکلات موجود در بحث اکران فیلم‌های سینمایی از آغاز امسال تاکنون و پدید آمدن وضعیتی که بروزمعضلات فراوان اقتصادی برای دست اندرکاران و فعالان دو صنف مذکور سبب شده است از جمله مسائل مهمی بود که در نشست کارگروه مذکور به بحث و تبادل نظر گذاشته شد.

بر اساس این گزارش، در نشست یاد شده مقرر شد تا همکاری‌های دو جانبه با هدف رفع مشکلات و بحران شبکه سینمای خانگی ادامه و گسترش یابد. نشست بعدی این کارگروه اوایل هفته آینده برگزار می‌شود.

سید جمال ساداتیان، محمد مهدی جعفری، علی سرتیپی، محمد سعید قائنی نجفی، مجید محسنی و مصطفی محمودی حاضران اولین نشست بودند. کد۷۳۳

 

سعید رجبی فروتن

در کنار روزمرگی های معمول، این جا خودم و افکارم را ثبت می کنم. از فرهنگ و هنر تا سینما و نمایش خانگی... می توانید نوشته های من را در «روزانه های سینمایی» دنبال نمایید.

اضافه کردن نظر

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

مرا در شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید