روزانه های سینمایی
همه را به یک چوب نرانیم

همه را به یک چوب نرانیم

نویسنده یادداشت حسین رحیم نیا – با اندکی تلخیص و تصرف -: "نارنجی پوش" صاحب پروانه شد و طبق آخرین اخبار از ساعاتی پیش مقدمات تکثیر صنعتی آن آغاز شد تا انشالله اوایل هفته آینده در دست مخاطبان ویدئو رسانه قرار بگیرد. از زحمات همه عزیزانی که برای نسخه ویدئویی این اثر همت کردند تشکر می کنم. این کار به حتم کمی از روند خمودگی بازار شبکه نمایش خانگی می کاهد و هوای تازه ای -هر چند مقطعی- در شبکه ساری و جاری می کند.

 یه خبر خوب به دوستان! "نارنجی پوش" با قیمت ۲۵۰۰ تومان وارد بازار خواهد شد و اقبال مشتریان را حتما به دنبال خواهد داشت.

یک سوال؛ آیا میتوان آثار پرمخاطب ویدئویی را با یک ترازو سنجید؟ دوستانی در همین پست بارها اعتراض کرده اند که فیلم ها با قیمت گران عرضه می شوند و مسائلی را در همین رابطه طرح می کنند. غافل از انکه تله فیلم و یا انیمیشن های بی کیفیت بسیاری وارد بازار شده و در دست نمایندگی ها و کف فروشگاه هایمان دپو شده است اما اعتراضی نمی کنیم. جای تعجب است که در برابر کارهای پرمخاطب به محض تغییر قیمت، با انکه از امکانات و قابلیتهای کار مطلع هستیم، بدترین کامنتها را در همین سایت میگذاریم و همه چیز را به یک چوب میرانیم و تخریب می کنیم .مثلا می گوئیم"تصویر گستر" شده انباری فیلمها ی خاک خورده و یا تصویر گستر پخشش نامنظمه و…

 فیلمی مثل "گشت ارشاد" را  با" پس کوچه های شمرون "که هفته گذشته وارد شبکه شد، مقایسه کنید. " پس کوچه های شمرون" شاید به اندازه یک تله فیلم نتواند مخاطب مشتاق رسانه را بعد از اینهمه وقفه و انتظار برای دیدن فیلم خوب وادار به پرداخت ۳۰۰۰تومان نماید. به قول دوستی ارزش اجاره هم نداشت.در حالیکه درمورد این فیلم و گرانی بی مقدمه وبی دلیل  آن هیچ اعتراضی حداقل در این سایت ندیدیم و همه مشکلات فقط سر" گشت ارشاد"ی بود که انحصاراً در تهران به قیمت ۳۰۰۰ تومان عرضه شد که با توجه به ضمائم آن ارزش این قیمت را داشت در حالیکه در شهرستانها به قیمت معمولی عرضه گردید.

به این بسنده کنم که در ویدئو رسانه محک ارزشیابی ما برای فیلم ها در حال حاضر مشخص نیست. روا نیست موسسه ای که برترین و پرفروشترین انیمیشن ها را به مخاطب ارائه میدهد و یا موسسه ای که در زمینه آثار سینمایی ایرانی برترین فیلم ها را آن هم با کمترین فاصله پس از اکران به بازار تزریق می کند،مورد هجمه و انتقاد قرار گیرند.

  بیاییم ویدئو رسانه امان را دریابیم و نگذاریم همین نیمچه حرکت لنگ لنگان در اقتصاد ویدئو رسانه، تضعیف شود.

بیاییم بیشتر تامل و تعمق کنیم شاید چند روزی بیشتر این شبکه زنده بماند. اگر این مرگ عملا تحقق یابد چه کسی متهم است؟من، تو و یا ما؟

سعید رجبی فروتن

در کنار روزمرگی های معمول، این جا خودم و افکارم را ثبت می کنم. از فرهنگ و هنر تا سینما و نمایش خانگی... می توانید نوشته های من را در «روزانه های سینمایی» دنبال نمایید.

۲۰ comments

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

  • سلام آقای رحیم نیا عزیز..متن زیبایی بود و الته کاملا منطقی..هیچ کس واسه فیلمی مثه پس کوچه های شمرون که بیشتر شبیه فیلم ویدیویی بود به قیمت ۳۰۰۰ تومان اعتراض نکرد..بهتره با درک شرایط موجود همه به رونق شبکه نمایش خانگی کمک کنیم

  • سلام
    جناب رحیم نیا راجع به پس کوچه های شمرون اعتراض شد درهمین سایت قبل ازتوزیع یادمه خیلی هم صحبت شد.یک صحبت اساسی که فعلا مطرحه کم شدن سودنمایندگیها وفروشگاهداران هست که هیچگونه توجیه نداره.وقتی فیلمی گران میشه قطعا درصدی ازآمارفروش افت میکنه ومثلا اگه فروشگاهی از یه عنوان ۲۵۰۰تومانی ۱۰۰عددمیفروشه وقتی۳۰۰۰تومان بشه فروش کمترشده ودرآمدهم کمترواین اصلا خوب نیست..سریالی مث قلب یخی باتوجه به پتانسیلی که داره شاید ۴۰۰۰تومان هم عرضه بشه خریداربخره ولی متاسفانه بعضی دوستان درموسسات نمیدونند این استثناست این قیمت رو نسبت به انواع تله فیلمها بی کیفیت اعمال میکنند.ولی اگه قراره افزایش قیمت صورت بگیره باید سودنمایندگی وفروشگاهدارلحاظ بشه وگرنه به مشکل برخواهند خورد.

  • آقای بزرگوارali
    از همکلام بودن با شما زحمتکش و دلسوز شبکه نمایش خانگی خرسندم.
    درخصوص موضوع مطروحه حضرتعالی یقین دارم که لازمه بقای نمایندگان و فروشگاه داران زحمتکش در حوزه ویدئو رسانه داشتن سود و درآمد مطمئنه و مناسب میباشد.از این رو موافق دیدگاه شما هستم.اما انچه رنجیده خاطرم مینماید این است که متاسفانه در  مباحث موجود  دوستان  سنخیت و جنس فیلم مد نظر گرفته نمیشودو فقط انچه دیده میشود کمیت فیلم در بازار است که بارها این یادداوری را به دوستان داده ام که مهم این نیست که فیلم ایکس کی وارد بازار ویدئویی کشور میشود و غیر.مهم این است که این فیلم روح بلند مخاطب ما را اغنا مینماید و یا پشیمان از هرچه فیلم خریدن و فیلم دیدن. اصلا کسی نیست تا از محتوا و متناسب بودن محصول سخن بگوید و اینکه فیلم عرضه شده به شبکه  توسط موسسات  به شعور و وقت مخاطب احترام میگذارد یا خیر.
    متاسفانه در سالهای اخیر فقط در انی ثانیه  برخی موسسات   ویدئو رسانه مشخص !!!!!!منتظر فرصت هستند تا با ارائه برخی قیمتها،فقط موجودیت خودشان را به اثبات برسانند و در این چرخه بمانند. و از جو ایجاد شده نهایت سوء استفاده را ببرند .
    چرا وقتی گشت ارشاد به بازار امد همه داد و قیل و قال سردادند که موسسه پخش کننده فیلم سنت شکنی کرده و قیمتها را برهم زده در حالیکه عناوین این موسسه به اصطلاح سنت شکن همیشه  برای نمایندگی ها و فروشگاه داران درامد زا بوده و حتا یک نسخه در کف فروشگاه های ما دپو نمیگردد. کدام نمایندگی از عناوینی چون "بن تن"،" رکس"، وفیلمهای سینمایی ارائه شده ای چون " حوالی اتوبان"، "اخلاق خوب کن"،و …سود لازم را نبرده و یا به اصطلاح ضرری داده؟  شما اگراحوال نمایندگان و فروشگاه دارانمان را دریابید مطمئنا خواهید یافت که فروشگاهشان مملو شده از فیلمهایی که حتاارزش ارشیو نگاه داشتن را ندارند اما همپا با برخی فیلمهای ارزشی که قیمتشان به تناسب محصول کمی بالاست در بازار عرضه شده.نمیخواهم از بالا رفتن قیمت دفاع نمایم اما به این باور هستم که برای جنس خوب باید پول خوب پرداخت نمود.کدام نمایندگی حاظر است برای انیمیشنهای تک بعدی و دو بعدی قیمتی بدهند که برای بن تن پرفروش ۲۵۰۰ تومانی مبلغ میدهیم در حالیکه ارزش برخی از این انیمیشنها به خدا حتا به قیمت ۱۵۰۰تومان هم نمی ارزد و مخاطب از دیدن پک بی ریخت ان متاسفانه دلخور و فراریست.
    من در یادداشت خودم اشاره داشتم که حضور فیلمی چون"گشت ارشاد" به یقین رکود بازار ویدئو رسانه را تاحدی  شکاند و چرخه  را متحول نمود  با انکه نسخه ۳۰۰۰تومانی ان فقط در تهران توزیع شد در کنار خواستنی بودن محصول مخاطب را با همه کسری بودجه سبد فرهنگی خانوار خود این  توجیه  را به او قبولاند تا فیلم را خریداری نماید و نگران ان مبلغ نباشد در صورتی که ارائه اثری ضعیف چون "پس کوچه های شمرون" که اثری سطحی و غیر قابل پذیرش  در حد مبلغ حتی ۲۰۰۰تومان است با شرایط مبلغی ارائه شده به بازار بود  به نوعی سوء استفاده موسسه ذی نفع  را بیشتر اشکار نمود  که از مولفه های موجود در این اشفته بازاری نهایت استفاده را داشته و اقدام به سوء استفاده از جیب ضعیف مخاطب تشنه خود نموده که بیش از چند هفته با بی فیلمی شبکه خود را قانع نموده است .
    با همه این اوصاف مطمئن هستم که با بحثهای ما ،مدیران ساعی برخی موسسات  ویدئو رسانه  خوش نام ، بیشتر دلگرم خواهند شد به کار  و با دریافت مشاوره از نخبگان عزیزی چون شما و دیگر دوستان خبره در این سایت که  با بیان برخی تنگناها امورات بازار را اطلاع رسانی مینمائید  به پویایی شبکه بیشتر کمک خواهید نمود.و این با  همت همه ما دوستان در احیاء مجدد شبکه بی تاثیر نخواهد بود.
    منتظر نظرات کارشناسی دوستان خواهم بود

  • سلام دوستان من با نظر آقای رحیم نیا موافق هستم باید یک کاری کنیم شبکه نمایش خانگی پر رونق بشه نه با این کارها که یک فیلمی که ارزش دیدن را نداره مردم بابتش ۳۰۰۰ هزار تومان پول بدن

  • جناب رحیم نیا بنده نیز بانظرات شما کاملا موافقم .درخصوص پس کوچه های شمرون بهتره آقای حاجی بیگی ودوستانشان درهنراول پاسخ بدهند.بایدفیلمهایی باقیمت بالا عرضه شه که ارزش دیدن داشته باشه ومخاطب بعدازتماشا راضی باشه متاسفانه فعلا اینطورنیست.امیدوارم دوست شما آقای اسد زاده با توزیع قلب یخی بتوانند جان تازه ای به شبکه ببخشندوخواهشی که ازایشان دارم  درهمین اوایل کارقیمتها مشخص بشه سود نمایندگی وفروشگاهدارلحاظ بشه چون اگه کارشناسی شده نباشه وفقط قیمت پایه افزایش پیداکنه بقیه شرکتها هم ازهمین روش تبعیت میکنندکه این درآینده موجب بروزناهماهنگیهایی درتوزیع خواهد شد.

  •  
    باعرض سلام خدمت همه دوستان
    بهتراست دوستان درشرکتها وموسسات بااتحادوهمدلی بیشتربتوانندشبکه نمایش خانگی را رونق ببخشند چون عزیزان درسازمان سینمایی زیاد دراین رابطه همتی نمیکنندوشنیده ها حاکی ازتصمیماتی ست که درآینده به نفع شبکه نخواهد بود.واگرموسسات هم اختلافات رابایکدیگرکنارگذاشته جهت قیمت گذاری فیلمها به جمع بندی مشترکی برسند قطعا کمک شایانی به همه خواهدشد چه توزیع کننده چه مصرف کننده و……
    باید قیمت گذاری باتوجه به نوع فیلم اتخاذ شودمثال درجه یک ۳۰۰۰تومان.درجه دو۲۵۰۰تومان.درجه سه ۲۰۰۰تومان.درغیراینصورت افزایش قیمت بصورت فراگیرجهت همه محصولات فقط باعث خسارت خواهد شد.
    صحبت دراین موردوموارددیگربسیاراست ایکاش فقط ایکاش موسسه ای درتهران جلسه ای باحضورنمایندگان توزیع برگزارمیکردند تا بشودازنظرات همه به نحو احسن استفاده کرد که فعلا برگزاری جلسه فقط درحد حرف بوده ومث اینکه تاعمل خیلی فاصله دارد.نمیدونم چرادرتهران بسته بندی وپک فیلم شکیل وقاب پلاستیکی ودرشهرستانها مقوایی؟نمیدانم چرا درتهران چندمیلیون هزینه تبلیغات شهری وبیلبورد میشود ولی درشهرستانها دریغ از یک ……….؟وخیلی نمیدانم های دیگر.جالب است بعدهم توقع های آماری نجومی از شهرستانها دارند!!!!!!بنظر بنده خیلی کارجهت رونق شبکه میشودانجام داد که وضع حداقل ازاین بدتر نشودفقط  "خواستن توانستن است"
    اگرشرکتها هزینه ای جهت تبلیغات درشهرستانهایی که آمارمعقولی دارند انجام بدهندوازنمایندگان برتر تشکروتقدیر کنندقطعا جواب خواهند گرفت.
    بهتراست ازوقتی که دوستان دراین سایت میگذارند خصوصا آقای فروتن با بروز نگه داشتن این سایت،شرکتها بهترین استفاده روکنندچون فکرنکنم همچین موقعیتی دیگه پیش بیادوازنظرات افرادمختلف بهره ببرند.
     

  • امیرجان و علی عزیز
    خوشحالم که جرقه های یک بحث کارشناسی ،حداقل درمورد قیمتها را شما دو عزیز  فتح باب نمودید.با نظر امیر عزیز درمورد تناسب قیمت براساس درجه کیفی کاملا موافقم.ایکاش دوستانی که در این اریکه به ابراز نظر میپردازند مثل این دو دوست عزیزمان واضح مشکلات و پیشنهادات را بگویند.
    منتظر نظرات دوستان پیرامون قیمتها هستیم.
    ای کاش اقای فروتن هم در این باب دوستان را همراهی فرامایند

    • اداره کل ارزشیابی و نظارت سینمایی مقرراتی وضع کرده است تا قیمت گذاری به پیشنهاد صنف و تایید آن اداره باشد.

  • با سلام خدمت دوستان  هرکسی برای کاری دلیلی دارد  نمی خواهم ازفیلم پس کوچه های شمرون برای گرانی واینکه سود نماینده و فروشگاه کم بود حمایت کنم ولی این فیلم آقای فرحبخش وشرکت پارس ویدئواست و فیلم زندگی خصوصی هم  همینطور  زندگی خصوصی را به یاد دارید که هم در سینما و هم در شبکه  سوخت وشاید ضررهای این باعث شد پس کوچه های شمرون به این قیمت توزیع شود

  • سلام آقای رحیم نیا من هم با شما موافقم   با این همه گرونی خرج فروشگاهها ونمایندهها هم بالا رفته وشرکتها  باید سود ما را افزایش دهند به هر صورت جسم انسان به غذا خوراک نیازدارد و روح انسان به غذا فیلم نیاز دارد افزایش قیمت عادی است ولی سود ما نباید فراموش شود

  • در رابطه با قیمت فیلم پس کوچه های شمرون شرکت پارس ویدیو تصمیم گیری نمود و شرکت هنر اول تنها توزیع کننده بود.اقای رحیم نیا به نظر شما قیمت فیلم پس کوچه های شمرون چه عددی باید می بود؟شرکت هنر اول هفته اینده البوم حباب به خوانندگی محسن یگانه رو توزیع می کند،با توجه به برند خواننده مذکور قیمت این اثر چند باید باشد؟۳۰۰۰ تومان؟۴۰۰۰تومان؟یا بیشتر؟بحث قیمت موضوع پیچیده ای است که جلسات کارشناسی متعددی را می طلبد.بر اساس شنیده هااداره نظارت و ارزشیابی در حال بررسی طرحی است که در ان فیلمهای ایرانی درجه بندی خواهند شد و سهمیه فیلم موسسات فقط در رابطه با فیلمهای درجه الف منظور می گرددکه به زودی طی مطلبی جداگانه عواقب اجرای این طرح را بازگو می کنم 

  • اقای رحیم نیا عزیز کیفیت یک فیلم را بر اساس کدام شاخص ارزیابی می نمایید.،تجاری یا هنری؟ایا فیلم گست ارشاد با سلیقه هنری شما همخوانی دارد؟ایا این فیلم مناسب همه افراد خانواده می باشد؟ایا دیالوگ های فیلم را تایید می کنید؟ایا از نظر کارگردانی به این فیلم نمره قبولی می دهید؟ایا این فیلم دارای فیلمنامه منسجمی است؟نظرتان در مورد بازی بازیگران فیلم چیست؟اگر این فیلم ۳۰۰۰ تومان می ارزد جدایی نادر از سیمین چند می ارزد؟ورود اقایان ممنوع چند می ارزد؟راستی با معیار شما تکلیف قیمت کلاه قرمزی چیست؟ایا میدانید حواشی توزیع گشت ارشاد چه مشکلاتی را برای موسسات ویدیو رسانه پدید اورده؟ایا می دانید امروز به همه موسسات به چشم متخلف نگریسته می شود؟دوست عزیز حکایت شبکه نمایش خانگی حکایت مثنوی هفتاد من کاغذ است .اگر تمایل داشتی به طور جدی بحث قیمت را اغاز کنیم.ان وقت مشخص می شود چه کسانی با خرید رایت فیلم ایرانی با قیمت های سرسام اور شبکه را به سمت نابودی سوق داده اند.چه کسانی با رفتارهای اماتور گونه خود مانع هرگونه اتحاد دربین موسسات شده ا ند.برادر عزیز اینجانب مدافع پس کوچه های شمرون    و قیمت ان نیستم اما ایا این جوانمردانه است که موسسه ای را بدون دلیل به سو استفاده متهم کنیم؟ایا چون این فیلم ضعیف بوده ،کارخانه                   برایش تخفیف داده یا اینکه هزینه چاپ کمتری پرداخته؟

  • سلام خدمت آقای حاجی بیگی وخسته نباشید
    بنظرشمابرای شروع کار نمیشودبین فیلمهای سینمایی وتله فیلم تفاوت قیمت قائل شد؟قطعا خودشماهم میدانید یک سری از فیلمهای سینمایی فروش خوبی درشبکه خواهند داشت ولی این دلیل نمیشود موسسه ای به طمع افزایش قیمت هزینه بالایی جهت خرید حق رایت فیلم بپردازداین مشکل خرید حق رایت فیلمها فقط با تعامل بین شرکتها حل میشه ولاغیروازدست کسی کاری برنمیادمتاسفانه اینطورهم که مشخصه بعضی از موسسات تمایلی به تعامل وارائه راهکار مناسب جهت حل مشکلات ندارند بعضی ها فکرمیکنند ازکره مریخ اومدندوهرچی گفتند بقیه باید قبول کنند..ویک سوال قیمت آلبوم محسن یگانه۲۵۰۰تومان شد دیگه؟.

  • اول : سلام خدمت اقای حسین حاج بیگی
    دوم: ما شماعزیز را یکی از برجسته ترین شاخصه های واقعی در حوزه نمایش خانگی میبینیم و هیچ دلخوری از جانب شما را نمیپذیریم چرا که در ایام حضور شما و اکیپ قویتان در مجموعه "پخش" همواره توزیع منظم و یکپارچه و خوبی را به همراه داشته اید از این رو از همین بدو اعلام میداریم روی سخن ما اصلا با شما نیست .قیمت محصول به خصوص فیلم توسط مسئولین موسسه مجوز دار تعیین و بر روی پک محصول حک میشود نه شما که مسئولیت پخش فیلم را دارید .از این رو با تمام احترام خدمت شما اعلام مینمایم که نوشته های حقییر و دوستان سمت و سویش راسا مدیران شرکت پارس ویدئو و موسسات مشابه میباشد که در این وانفسا اقدام به تییر رویه قیمت فیلمی نموده اند که هرگز نمیتوان سنخیت قیمت و درجه کیفی ان را با هم مقایسه نمود.
    سوم: شما صحیح میفرمائید که قیمت فیلم را میبایست با ملاک خاص تعیین کرداما قبول دارید که این سنت با ادله پسندیده است نه بی دلیل و نه سرخود؟
    اگر یاد شریف باشد قهوه تلخ بعلت گنجانیدن "عیدانه"ای بر یکی از مجموعه های خود قیمت۴۰۰۰تومان و یا  4500 تومان را در بازار مد نمود.با توجه به نوع محتوا و مخاطب پسند بودن کار قلیل مخاطبی اعتراض ننمودوکار بدون ضرر توسط فروشگاه داران و نمایندگیها به سرنجام رسید .در مورد "گشت ارشاد" که شما بزرگوار نیمه نگاهی بران راندید و سرسری به بوته نقد برده اید با توجه به مقتضیات محصول و مخاطب پسند بودن کار ارزش کار این فیلم را مخاطب با اقبال خود به اثبات رسانیدند که کار کاریست قابل خرید و یا خیر.یقین میدانم که اگر این محصول توسط شرکت شما پخش میگردید این برداشتها را بیان نمی نمودید چرا که در  تخصص کار شما  توزیع منظم  و  سریع محصول حرف نخست را میزند و مد نظر شرکت شماست که همه نمایندگی های متفق القول به سرامدی این مزیت شما یقین دارند.
    و در آخر….
    از آنجایی که شما را یکی از تئورسینهای خوش فکر در امر توزیع و ویدئو رسانه میدانم امادگی کامل برای اجرای مناظره و یا هر نوع مباحثه منطقی با همکاری و یاری دوستان را داشته و هدف این امور را فقط در راه اعتلای شبکه و باز شدن گره ای از هزاران مشکلات و گره های شبکه میبینم و میدانم نه خدای نکرده مچ گیری و یا چیز دیگر.
    باکمال ادب – رحیم نیا

  • عمده مسلئه افزایش قیمتها حق رایت اثز میباشد که موسسات بابت آن  پرداخت میکنند که متاسفانه بعضی از موسسات به این مسلئه دامن زدند و با پرداخت مبالغ هنگفت به خاطر (پز-ژست)برتری نسبت به موسسه دیگر روز به روز جیب تهیه کنندگان را با بعضی از محصولات سخیف خود پرنمودند  و توان این هزینه ها و ژست آقایان باید مصرف کننده بیچاره پرداخت کند واگر نه در بحث محصولات فرهنگی این قیمتها  کذائی میباشد

  •  
    با سلام خدمت دوستان واحترام به نظریاتشان 
    این که همه چیز گران شده از لبنیات گرفته و به تولید موسسات ختم شده شکی نیست واین که امروز با قیمت ۲۵۰۰ تومان موسسات متضرر میشوند ویا این که با قیمت ۳۰۰۰ تومان به بالا بازار نمایش خانگی را از دست میدهیم اصلا شکی وجود ندارد ولی میتوان دنبال راه حل درستی گشت زمانی تهیه کنندگان فیلمهایشان را با قیمت گزاف به موسسات میفروختند و با قیمتهای بالا بین موسسات بازی کرده وآن را به بالا ترین قیمت میفروختند امروز نیز باید پا پیش گذاشته و جبران عافات کنند بنده به شخصه فکر میکنم قیمت بالا تر از ۲۵۰۰ تومان به نابودی شبکه منجر میشود میتوانید از نمایندگان در استانهای مختلف جویا شوید و باز تاب این عمل را خودتان بسنجید ولی پیشنهاد، امروز موسسات میتوانند در خرید رایت دقت بیشتری کرده وفیلمها را با قیمت بهتری خریداری کنند واز افزایش قیمت برای مصرف کنندگان خودداری کنند

  • جناب اقای رحیم نیا پس از عرض سلام و ادب،از لطفی که به اینجانب داشته ای کمال تشکر را دارم.امیدوارم شرایطی فراهم گردد که همه دوستان صاحب نظر در جلساتی مباحث مختلف در رابطه با شبکه نمایش خانگی را نقد و بررسی نمایند زیرا که خیلی از موارد را نمی توان در این سایت بازگو کردد.در تایید مطلب اقای جعفری همین نکته کافی است که دوستان برای یکه تازی رایت نمایش خانگی فیلم کلاه قرمزی و بچه ننه را تا ۸۵۰ میلیون تومان بالا برده اند.شک نداشته باشید که تاوان این بلند پروازی ها را دیگران باید پرداخت کنند

  • خطاب به اقا رضای عزیز
    درمطالب ارائه شده  شما نکات ریز و جامعی یافتم. درست میفرمائید برادر…..
    اما انچه که مهم میبینم  وجود ممیز و نقطه "ایست" یست تا هم موسسات و همه فروشندگان رایت فیلمها به موسسات حدو مرز خودرا بدانند و براساس ان اعمال کنند.باور کنید چندبار دل نوشته شما را مرور کردم.ناخوداگاه یاد فوتبال و سقف و کف قرار دادها افتادم. نمیدانم حتا اگر این سقف و کف تو سط مسئول و متولی امور برای حوزه نمایش خانگی  در کشور اجرایی شود روزگار ویدئو رسانه  مشابه  فوتبال  خواهد شد و ان دور زدنهای حرفه ای توسط دلالان  گریبانمان را خواهد گرفت یا خیر؟
     

  • خطاب به جناب حاجی بابایی
    درمورد موضوع مطروحه تان به یقین قبول دارم و این امید را دارم که با مشارکت دوستان و ایجاد مباحث لازم کمک لازم به این شبکه مظلوم صورت پذیرد. در خصوص صحبتهایی که در این سایت قابل بررسی نمیباشد امادگی دریافت همه گونه نظرات شما را دارم
    anzali.1001shab@yahoo.com                                 09111865686
    http://1001shab-anzali.persianblog.ir            

  •  
    ۸۵۰میلیون!!!!!!!!!!!!!!!!!! به کجا چنین شتابان؟خوبه همه موسسات ازاین وضع شبکه نمایش خانگی می نالنداینجورهزینه میکنند.یاسرمایه  گذاری تواین شبکه بخوربخوره مانمیدونیم یااینکه………………
    جالبه ویدیورسانه های قدیمی یاورشکسته شده اند یا کارنمیکنند یا خیلی کم کارشده انداونوقت مجوز ویدیورسانه جدید صادرمیشه گلرنگ وریزموج  به بهونه اینکه اینها میخواهند تو کارفرهنگی سرمایه گذاری کنند خط تولید راه اندازی کرده اند پس تجربه وسابقه چی میشه  فقط سرمایه مشکل روحل میکنه.بهتره فکری هم واسه تقویت ویدیو رسانه های قدیمی بشه.بانک مرکزی هم همینجورمجوزبانک میده یه مدت بعد هم ابطال  میکنه

مرا در شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید