روزانه های سینمایی
توقف فعالیت موسسات نمایش خانگی به خودشان مربوط می شود

توقف فعالیت موسسات نمایش خانگی به خودشان مربوط می شود

رییس سازمان سینمایی در نشست مطبوعاتی و رسانه ای نمایشگاه مطبوعات به سوالات حضار پاسخ داد. به موجب گزارش ایسنا وی در پاسخ به این سوال که بعضی از موسسات نمایش خانگی فعالیت هایشان را در ماه های اخیر متوقف کرده اند، گفت: توقف این موسسات به خودشان مربوط می شود. وی توضیح داد: اینگونه موسسات نتوانسته اند مناسبات تجاری شان را با بخش خصوصی تنظیم کنند.

به موجب این گزارش ۹۵ روز پس از انحلال اداره کل نمایش خانگی، برای نخستین بار رییس سازمان سینمایی به اظهار نظر در باره وضعیت شبکه پرداخته است.

یادآور می شود در روزهای برگزاری جشنواره و نمایشگاه ششم مطبوعات مدیران فارابی، سینمای جوان، رسانه های تصویری و حوزه ریاست سازمان سینمایی با حضور در نمایشگاه مطبوعات با نمایندگان رسانه های گروهی گفتگو کردند.

مشروح این گفتگو با این نشانی در دسترس شماست. کد ۷۲۰

سعید رجبی فروتن

در کنار روزمرگی های معمول، این جا خودم و افکارم را ثبت می کنم. از فرهنگ و هنر تا سینما و نمایش خانگی... می توانید نوشته های من را در «روزانه های سینمایی» دنبال نمایید.

۳ comments

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

  • توقف فعالیت موسسات نمایش خانگی به خودشان مربوط می شود
    به ما چه 
    ما چکاره ایم 
    هرکسی خودش میدونه
    مگه ما متولی باز کردن و جمع کردن درب موسسات هستیم
    …………………….
    ………………………
    …………………………
    ……………………………….
     

  • گمان نمی کنم قائل بودن به "نقش عمده برای موسسات نمایش خانگی" با انحلال تشکیلات سازمان یافته این شبکه و پخش کردن بخشی از وظایف ساختار قبلی(اداره کل نمایش خانگی) در سایر زیرمجموعه های سازمان سینمایی قابل جمع باشد!

مرا در شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید