روزانه های سینمایی
صدور پروانه های تازه آغاز شد

صدور پروانه های تازه آغاز شد

دبیرخانه شورای پروانه نمایش خانگی پروانه فیلم های سینمایی ایرانی، "پایان نامه"، "انتهای زمین" و "خاک و آتش "را به نام موسسه "رسانه های تصویری" صادر کرد. این موسسه همچنین مجوز  15 قسمت دیگر از سریال انیمیشن "شکارچیان اژدها" را  دریافت کرد.

به موجب این گزارش فیلم های ویدیویی "نیم کیلو باش مرد باش" و "یک داستان عاشقانه" به ترتیب برای موسسات "افق رسانه" و "پرتو آبی" اجازه تکثیر دریافت کردند.

این گزارش می افزاید موسسه "قرن جدید" نیز با دریافت پروانه نمایش خانگی "باغ قرمز" فرصت عرضه این اثر را در شبکه پیدا کرد. کد۶۷۹

سعید رجبی فروتن

در کنار روزمرگی های معمول، این جا خودم و افکارم را ثبت می کنم. از فرهنگ و هنر تا سینما و نمایش خانگی... می توانید نوشته های من را در «روزانه های سینمایی» دنبال نمایید.

۸ comments

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

  • بر این مژده گر جان فشانم رواست.زودتر می گفتید گاوی ،گوسفندی قربونی می کردیم.علی الحساب اسپند دود می کنیم که یه وقت دوستان چشم نخورند

  • با سلام، ببخشید میشه بگید مجموعه “اینجا ایرانه ” که قراره یه جورایی شبیه به برنامه گپ که از آی فیلم پخش میشد باشه ولی در نمایش خانگی ؛ آیا پروانه نمایش گرفته یا نه ؟ و کی قراره وارد نمایش خانگی بشه ؟

  • خیلی باحالن بخدا.این همه فیلم خوب داره خاک میخوره اونوقت اومدن پروانه دادن به فیلمهایی که تو سینما هزینه تبلیغاتشونم در نیاوردن…!

  • دوستان واقعا خسته نباشن دارن به موسسه ایی پروانه میدن که عملا تعطیله و خیلی فیلم مجوز دار داره  مجوز شرکت های تصویر گسترو بقیه رو نمیدین میان شرکت منفور رسانه های تصویری  مجوز میدن واقعا خنده داره  
    شرکت تصویر گستر پاسارگاد  انتظار مجوز چک و نارنجی پوش است اونوقت اقایون مین به رسانه ها  تصویری مجوز میدن  
    خیلی زحمت کشیدید اومدن بعد از ۲ ماه پروانه بدن دفتن سراغ رسانه ها  تصویری 

مرا در شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید