روزانه های سینمایی
عذر خواهی تصویر گستر پاسارگاد از مردم

عذر خواهی تصویر گستر پاسارگاد از مردم

 مدیرعامل موسسه تصویر گستر پاسارگاد  در گفت‌وگو با خبرنگار سینمایی خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، درباره تعویق توزیع «نارنجی‌پوش» در شبکه نمایش خانگی گفت: باید برای این موضوع از مردم عذرخواهی کنیم. این مشکلی است که از سوی صاحبان فیلم سینمایی «نارنجی‌پوش» ایجاد و باعث شده است که نتوانیم پروانه نمایش ویدئویی فیلم را از وزارت ارشاد دریافت کنیم.

وی خاطر نشان کرد: اگرچه توزیع نشدن «نارنجی‌پوش» در موعد مقرر به دلیل بدقولی صاحبان فیلم است اما موسسه تصویر گستر پاسارگاد برای جلب رضایت مخاطبانش، در حال آماده‌سازی یک فیلم پرفروش و خاص سینمای ایران برای توزیع در شبکه نمایش خانگی است. ما در تلاشیم تا پس از آماده‌سازی، هفته‌ آینده این فیلم را در شبکه نمایش خانگی کشور توزیع کنیم.

مدیرعامل موسسه تصویر گستر پاسارگاد درباره نام این فیلم اظهار کرد: نام این فیلم پرفروش و خاص سینمای ایران را در روز‌های آینده اعلام خواهیم کرد تا علاقمندان شگفت‌زده شوند

کد ۶۱۳

 

 

سعید رجبی فروتن

در کنار روزمرگی های معمول، این جا خودم و افکارم را ثبت می کنم. از فرهنگ و هنر تا سینما و نمایش خانگی... می توانید نوشته های من را در «روزانه های سینمایی» دنبال نمایید.

۴ comments

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

مرا در شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید