روزانه های سینمایی
رابین هود، از نوع ایرانی

رابین هود، از نوع ایرانی

هر قدر تا برگزاری جشنواره فیلم فجر زمان به کندی سپری شود، موسسه رسانه های تصویری فرصت می باید تا آثار بیشتری را روانه بازار کند. موسسه رسانه های تصویری که تاکنون موفق به دریافت پروانه های نمایش نسبتاً قابل توجهی شده است، اگر اراده کند می تواند تا پایان سال برنامه ریزی خوبی را برای توزیع عناوین در اختیار انجام دهد و بار دیگر تجربه و توانمندی اش را به رخ رقبا بکشد. چهارمین فیلم سینمایی ایرانی موسسه رسانه های تصویری که تصادفاً چهلمین عنوان ایرانی سال را هم به خود اختصاص داده است، یکی از بهترین خرید و تامین های موسسه در سالجاری است که به دلیل قصه متفاوتش می تواند، با ذائقه عده زیادی سازگار باشد.

"ندارها" ساخته "محمد رضا عرب" با بازی پژمان بازغی، محسن طنابنده و هانیه توسلی با کسب جوایز متعدد داخلی و خارجی که در برنامه هفت شبکه اول و برنامه سینمایی شبکه جام جم به آن پرداخته شده است، حالا در دست تماشاگران علاقمند است و میلیونها نفر از هموطنانی که در شهرهایشان سینما ندارند، با قیمت نازل ۲۵۰۰ تومان می توانند در تجربه ذوقی "عرب" سهیم و شریک شوند.

فقط این افسوس باقی می ماند که تیراژ محصول برای جمعیت میلیونی بیننده فیلم به چند صد هزار نسخه نیز بالغ نمی شود!

"ندارها" سومین محصول مشترک "رسانه های تصویری" و "کیمیا نما" در بازار ویدیویی کشور است.

سعید رجبی فروتن

در کنار روزمرگی های معمول، این جا خودم و افکارم را ثبت می کنم. از فرهنگ و هنر تا سینما و نمایش خانگی... می توانید نوشته های من را در «روزانه های سینمایی» دنبال نمایید.

۲ comments

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

  • با سلام خدمت همه دوستان روزانه سینمایی .یه سوال داشتم خواهش میکنم هرکس میدونه حتما حتما جواب منو بده،من میخواستم مجموعه فیلمهای بروسلی رو از قرن ۲۱ خریداری کنم ولی متاسفانه نمیدونم که دوبله این مجموعه دوبله قدیمیش هست یا نه؟بطور مثال مرحوم حسین معمارزاده بجای بروسلی صحبت کرده یا نه؟واقعا سپاسگذار دوستان میشم اگر به این سوال بنده حقیر جواب بدن چون واقعا فقط دوبله های قدیمی هستن که به دل ادم میشینند.

مرا در شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید