روزانه های سینمایی
دورخیز برای ساخت یک مستند در باره نمایش خانگی

دورخیز برای ساخت یک مستند در باره نمایش خانگی

بعد از انجام چند پروژه دانشگاهی و نگارش رساله  و پایان نامه های تحصیلی با موضوع " نمایش خانگی" حالا نوبت آن رسیده است که فیلم مسنتندی نیز دراین باره ساخته شود.

به موجب این گزارش؛ یک مستند ساز که تحقیق خود را در این زمینه از مدتی قبل آغاز کرده است، طرح اولیه ای را برای ارائه به یکی از شبکه های تلویزیون آماده کرده است و از هفته آینده ملاقات هایی را با مدیران و آگاهان این رسانه ترتیب خواهد داد.

فیلمساز در مقدمه طرح  اش چنین نوشته است:

جریان فیلم سازی برای شبکه نمایش خانگی – علی رغم هجمه انتقادات شدید وارد و ناواردی که در میان اقشار مختلفی از اهالی فرهنگ و هنر برانگیخته – حتماً واجد ارزش های مثبتی هم است؛ و وجود همین جنبه های مثبت هست که طرح آنها را در کنار کاستی ها و غفلت های بارز در این عرصه می تواند به موضوع یک فیلم تبدیل کند.

طبعاً آنچه نمودی واقعی از یک پدیده این چنینی به دست تواند داد تحلیل برهم کنش نقاط قوت و ضعف آن است. تلاش صادقانه این گروه فیلمسازی، همه آن خواهد بود که به یاری دست اندرکاران و مسئولان این حوزه، تصویری واقعی و تفسیری منصفانه از آنچه که تولیدات نمایش خانگی هستند و آنچه که می توانند باشند ارائه دهد. کد ۶۵۲

 

 

 

سعید رجبی فروتن

در کنار روزمرگی های معمول، این جا خودم و افکارم را ثبت می کنم. از فرهنگ و هنر تا سینما و نمایش خانگی... می توانید نوشته های من را در «روزانه های سینمایی» دنبال نمایید.

اضافه کردن نظر

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

مرا در شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید