روزانه های سینمایی
هماهنگی ها برای ساماندهی مراکز عرضه ادامه دارد

هماهنگی ها برای ساماندهی مراکز عرضه ادامه دارد

 به گزارش روابط عمومی اتحادیه موسسات ویدیو رسانه، جلسه ای در تاریخ یکشنبه ۰۵/۰۶/۱۳۹۱ در مجمع امور صنفی با حضور آقای نوده فراهانی ، رئیس شورای اصناف ، آقای درستی ؛رئیس صنف صوتی و تصویری کشور ، آقای جابر انصاری؛ دبیر ستاد حمایت و صیانت از محصولات فرهنگی و هنری ؛ آقای ساداتیان عضو هیئت مدیره اتحادیه صوتی وتصویری و آقای حمیدرضا نوروزی ، رئیس اتحادیه و جمعی از بزرگان صنف صوتی و تصو.یری برگزارگردید .

و بنا به نظرات آقای فراهانی در خصوص ساماندهی عرضه محصولات فرهنگی ؛ موارد ذیل به توافق رسید :

۱-     تا زمانیکه فروشگاه های تخصصی عرضه محصولات فرهنگی به میزان مطلوب در دسترس مردم قرار ندارد ،برای در دسترس بودن محصولات فرهنگی ناگزیر به عرضه محصولات نمایش خانگی در سطح سوپرمارکت ها و خوار وبار فروشی ها خواهیم بود.

۲-     درخصوص ساماندهی عرضه و پخش محصولات نمایش خانگی مقرر شد اتحادیه شرکت های ویدئو رسانه ایران به نمایندگی از کلیه موًسسات پخش محصولات فرهنگی ، طرح خود را در خصوص: اعطای نمایندگی ( عاملیت ) فروش به جایگاه های عرضه محصولات نمایش خانگی را به آقای نوده فراهانی ارائه دهد تا پس ازبررسی ، هماهنگی های لازم جهت همکاری صنوف مرتبط انجام  پذیرد.

۳-     در خصوص طرح هر محله تهران یک فروشگاه نمونه عرضه محصولات فرهنگی ، مقرر شد اتحادیه شرکت های ویدئو رسانه ایران با هماهنگی اتحادیه صوتی و تصویری موضوع فوق را اجرائی نماید.

همچنین روابط عمومی اتحادیه موسسات با انتشار اطلاعیه دیگری اعلام کرد: 

  پیرو برگزاری چهاردهمین جلسه کارگروه کمیته پخش اتحادیه از ساعت ۱۵ لغایت  18 روز دوشنبه مورخ ۰۶/۰۶/۹۱ در محل موسسه سینما هفت با حضور آقایان دکتر نوروزی (رئیس اتحادیه ) ، مجید محسنی ( هنر اول – رئیس کمیته پخش اتحادیه ) ، علی اکبر نجفی و صادق یاری ( هنر نمای پارسیان ) ، ریاحی ( رودکی ) ، فرید رحمتی ( قرن جدید ) ، جواد معماری ( تصویر دنیای هنر ) و هنجنی زاده ( بایا ) در مورد موضوعات روز پخش محصولات، بحث و گفتگو گردید و موارد زیر مورد توافق قرار گرفت :

۱-      با توجه به تحویل کارت شناسایی ویزیتورهای موسسات در روز یکشنبه مورخ ۱۲/۰۶/۹۱ مقرر گردید با استخدام بازرسین ویژه و هماهنگی با ستاد حمایت و صیانت از آثار فرهنگی و هنری ، از تاریخ ۱۵/۰۶/۹۱ اقدامات لازم نسبت به شناسایی و برخورد با ویزیتورهای فاقد کارت شناسایی اتحادیه انجام پذیرد.

۲-      پیرو محدودیت های فضای تبلیغاتی در جایگاه های فروش ( سوپر مارکت ها ) و نبود دستورالعمل های لازم در این خصوص و همچنین مشکلات بوجود آمده برای موسسات پخش بدلیل نصب نا متعارف و سلیقه ای پوستر توسط ویزیتورهای برخی موسسات مقرر گردید در جلسه بعدی این کارگروه ، دستورالعمل های لازم جهت ساماندهی و یکسان سازی ادوات تبلیغاتی مورد استفاده در جایگاه ها، تهیه و به کلیه موسسات ابلاغ شود.

۳-      با توجه به توزیع برخی عناوین ویدئو رسانه توسط شرکتهای نرم افزاری از طریق اخذ مجوز از مرکز رسانه های دیجیتال و مشکلات و خسارات وارده به برخی موسسات، پیرو مذاکرات شفاهی انجام شده با آقای علیزاده رئیس آن مرکز ، مقرر گردید جهت تأکید بر هماهنگی و جلوگیری از سوء استفاده هایی از این دست، مذاکرات لازم با ایشان انجام پذیرد. کد ۶۱۴

 

سعید رجبی فروتن

در کنار روزمرگی های معمول، این جا خودم و افکارم را ثبت می کنم. از فرهنگ و هنر تا سینما و نمایش خانگی... می توانید نوشته های من را در «روزانه های سینمایی» دنبال نمایید.

۲ comments

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

  • خواهشا هر برنامه و طرحی دارید برای خودتان محترم است و در بخش و شهر تهران تصمیم بگیرید و کارتان به شهرستانها نباشد فکر میکنم  غیر از خرابکاری تا کنون دستاوردی از  جلسات شما برای شهرستانها  چیز دیگری نبوده است و آقایان فکر میکنند قیم دیگران هستند که برای همه تصمیم میگیرند

  • نمیدونم چرا هر وقت آقای جعفری عزیز کامنت میذاره من ناخودآگاه یاد اون شخصیت لی لی پوتی سریال کارتونی سفرهای گالیور میافتم که همیشه میگفت:
    "من میدونم…"!

مرا در شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید