روزانه های سینمایی
اتحادیه کشوری عرضه محصولات فرهنگی تشکیل می شود

اتحادیه کشوری عرضه محصولات فرهنگی تشکیل می شود

دبیر صیانت از محصولات فرهنگی بعد از آنکه خستگی ناشی از جمع آوری هزاران لوح فشرده غیر مجاز فقط در یک خیابان مشهد – سعدی_ را از تن به در کرد، پیشنهاد  تشکیل اتحادیه کشوری عرضه محصولات  فرهنگی را مطرح ساخت تا امور مربوط به واحدهای عرضه محصولات فرهنگی را  پیگیر باشند. کشف هزاران نسخه محصولات غیر مجاز آن هم در یک راسته خیابان در شرایطی صورت گرفته است که  به گفته وی چهار روز قبل از ورود ایشان و بازرسان، متخلفان از حضور آنها با اطلاع بوده اند.!

به موجب این گزارش دبیر ستاد در مشهد در نمایشگاهی ویژه که محصولات فرهنگی را با شرایط خوبی در معرض فروش گذارده بود،  شرکت کرده بود تا عملاً انجام فعالیت های ایجابی و سلبی را توامان به نمایش گذارده شود.

ره آورد سفر دبیر صیانت از آثار فرهنگی و هنری را در اینجا بجویید.

کد ۶۷۲

سعید رجبی فروتن

در کنار روزمرگی های معمول، این جا خودم و افکارم را ثبت می کنم. از فرهنگ و هنر تا سینما و نمایش خانگی... می توانید نوشته های من را در «روزانه های سینمایی» دنبال نمایید.

۱ نظر

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

  • جناب فروتن
    باسلام و عرض خسته نباشید
    همانطور که مستحضرید یکمیلیون سی دی توسط حضرتعالی و هیات همراه در سال ۸۹ امحاء گردید و منظور نظر جناب انصاری از یکمیلون سی دی و جشنواره  ونمایشگاه فعالیتهای اتحادیه در سال گذشته بوده است . توسط بازرسین  محترم ستاد صیانت طی چند روز بازدید صرفا ۵۳۰۰۰نسخه جمع اوری گردیده است که مراتب تقدیر این اتحادیه از فعالیت چشمگیر ان ستاد به ایشان اعلام گردیه است و امید واریم این امر استمرار داشته باشد. لطفا خبر را اصلاح کنید سپاسگزارم  

مرا در شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید