روزانه های سینمایی
همراهی کاربران با روزانه ها ادامه دارد

همراهی کاربران با روزانه ها ادامه دارد

از صبح امروز با به روز کردن سایت و درج یک یاداشت و سه خبر تازه، هر ساعت بر شمار بازدید کنندگان روزانه های سینمایی اضافه می شود.

به موجب این گزارش در حالی که طی هفته گذشته آمار سایت روزانه های سینمایی روند نزولی به خود گرفته بود، بازدید امروز احتمالاً از مرز ۳۰۰۰ کلیک خواهد گذشت و آمار بازدید کلی سایت دقایقی پیش رکورد ۲۷۱ هزار را درنوردید.

این گزارش می افزاید، دلیل کاهش یک هفته گذشته و روند صعودی امروز یا به دلیل پایان یک دوره از تعطیلات است و یا درج خبر و مطلبی اشتیاق کاربران را در ساعات گذشته باعث شده است.

خواننده گرامی چنانچه تیتر یا یادداشت خاصی امروز توجه شما را به خود جلب کرده است، در این زمینه اظهار نظر فرمایید. کد ۵۹۹

سعید رجبی فروتن

در کنار روزمرگی های معمول، این جا خودم و افکارم را ثبت می کنم. از فرهنگ و هنر تا سینما و نمایش خانگی... می توانید نوشته های من را در «روزانه های سینمایی» دنبال نمایید.

۲ comments

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

  • سلام آقای فروتن آقا حال ما رو گرفتید … خب وقتی تیتر می زنید که دوره مدیریت شما سه سال افزایش پیدا کرده؛ خب معلومه که ما با سر می آییم که این خبر رو بخونیم … بد ضد حال خوردیم آقا ، بد…انشالله در هر پست و مقامی که هستید تندرست باشید و از هوش و ذکاوتتون برای بهتر شدن اوضاع استفاده ببرید؛ همونطور که شبکه نمایش خانگی رو متحول کردید

  • این روزها اکثر همراهان همیشگی این تارنما پس از بیرون آمدن از شوک حذف مدیریت نمایش خانگی با اندیشه عواقب احتمالی آن دست و پنجه نرم می کنند. برای همه روشن شده که لااقل دیگر محلی برای وثوق اخبار و اطلاعات ندارند و ممکن است با اخبار ضد و نقیض هم مواجه شوند. بنده هنوز کور سوی امیدی برای احیای مدیریت این شبکه و جلوگیری از بی سامان شدن این دیار رو به آبادی دارم. تا ببینیم چه می شود. همچنان همراه آقا سعید در این تارنما هستیم و خواهیم بود.

مرا در شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید