روزانه های سینمایی
اسد زاده:در شهرستانها هیچ فروشی نداریم!

اسد زاده:در شهرستانها هیچ فروشی نداریم!

مدیر موسسه تصویرگستر پاسارگاد گفت: عمده فروش مجموعه "قلب یخی" در تهران است و در مرکز بسیار با استقبال روبرو شده‌ایم اما در شهرستان‌ها به دلیل کپی غیرمجاز عمدتا هیچ فروشی ندارم.

علی اسدزاده مدیر موسسه تصویرگستر پاسارگاد درباره شبهه تأخیر در توزیع قسمت جدید مجموعه "قلب یخی" به خبرنگار مهر گفت: روی بسته فصل سوم "قلب یخی" که حاوی دی‌وی‌دی است تاریخ عرضه قسمت‌های مختلف این مجموعه ارائه شده‌ اما مخاطبان زیاد به آن توجه نمی‌کنند و برای آنها تأخیر در توزیع هر قسمت سوال شده‌است. قسمت جدید طبق اعلام قبلی فردا یکشنبه وارد بازار می‌شود.

وی افزود: قسمت بعدی این مجموعه ۲۸ آبان‌ماه و بخش جدید، پس از دهه اول محرم وارد بازار می‌شود. به دلیل ایام عزاداری محرم مدتی توقف داریم. ما برای پخش قسمت آخر روز ۶ اسفند ماه را در نظر گرفته‌ایم.

اسدزاده درباره استقبال مردم از فصل سوم "قلب یخی" گفت: عمده فروش ما در تهران است و در مرکز بسیار با استقبال روبرو شده‌ایم. در شهرستان‌ها به دلیل کپی غیرمجاز عمدتا هیچ فروشی ندارم. فقط در شهرهای اصفهان، شیراز و مشهد کمی با فروش خوبی روبرو شدیم. در صورتی که ما فکر می کردیم در شهرستان‌ها با توجه به ترکیب بازیگران مردم حداقل از کپی غیرمجاز استفاده نکنند. کد ۷۳۰

 

 

 

سعید رجبی فروتن

در کنار روزمرگی های معمول، این جا خودم و افکارم را ثبت می کنم. از فرهنگ و هنر تا سینما و نمایش خانگی... می توانید نوشته های من را در «روزانه های سینمایی» دنبال نمایید.

۷ comments

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

  • هنوز خیلی از افراد از توزیع مجدد قلب یخی اطلاع کامل ندارند
    امیدوارم با توزیع منظمی که تا کنون صورت گرفته و اعتمادی که مردم از  سریالها  از دست رفته مجددا به شبکه بازگردد شاهد فروش خوب این محصول باشیم

  • نمیدونه مردم قیمت روبیش از بازیگران مطرح ترجیح میدن در این شرایط مردم بازیگر براشون مهم نیست فقط قیمت قیمت

    الان در شهرستان قلب یخی داره راحت کپی میشه چرا چون قیمت بالاست
    در ضمن من هزار بار گفتم این سریال و هم فیلمهای سینمایی با این قیمت در شهرستان یک کار غلط است چون انجا جو مردم با تهران زمین تا اسمونه
    اگه قیمتها همین طور بمونه بعدا منتظر عواقب بدتری باشید قبلا با قیمت ۲۵۰۰ عده ایی میخریدن ولی همین تعداد اندک هم نمیخرن چون بهشون فشار امده
    هنوز هم میتونید جلوی این بحران شهرستان رو بگیرید خوددانید

    • اگر چه این حرف ها تکراری شده است اما موسسات نمی توانند هزینه های تمام شده محصولشان را به اندازه قدرت خرید مردم کم بضاعت بالانس کنند. کالای فرهنگی محصول و چیز بی مقدار و دم دستی نیست که آن را به ثمن بخس در کوچه و بازار به حراج گذاشت. مردم شریف کم بضاعت به تماشای شبانه روزی شبکه های مملو از فیلم و سریال که با هزینه بیت المال ساخته شده اند، دل خوش باشند.

      یک ایده دیگر هم این است که موسسات با اعلام قبلی طی یک شیب آرام به ازای هر هفته که از انتشار محصولشان می گذرذ ۵۰۰ تومان از بهای آن کم کنند البته در اینصورت قیمت مبدا باید مورد تجدید نظر قرار گیرد و برای  کسانی که اشتیاق و پول را با هم دارند، بهای بیشتری در نظر بگیرند ارزوی محال که محال نیست!.

  • آقای اسدزاده خواهش میکنم جواب بدید که آیا همونطوری که خودتون گفتید فیلم خوابم میاد تا آخر آبان توزیع میشه؟؟؟؟ممنون میشم اگر احترام به مخاطب بذارید و جواب بدید.

  • دوستان برن در سایت ویدو رسانه کشور و نظرات عده زیادی از کاربران رو در سوال ایا با قیمت ۳۰۰۰ تومان موافقید یا نه
    ببینیند
    جالبه

  • سلام اگر غیر از این اتفاق میفتاد باید شک میکردیم مگه میشه از فیلم ۳۰۰۰ تومانی توقع دیگه ای هم داشت ایشون اگ یک مقدار با تعمق بیشتر به این   مسئله فکر میکردند مطمئننا این اتفاق نمیفتاد به هر حال ماهی هر وقت از آب بگیری تازست  به هرحال فروش منطقی وزیاد فروختن  بهتر از هرگز نفروختن 

  • در این مورد به خصوص یکی بحث قیمت کالا و یکی دیگر هم عدم اطلاع رسانی درست باعث شده که محصول خوب جا نیفتد البته فصل هم خیلی مهمه و بهتر بود صبر میکردند تا قدری از فصل باز شدن مدارس میگذشت .

    ما که از این جمبه آقای اسد زاده سر در نیاوردیم (  فقط در شهرهای اصفهان، شیراز و مشهد کمی با فروش خوبی روبرو شدیم. ) اگر در شهرهای اصفهان و شیراز و مشهد کم بوده پس فروش خوبش دیگه یعنی چی ؟
    اصفهان با اطمینان میگم کسی کپی نمیکنه .

مرا در شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید