روزانه های سینمایی
چگونه ضمیمه سازی برای محصولات شبکه باب شد؟

چگونه ضمیمه سازی برای محصولات شبکه باب شد؟

 سیر تولید ضمیمه های نقد و بررسی توسط موسسات ویدیو رسانه از کجا آغاز شد؟ نقش مدیریت شبکه در فرایند تولید چنین برنامه هایی چگونه بود؟ آیا کیفیت آیتم های تولید شده با هدف های مورد نظر همخوانی داشت؟ بازتاب های اجتماعی ضمیمه های نوارهای ویدیویی چه بود؟ انگیزه ساخت چنین ضمیمه هایی را در کجا باید سراغ گرفت؟

"سرگذشت ضمیمه فیلم های ویدیویی" بزودی در شکل یک پرونده در سایت" روزانه های سینمایی "منتشر خواهد شد. مدیران محترم موسسات و کاربران گرامی در صورت تمایل می توانند با ارسال یادداشت و نظر به جامعیت این بحث کمک کنند.

انتشار این یادداشت می تواند روشنگر پاره ای از کارکردهای ضمیمه سازی برای اثر بخشی بیشتر آثار در فضای شبکه نمایش خانگی باشد. منتظر بمانید.!

سعید رجبی فروتن

در کنار روزمرگی های معمول، این جا خودم و افکارم را ثبت می کنم. از فرهنگ و هنر تا سینما و نمایش خانگی... می توانید نوشته های من را در «روزانه های سینمایی» دنبال نمایید.

۴۸ comments

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

  • جمع آوری «گشت ارشاد» از شبکه خانگی

    فارس: دبیر ستاد حمایت و صیانت از محصولات فرهنگی گفت: در پی مشاهده تخلفات در نسخه نهایی فیلم سینمایی «گشت ارشاد»، این فیلم در تهران و شهرستان‌ها جمع‌‌آوری می‌شود.
     
    «سعید جابری انصاری» دبیر ستاد حمایت و صیانت از محصولات فرهنگی و هنری سازمان وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت:  پس از اخذ مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، تخلفاتی در بسته نهایی فیلم سینمایی «گشت ارشاد» رخ داده است. در حقیقت پس از بازبینی نسخه منتشر شده این فیلم، تخلفات در ضمائم اثر و محتوا مشاهده شد که این موارد منجر به تصمیم‌گیری در خصوص جمع‌آوری نسخه‌های توزیع شده آن در تهران و سایر شهرستان‌ها شد.
     
    جابری انصاری تعداد نسخه‌های این فیلم سینمایی را ۵۰۰ هزار نسخه عنوان کرد و گفت: انشاءالله تا پایان روز یکشنبه تمام پوسترها و کالاهای این فیلم در تهران جمع‌آوری می‌شود و با توجه به همکاری شرکت توزیع‌کننده، همه آثار پخش شده در شهرستان‌ها نیز جمع‌آوری می‌شود. اگر هم جایی نیاز به حمایت نیروی انتظامی باشد، با توجه به همکاری‌های به عمل آمده اقدامات لازم انجام خواهد شد.

  • آقای فروتن دراین چندساله من که یادندارم فیلمی درشبکه توزیع شده باشه بعداجمع آوری بشه؟بنظرشما چرااین اتفاق افتادآیا فقط شرکت پخش کننده مقصربود؟آیا متولیان سازمان سینمایی تقصیری ندارند؟متاسفانه همیشه دیوارکوتاه……بایدکسانی که درسکوت خبری مجوزپخش این فیلم رودادندنیزپاسخگوباشند.مطمئن هستم تخلف درضمایم توزیع بهانه ای بیش نیست واگراین اتفاق نیفتاده بودبازهم به بهانه دیگری جلوی توزیع رومیگرفتند.فقط میشه تاسف خورد.آیا دوستان میتوانند ازمنازل مردم هم این فیلم روجمع آوری کنند.اینکارباعث رونق بازارکپی این فیلم میشه.

    • امیر آقا همه چیز در گروی نتیجه بررسی و مطالعه ای است که در حال انجام است. دیدگاه کلی بنده در یادداشت مستقلی پیش از این عنوان شد.

  • آقای فروتن جمع آوری ازبازار هیچ سودی نداره لااقل دوستان بایدازشرکت میخاستند نسخه ای دارای ضمایم تخلف است جمع ونسخه دیگری روانه بازار کنند.درشهرستانها که ضمایم نداشت آنجاچراجمع آوری میشه؟نمیدونم اینهم ازمعایب یاببخشید مزیتهای حذف شبکه نمایش خانگی ازارشاد است؟شما خوهشا این صحبتهاروبه دوستان انعکاس بدبد

  • مهم نیست باید تاسف خورد واسه شرکت پخش ! آقای اسد زاده چرا جوابگو نیستید؟نکنه الان دوباره قول میدید یک فیلم پرفروش پخش کنید هفته دیگه؟! واقعا متاسفم به شخصه…

  • سلام و عرض ادب
    ببحشید چی رو جوابگو باشم ؟؟؟؟؟
    قول دادن یک فیلم پر فروش شما رو ناراحت کرده ؟
    منم متاسفم برای خودم
     

    • آقای اسد زاده
      شما خیلی زود تسلیم آقایان شدید اگر تخلفی بوده شرکت که مقصر نبوده
      همین که شما شهامت توزیع آنرا داشتید کفایت میکرد ولی با جمع آوری کار را خراب کردید
      شاید هم قضاوت ما اشتباه است لطفا اگر امکان دارد قضیه را تعریف کنید

  • سلام
    اقای فروتن این تخلفات در شهرستان که نیست دلیل جمع اوری نسخه شهرستان چیست ؟؟؟؟؟
    این طور که من برداشت کردم شبکه نمتایش خانگی در ارشاد روز به روز بیارزش میشه !!!!!! و اول با حذف مدیر و بعد با سانسور های وحشتناک و اعصاب خورد کن و طولانی و بیخود و حالا هم توزیع نسخه فیلم مظلوم گشت بابا پدر فیلم گشت ارشاد رو در اوردید بعد از ۱۵ دقیقه سانسور از اول جشنواره و تا حالا دیگه بستون نیست نکنه اقایون معلم چیزی گفتن
    متاسفانه ارشاد ما روز به روز ترسو تر میشه فقط به سعید سهیلی میگم صبر داشته باش
    حالا با این کارها پروانه ساخت کلاشینکف جدیدترین ساخته سهیلی چی میشه حتما گربه رو دم حجله میگشن
    متاسفم متاسفم متاسفم
    اقای اسد زاد ه باید پشت فیلم میاستاد با این جمع اوری میتونید مردم رو ازدیدین فیلم محرو م کنید هزاران را ه کپی هست و شما دارید شبکه کپی رو یک ساما ن میدید

  • سلام
    آقای اسدزاده آیاواقعا شرکت شما تخلف کرده بودکه فیلم روجمع آوری کرد.شمانبایدبه این راحتی قبول میکردید.اکیدوارم همچنان باقدرت به کارتان ادامه بدیدوممنون ازفیلمهایی که عرضه میکنید

  • سلام 
    جناب آقای جعفری و میلاد عزیز 
    آقای سهیلی و تهیه کنندگان فقط یک شخص حقیقی هستند  ولی تصویر گستر پاسارگاد یک شرکت که در حال حاضر تکلیف آینده شرکت را هم نمی دانم .
    فقط باید بگویم متاسفم که در این صنف و در این سینما فعالیت می کنم .
    همه این ها بهانه است 
    اگر نسخه تهران مشکل دارد چراا نسخه شهرستان جمع آوری می شود 
    همه کسانی که در این رابطه دشمنی کردند و آزار دادند و من رو تا مرز سکته رسوندند به خدا واگذار می کنم .
    در یک ساعت من حداقل از ۲۰ جا تحت فشار قرار گرفتم و تهدید شدم . امروز کارگردان هم به جرگه تهدید کنندگان پیوسته ؟؟؟
    خداو کیلی یک نفر هم همراهم نبود حتی یک نفر !!!
    امیدوارم نه من شما رو این جا ببینم و نه شما من رو  

    • کامنت قبلی لابد قابل انتشاد نبود که تایید نشد!حالا مضمون کامنتی را که حذف شد، را کمی ملایمتر اظهار می کنم
      با سلام جناب اسدزاده
      امیدوارم بیشتر به این مسایل بیاندیشید

  • ببینید چه کار میکنید  بعد از مدتها یک شرکت تاپ وخوب در کشور  راه افتاد اونوقت  شما کاری کردید که اقای اسد زاده که  واقعا در هر جا فوق العاد ه است  داره گلایه میکنه  و مجبور به جمع کردن فیلم کرد 
    اقای اسد زاده با این کارها خواهش میکنم دلسر نشو و من تمام نسخه های  فیلمهای شکا رو حمایت میکنم  و یک سوال تکلیف ادامه کار شرکت  و پخش فیلمهای اینده چی میشه  اقای اسد زاده خواهش میکنم  این جو خوبی که شما در شبکه راه انداختید  رو خیلی زود  از ما نگیرید  اقای فروتن چیشد حمکایت از موسسات مظلوم ما   کاری نکنید که هیچ کس سرمایه گذاری  در این زمینه نکنه  
    اقای اسد زاده تکلیف – چک – نارنجی پوش – خوابم میاد -بی خداحافظی – و غیره چی میشه  ایا ……..

  • علی اسدزاده
    همیشه یادمان باشد که این جهان محل آزمایش ما بندگان خداست
    از پس هر شادی غمی است و از پس غمی شادی .
    شما را به صبر و بردباری دعوت میکنم واین آزمایش دشوار هم راهگشائی باشد برای روشنگری در ادامه زندگیتان
    اگر این همه تنها بودید کافی بود تنها یک تلفن بزنید این حقیر از همه تجربیاتم در جهت خیربرایتان کوتاهی نمی کردم
    محمد مهدی حعفری
    قرن ۲۱

    • آفرین آقای جعفری. روحیه جوانمردی شما قابل تحسین است. اگر ایشان از بنده نیز در هفته های گذشته کمک و همفکری می خواست، دریغ نمی کردم. آقای اسدزاده به خوبی به یاد می آورد که برای ضمیمه “اسب حیوان نجیبی است” چقدر به اتفاق وقت گذاشتیم. آقای جعفری هم تلاش هاو دقت نظری که صرف ضمیمه فیلم ” انتهای خیابان هشتم” کردیم، فراموش نخواهند کرد.

  • همکاران گرامی در مجموعه تصویر گسترپاسارگاد به ویژه دوست عزیز آقای اسدزاده و برادر خوبم آقای شفیعی
    ضمن دعوت شما به حفظ آرامش و خویشتنداری پیشنهاد میدهم تا با حضور با تجربگان صنف از جمله آقای محمد مهدی جعفری و شخص آقای فروتن که همواره مدیریت پدرانه ایشان در سالهای تصدی نمایش خانگی مشکل گشای این صنعت بوده است جلسه ای تشکیل و تا حد امکان با کمک همه دوستان به حل مشکل پدید آمده پرداخته شود . اتفاق بوجود آمده برای کل صنف یک زنگ خطر میباشد و باید زمینه سواستفاده های احتمالی را گرفت .
    جمع آوری کالا بدعت بسیار خطرناکی است که اگر باب شود زمینه تحرکات فراقانونی را فراهم می آورد که در کل هم برای سینما و هم نمایش خانگی زیانبار خواهد. در پایان مجددا از آقای فروتن تقاضا دارم با تدبیر و سعی خود از هرگونه برخورد خارج از قانون با همکاران عزیزمان جلوگیری نمایند.
     
    دوستان شما در سینما ۲۴ و هنر اول
     

  • آقای فروتن عزیز
    جمع آوری نسخه شهرستان نیز آیا قانونی بوده است؟ یا باید بپذیریم که پروانه نمایش صادره برای نسخه فاقد ضمیمه های جنجالی نیز که توسط دوستان تازه کار صادر شده غیر قانونی بوده.
    ضمن آنکه شخصا گزارشهایی را از جمع آوری فیلم مذکور توسط بسیج محلات دریافت نمودم آیا این هم فرا قانونی نیست؟
     
    با تشکر

  • جناب فروتن ازشمابعیداست دربعضی مناطق سرخوداقدام به جمع آوری نموده وعنوان میکنند خسارتتان راازشرکت بگیرید.واقعا دلیل جمع آوری نسخه های شهرستان چیست چرا حقیقت رو نمی گید.ازفردا هرشخصی یااشخاصی اگه از یه محصول درشبکه نمایش خانگی خوشش نیومد با فشار خواهان جمع اوری میشه.قبول کنید جمع اوری کار بی تدبیری بود.لااقل باید پس ازجمع آوری نسخه که ارشاد مجوزداده توزیع بشه

  • جناب اقای فروتن با توجه به واکنش امروز مجلس در مورد این اتفاق عدم اطلاع رسانی و شفاف سازی راه را برای برخورد های سلیقه ای هموار می سازد.لطفا شما یا فردی از طرف سازمان سینمایی اعلام نماید که چه خبر است.

  • سلام و عرض احترام به همه دوستان
    …………………………………فقط بهانه است ………………..مرد باشن و بگن مجوز دادیم و الان که مشکل ایجاد شده بندازیم گردن کسی دیگه

  • باسلام آقای اسدزاده وخسته نباشید.مطمئن باشید مردم همه چیزومی فهمند فقط ازجنابعالی انتظارداریم باقدرت به کارتون ادامه بدید وبقیه محصولاتتون رو عرضه کنید.میدان رو خالی کنید.امیدوارم این کامنت ممیزی نشه

  • باسلام به همه دوستان
    اون دوستانی که تو این موقعیت حساس  دایه مهربانتر از مادر شده اند و به فعل اعتراض بذل شده اند و کامنت میگذارند که :"……باید تاسف خورد واسه شرکت پخش ! آقای اسد زاده چرا جوابگو نیستید؟نکنه الان دوباره قول میدید یک فیلم پرفروش پخش کنید هفته دیگه؟! واقعا متاسفم به شخصه………."
    کمی صبر و ارامش را توصیه مینمایم تا خدای نکرده مورد سوء استفاده  غیر دوستان شبکه نگردد .توصیه میکنم بروند و رزومه کارها و کارنامه مدیریت و توزیع فیلم  اسدزاده رو پیداکنند.یادتون نره ریسک تو محصولاتی که لو رفته هستند و یا ثانیه به ثانیه احتمال لو رفتنشان هست ویا  تنش در توزیعشان وجود دارد ازجمله "جدایی نادر از سیمین" و گشت ارشاد و…. در این ویدئو رسانه فقط و فقط از همت اسدزاده بر اومده.
    پس لطفا با احتیاط سخن بگوئیم. نگذاریم با حرفهای تندمون همین کورسو نوری که از نمایش خانگی میاد و مایه ارتزاق دوستان و گردش چرخه اقتصادی شبکه هست  کلا حذف بشه
    با عرض معذرت اگه جسارت شد

  • من با آقای اسد زاده موافقم فقط بهانه شان است که فیلم خوبی نیست تازه  همون نسخه تهرانش ۱۰ دقیقه از فیلم کسر شده اومدن تو صحنه های حذف شده فیلم گذاشتند آقای اسد زاده گل با قدرت به کارتان ادامه دهید و به دوستانتان کاری نداشته باشید که برای شما متاسف باشند و همون قولی که دادید هفته آینده فیلم پر فروش دیگه ای میاد پخش کنید و به هیچ کس کار نداشته باشید
    با تشکر از آقای فروتن و علی اسد زاده

  • بنده هم به آقای اسدزاده خسته نباشید میگم وامیدوارم همچنان درصحنه باشند وکنارنکشند که بعضی ها همین رومیخواهند.جمع آوری فیلم گشت ارشاد یک فاجعه جهت شیکه نمایش خانگی بودکاری بدون تدبیر جهت بستن دهان عده ای خاص وبیشتر شبیه یک شویا نمایش بود.مطمئنا اینکاردرآینده بدعت بدی درشبکه نمایش خانگی خواهد بود.آقای اسدزاده عزیزشما تنها نیستید وهمچنان به فعالیتتان ادامه دهید صحبت نابجای بعضی دوستان از بی اطلاعی است.جناب فروتن دراین مواقع هست که عدم حضورشما احساس میشودهنوزچندوقتی از حذف شبکه نمایش خانگی نگذشته که این دسته گل روبه آب دادند.تازه بعضی نمایندگان هم به تکاپوافتادند خودی نشان بدهند.فعلا مشکل عمده مملکت توزیع فیلم گشت ارشاداست شاید باجمع آوری این فیلم همه مشکلات حل شود.انشا…

  •  
    آقای اسدزاده عزیز سلام
     
    جسارت نباشه حرف من،به هر حال کارنامه درخشان شما در هنرنمای پارسیان و همین تصویرگستر پاسارگاد که در حال حاضر بهترین شرکت پخش فیلمه مشخصه
    ناراحتی من یا بعضی دوستان از این بود که کاش زود کوتاه نمیامدید،شایدم دست شما نبوده
    ولی ما همچنان حامی شما هستیم
    موفق باشید

  •  

    علی جان اگر چه تو از هیچ یک از اعضاء صنف کمک نخواستی من شاهدم اکثر همکاران از این اتفاق ناراحت شدند و بدون اینکه تو کمک بخوای  تلاش شد از حقوق  بر حق شما دفاع شود و حاصل بیرونی ان هم بیانیه اتحادیه بود که ابتدا به بهانه تازه تاسیس بودن ناشر خواستار سعه صدر ارشاد شد و پس از با خبر شدن از دستور جمع اوری بلافاصله اعترض خود را از این تصمیم رسانه ای کرد و خدا شاهد است پیگری های زیادی شد که تبعات جمع آوری به حداقل برسد.وتو همانطور که ان روز ما رو تنها گذاشتی امروز هم نیز  باور نداری  همکارانت بهترین کسانی هستند که همراه نواند چرا که منافع مشترکی با تو دارند.من بار دیگر همین جا به شرفم قسم می خورم کی که از امروز به بعد نیز  هر جا کمک به حقی  از من و سایر همکاران براید دریغ نمی کنیم و همراهت خواهیم بود

  • با تشکر از همه دوستان عزیزم 
    از همین جا به همه موسسات همکار اعلام می کنم از سرمایه گزاری مشابه بر فیلم هایی که حمایت صد در صدی همه اقشار جامعه را ندارند پرهیز کنند و بدانند در صورت بروز مشکل تنها خواهند ماند. 
    در پایان از دوستانم آقای جواد معماری . آقای مقدم  . آقای محسنی وبه ویژه آقای جعفری عزیز که من رو شرمنده خودشون کردند تشکر می کنم و سپاسگزارم
     

    • تعریض ایشان علیه ارشاد از متن پیام حذف شد و انتقاد وی از یک شخصیت حقوقی به نشانی الکترونیکی فرد مورد نظر ارسال گردید.

  • جناب اریان خوش مرام
    اگر رزومه اقای اسدزاده رو میدونستید حداقل در این موقعیت حرکت و کار ایشونو نکوهش نمیکردید.برگردید و کامنتهای خودتونو بیشتر مطالعه کنید.
    در کامنتهای خود اینقدر با عصبانیت و بدور از تحمل  و بی دلیل وارد تنش شدید.
    در ضمن اگه بهتر از من اقای اسدزاده رو میشناختید تو کامنت ارسالیتون حداقل از نوشتن این تاسف که "نکنه الان دوباره قول میدید یک فیلم پرفروش پخش کنید هفته دیگه؟! واقعا متاسفم به شخصه…" نمی اوردید. دادن فیلم ایرانی با این قیمت رایت "دل" میخواد داداش.
    این کامنت شما به نوعی مصداق داستان دوستی خاله خرسه هستش……………………
    داستانو که بلدید؟؟؟؟؟؟؟

  • سلام
    اقای فزوتن سری به سایت کافه سینما بزنید  و خبری در مورد فیلم جرم  است و تیتر هفته پیش در مورد جرم که بزودی  گفتی میاد رو اصلا قضیه فرق کرده و خودتان ببینید  
     

    • میلاد جان خبر توزیع فیلم در اواخر شهریور به نقل از خبرگزاری میراث کار شده بود. خرید رایت جرم توسط نامبردگان مربوط به یکسال پیش و زمانی که قصد تاسیس موسسه ویدیو رسانه را داشتند،می باشد

  • آقای راوی (حسین رحیم نیا) من نمیفهمم چرا شما الان کاسه داغ تر از آش شدید؟ بعدشم من گفتم از این ناراحتم که چرا زود کوتاه اومدن همین..

  • در ضمن آقای رحیم نیا شما سعی کنید به کارهایی که در حوزه خودتونه بپردازید…دخالت تو کاری که مربوط به شما نیست اصلا خوب نیست

  • اقای اریان محترم(؟؟؟؟!!!!)
    نمیدانم شما از کی واردگفتگوها و مباحث این سایت شده اید اما به خوبی بدانید که
    ۱- ادب مرد به ازدولت اوست
    ۲- بنده شمارو در کامنت اول  به حلم و تحمل دعوت کردم پس کاسه داغتر از اش مشخصا مصداق این حقیر نمیباشد بلکه …………؟؟؟؟؟!!!!
    ۳- در کامنتتون مشاهده شده که مرقوم فرموده اید "…………آقای رحیم نیا شما سعی کنید به کارهایی که در حوزه خودتونه بپردازید…دخالت تو کاری که مربوط به شما نیست اصلا خوب نیست……….."
    صرفا جهت اطلاع عرض میکنم در صلاحیت شما نمیبینم که حوزه ای برای من و دیگر دوستان تعین نمائید و هر موقع به اون حد و جایگاهی رسیدید که  فرق بین یک نقد سازنده و تخریب فرد و یک محصول فرهنگی و هنری  رو تمیز بدانید بنده را از دخالت به دور بدانید
    با این شعر اعلام میدارم که دیگر حوصله و علاقه و  تمایلی به ادامه بحث با "خبره ای؟؟؟؟؟؟!!!!" چون شما در این وادی ندارم.
    نعمت روی زمین قسمت پررویان است                            خون دل میخورد انکس که حیایی دارد

  • سلام
    اقای فروتن در سایت ویدو رسانه  کشور یک سری بزنید و مصاحبه اقای اسد زاده رو بخوانید   
    در این مورد چند سوال به وجود میاد نسخه های جمع شده جند عدد است ؟؟؟؟
    اینده موسسه به کجا میرسه؟؟؟
    دلیل جمع اوری نسخه شهرستان؟؟؟؟
    تیراژ این فیلم ۱ میلیون است یا نه؟؟؟
    اگر جواب هر یک از این سوال ها  رو میدانید بگید   !!!!!
    ممنون

  • سلام اقای فروتن با این جوی که گشت ارشاد  در شبکه راه انداخت و این سونامی  بزرگ 
    همون حدسی که زدم درست از اب در اومد  حدس زده بودم  موسسات جرات فیلم توزیع کردن ندارند  برای مدتیی و احتمالا  اخرتابستان بسسیار سردی خواهیم داشت   موسسات میترسن اتش گشت و ارشاد  دامن فیلم اونها رو بگیره  
    مشکلات سینما  حل  شد بعد از ۶ ماه  میترسم مشکل نمایش خانگی مثل سینما شود  
    اقای فروتن تکلیف موسسه تصوویر گستر  پاسارگاد چه میشود   
    ایا قبول دارید  مقصر ارشاد است ؟؟؟  

    • سرنوشت موسسه را باید از مرجع مربوطه در آینده سوال کرد. اگر منظورتان نسخه همراه با ضمائم فیلم مورد نظر است به شرافت، صحت و سلامت کاری کارشناسان مربوطه اعتقاد کامل دارم و اداره مربوطه را یکی از بهنجارترین، پاکترین و حرفه ای ترین واحدهای ستادی می دانم. اطمینان داشته باشید خطا و  قصوری از آنان سر نزده است. قطعاً رای ونظر مرجع داوری و قضاوت در این زمینه فصل الخطاب خواهد بود.

  • اقای فروتن 
    جواب  شرکت رسانه های تصویری رو بخوانید؟؟؟؟
    من زنگ زدم به این شرکت به قسمت بازرگانی  یک نفر گوشی رو برداشت   بهشون گفتم چرا این موسسه در این ۷ ماه فغقط ۲ فیلم توزیع کرده اید   اول که چیز ی نداشتن بگن بعد من گفتم شما یک شرکت دولتی هستی چرا فقط ۲ فیلم 
    بعد بهانه امد دستش و گفت  ما میخوایم موسسات خصوصی کار کنن   و اگر احساس کنیم انها فیلم توزیع نکردن ما توزیع میکنیم   
    ببینید چی میگن    اگه من اسم خصوصی رو نماوردم میخواسن چی بگن ؟؟؟؟؟
    اقای فروتن  خلاصه بگم این موسسه اصلا در حد یک مو سسه  نیست ….. و همون تصویر گستر پاسارگاد رو عشق است 
    فقط  حیف اون ۱۲ فیلم خریداری کرده توسط رسانه های تصویری  معلوم نیست چه زمان رنگ پخش رو خواهند دید  فیلمی مثل پایان نامه که  17 ماه از اکران  ان میگذرد و ندارها که ۱۳ ماه و را ه اب ابریشم که ۱۳ ماه و خاک واتش و گلچهره که ۹ ماه ی گذرد   مرگ کسب کار من است  13 ماه   زندگی با چشمان بسته ۱۳ ماه  و به هدف شلیک کن و  دیگری و و ۳۳ روز  و غیره ….
     

مرا در شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید