روزانه های سینمایی
این پاسخ را رسمی قلمداد کنید

این پاسخ را رسمی قلمداد کنید

در پی صدور و انتشار گزارش کمیته اقتصادی شورای عالی تهیه کنندگان سینما در هفته گذشته، اداره کل همکاری های سمعی و بصری و نمایش خانگی به بخشی از این گزارش که به خریداری نشدن فیلم های ایرانی از سوی موسسات ویدیو رسانه اشاره دارد، پاسخ داد. گزارش مورد اشاره بر این ادعا تاکید دارد که ظرفیت بازار فیلم سینمای ایران در شبکه ویدیویی در اختیار فیلم خارجی قرار گرفته است.! یادآور می شود این نهاد در بیانیه های پیشین خود بر این باور بود که تولیدات ویدیویی ظرفیت شبکه را اشغال کرده بودند. متن پاسخ به گزارش منتشره که بطور جداگانه برای رییس شورای مزبور ارسال شده است، بدین شرح است:

به آگاهی می رساند ، بر خلاف اعتقاد تهیه کنندگان همکار، اقبال نسبت به فیلم ها و محصولات خارجی شبکه نمایش خانگی کاهش یافته است و علاقمندان احتمالاً نیاز خود را از منابع و رسانه های رقیب جستجو و تأمین می کنند.

همچنین در یکسال اخیر به دلیل تغییر و تحولات در آرایش رسانه ای و دسترسی آسانتر به فیلم ها و سریال های دوبله شده یا دارای زیرنویس فارسی، مؤسسات ویدیو رسانه از سهیمه فیلم خارجی به عنوان ارزش افزوده نمی توانند استفاده کنند. شاهد این مدعا سقوط تیراژ آثار خارجی حتی انیمیشن یه یک سوم شمارگان قبلی است.
این عامل و دلایل اقتصادی و اجتماعی دیگری که در جای خود باید مورد مطالعه و مداقه جدی قرار گیرند، سبب گردیده است تکثیر و عرضه عناوین ایرانی خریداری شده نیز با تردید همراه گردد.! زیرا هزینه های آماده سازی، تکثیر، بسته بندی ، تبلیغات و پخش، هزینه های مضاعفی را به موسسات ویدیو رسانه تحمیل می کند در حالیکه میزان فروش نسخه های محصول در بازار ، به هیچ وجه پاسخگوی سرمایه گذاری صورت گرفته نیست. ضمنا" تصدیق می نمایید فیلم ایرانی و خارجی هر یک مخاطبان خاص خود را دارند و در شبکه، جای یکدیگر را تنگ نمی کنند.
مع الوصف انعطاف و نرمش تهیه کنندگان محترم و درک و وقوف بهتر آنها از مجموعه واقعیات حاکم بر اقتصاد سینما و شبکه نمایش خانگی، امری ضروری برای تداوم تعامل سینما و ویدیوی کشور است. بدیهی است کاهش و تخفیف قیمت های پیشنهادی در معاملات واگذاری حقوق ویدویی از سوی تهیه کنندگان و متقابلاً کوتاه تر کردن زمان سررسید چک های صادره از سوی مدیران مؤسسات ویدیو رسانه، تا حد زیادی به بهبود اوضاع کمک خواهد کرد.
  یادآور می شود تا این تاریخ ۴۰ عنوان فیلم سینمایی ایرانی در سالجاری از این اداره کل پروانه نمایش خانگی اخذ کرده اند.

اداره کل همکاری های سمعی و بصری و نمایش خانگی

بازتاب این یادداشت: خبرگزاری ایسنا

                                                                     
 

سعید رجبی فروتن

در کنار روزمرگی های معمول، این جا خودم و افکارم را ثبت می کنم. از فرهنگ و هنر تا سینما و نمایش خانگی... می توانید نوشته های من را در «روزانه های سینمایی» دنبال نمایید.

۲۸ comments

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

  • این روزها گفتگوها و بیانیه ها و ابراز نظراتی که از منابع  دخیل در سینما و شبکه نمایش خانگی کشور می شنویم و می خوانیم همگی  حاکی از رقم خوردن سرنوشتی مشابه برای این دو رکن عظیم فرهنگی کشور است. نیکوست اگر این صاحبنظران و دست اندر کاران فرصت را غنیمت شمرند و به جای دادن آدرس های غلط و ارائه دلایل غیرمنطقی، دست در دست هم نهند و راه حلی هایی برای برون شدن از این وضعیت بیابند.

  • قرار بود قلب یخی قسمت چهارم شرکت هنر نمای پارسیان توزیع کند حتی خبرش هم هنرنما در سایتش قرار داده بود ولی یک دفع ورق برگشت و حال شرکت گلرنگ میخواهد پخش کند . کارتون بن تن که توسط جوانه پویا توزیع می کرد ید حال نامه نوشته که ما عنوان بن تن خود را به هیچ شخص حقیقی و یا حقوقی دیگر واگذار نکرده ایم آن طرف شرکت لوح طلائی نوشته عنوان بن تن را ما توزیع می کنیم .چه اوضاع در هم برهمی در این شبکه نمایش خانگی صورت گرفته چراهیچ چیز جای خودش نیست مسئول این بی نظمی ها در این شبکه کیست؟

  •  
    باسلام
    در خصوص مطلب این پاسخ را رسمی قلمداد: کنید به استحضار میرساند این شرکت آمادگی کامل دارد تمام فیلمهای سینمایی آماده پخش و فیلمهای اکران آینده را با قیمت کارشناسی عادلانه خریداری نماید تهیه کنندگان محترم باید توجه فرمایند اگر انیمیشن خارجی نبود فیلمهایشان به این قیمتهایی که واگذار کرده اند تحت هیچ شرایطی خریداری نمی شد حق آن است که از مجموعه معاونت سینمایی به خاطر فراهم نمودن این امکان برای سینمای ایران کمال تشکر و قدردانی را داشته باشند!
    منظور از قیمت کارشناسی عادلانه وضعیت بازار است در کشورهای صاحب سینما هم همین طور است بعضی مواقع خوب می فروشند و بعضی نمی فروشند البته به دنبال راه چاره می روند اما متوقف نمی شوند! هرچه بازار سینما و ویدئو توقف بیشتری داشته باشد با ریزش مخاطب بیشتری روبرو می شود و شبکه قاچاق، ماهواره، اینترنت با سرعت بالا دانلود مجانی و… بازار را بیشتر به دست می گیرند.
    راه حل: کارشناسانی می توانند از تهیه کنندگان محترم و ویدئو رسانه ها و افراد مرضی الطرفین که هم سینما را بشناسند و هم ویدئو را به نسبت به قیمت گذاری اقدام کنند یا مثل دیگر کشورها مشارکت کنند در فیلم پرفروش سود بیشتر و در فیلم کم فروش سود واقعی ببرند. جهت اطلاع تهیه کنندگان محترم امروز مورخ ۱۷/۷/۹۰ با یکی از مدیران ویدئو رسانه قدیمی و پیشرو صحبت می کردم که اخیراً یک فیلم ایرانی تجاری و گیشه ای پخش کرده بود اظهار می داشت اگر به پول پرداخت شده برسیم هنر است! آیا با این شرایط می توان انتظار رشد داشت در هر صورت مشکلات این هنر، صنعت با اتحاد و همدلی و بر مبنای قائده برد، برد حل می شود. امروز ویدئو رسانه ها عملاً عطایش را بر لقایش بخشیده اند! و گواه این ادعا این است که طبق آخرین اخبار چند مجوز ویدئو رسانه از جمله برای تهیه کنندگان محترم صادر شده است اما حاضر به شروع فعالیت نیستند انصافاً کار ویدئو رسانه سخت است و هرکسی نمی تواند دوام بیاورد بدلیل اینکه بعضی مواقع تغییر شرایط به قول دوستمان مثل هوای انگلستان است در آنی تغییر می کند، در هر صورت با شرایط امروز حاضر به خرید تمام فیلمها هستیم.

  • وضعیعت شبکه نمایش خانگی بهبود نخواهد یاقت تا زمانی که سیاسیتهای اشتباه اعمال شده از ۵سال پیش که در این شبکه رخنه کرده است بازسازی گردد چرا از بدو تاسیس موسسات ویدئوئی که استارت کار با موسسه رسانه های تصویری زده شد و بعد با ورود چند شرکت ویدئو رسانه از جمله تصویر دنیای هنر و قرن۲۱ شروع به فعالیت کردند وضعیت شبکه رونق فراوانی داشت و متصدیان فروشگاهها هم راضی بودند . دایناسورها بنا بر عللی ناشناخته نسلشان منقرض گردید ولی ما شبکه نمایش خانگی ها عواملی شده ایم  که خودمان با دست خودمان انقراض آن را در پیش گرفتیم عواملی مانند کارهای کارشناسی نشده  کارهائی که هرگز به آینده آن نگاهی نشده و کارهائی که ما میخواهیم فقط آزمایش شود کار به تبعات آن نداریم و حال همه به  احوال یکدیگر گریه میکنیم و میگوئیم وضعیت شبکه نمایش خانگی نابسامان و داریم ورشکست میشویم به نظر اینجانب اشتباه بزرگ عزیزان در این ۵ سال ااین بوده است که محصولات فرهنگی را با کالاهائی دیگر در ردیف یکدیگر قرار دادند و اشتباه خود را هم قبول نمی کنند و همچنان بر گفته خود پافشاری میکنند  مانند خبری که چند روز پیش منتشر شد که کتاب نیز در سوپر مارکتها به فروش می رسد  نمی دانم این عزیزان روزمرگی مراجعه کنند گان به سوپر مارکتی هول شدهاند و فکر کردند با هر بار مراجعه افراد به سوپر مارکتی قرار است یکعدد کتاب و یا یکعدد سی دی هم خریداری شود نه عزیزان بابی میشود برای تخلف بیشتر بابی میشود برای بازار هرج و مرج که اگر کلیه نیروهای نظارتی بسیج هم شوند نخواهند توانست یک درصد از نظارت قانونی خود را انجام دهند چون توان و نیرو و امکاناتی دیگر وجود ندارد برای نظارت  حال وضعیت بهبود نخواهد یافت تا زمان برگردد به ۵ سال پیش  و فروشگاه محصولات فرهنگی با ایجاد سهمیه در نظر گرفته ادامه فعالیت پیدا کند تا هم فروشگاه دلگرم باشد و همه تولید کننده هم با خیالی آسوده به فکر بهتر شدن و ارئه کیفیت بهتر محصولات شبکه نمایش خانگی باشد و از ورود فیلمهای سخیف ارئه شده در این یکسال گذشته  جلوگیری شود حال در پایان مگر اینکه ما آمدیم … 

  • جناب آقای فروتن
    صمیمانه ترین تبریکات اینجانب را هر چند اندکی دیر برای راه اندازی وب سایتتان پذیرا باشید.
    جای گرافیک بیشتر و رنگ در سایت خالی است اما مطالب به روز و جالبی دارد که می تواند منبع تحقیق پژوهش های خوبی در آینده باشد.
    پاینده باشید و موفق
    مصطفی محمودی

  • گمان میکنم دربسیاری مواقع متولیان اصلی وعاشق در مورد ویدئو رسانه و این حوزه در مسند وجایگاه واقعی خود نیستند به همین خاطر هست که نه خود به سود ونفع  کافی میرسندو نه اطرافیان وخانواده ویدئو رسانه مانند فروشگاه داران  وعاملین توزیع. برایم خیلی جالب بودکه در کامنتهای قبلی وبلاگ روزانه های سینمایی از روابط عمومی شرکتی ویدئویی که مخاطب به واسطه تاخیر چندماهه گلایه نموده بود به باد فحش ونفرین ولعن و هزاران افتراء گرفتند که چرا از ماانتقاد میکنید . /http://farhangnevesht.persianblog.ir/comments/216162/8099913
    گمان میکنم تامادامی که موسسات ما از دردکشان وعاشقان واقعی نباشند هرگز کاربی عشق به ثمر نمیرسد وباتوجه به نفع خود برسر مخاطب منت هم میگذارند وهزار بدوبیراهم میگویند چراکه گول پول و سرمایه خود را میخورند درصورتیکه گمان میکنم : "ادب مرد به ز دولت اوست ….
    متاسفانه در این دوره زمانه برخی  موسسات به دست کسانی میچرخد که فقط انتظار این را دارند که ملت از هر محصول دم دستی شان خرید نمایند و اعتراض نکنند وهربلایی که خواستند هرزمان سر انها بیاورند

  • جناب آقای فروتن
    سلام علیکم
    خواهشمند است چارچوب وظایف کارشناسان امور سینمائی شهرستانها و تا چه اندازه میتوانند بر فروشگاههای عرضه محصولات فرهنگی نظارت داشته باشند را منتشر و یا بصورت خصوصی برایم ایمیل کنید ممنون میشوم

  •  

    جناب آقای شمسایی ( این جواب مربوط به چند روز قبل است )
    باسلام
    برادر گرامی نمایندگان پخش و فروشگاه های عرضه محصولات فرهنگی جزء سرمایه شرکتها و موسسات ویدئو رسانه محسوب می شوند و ما نیز به این مسئله کاملاً واقفیم و همیشه در جهت حمایت آنان برآمده ایم اما به دلایل مختلف بحث نمایندگی پخش و فروشگاه های عرضه محصولات فرهنگی که اهمیت بسیار بالایی در صنعت سینما و ویدئو دارند مغفور مانده است نه بخش خصوصی و نه بخش دولتی سرمایه گذاری فکری و اقتصادی روی این مهم ننموده اند اما هر کاری یک ساختاری دارد و نیازمند توانایی هایی می باشد در موضوع نمایندگی پخش و فروشگاه عرضه محصولات باید به چند نکته اساسی توجه کرد و با برنامه ریزی فعالیت نمود چند مورد را به حضورتان عرض می کنم:

    باید سرمایه کافی داشت
    باید با نیروهای مجرب و فعال با فیزیک قوی در بازار حضور داشت
    با نهادها و موسسات دولتی ارتباط خوبی برقرار نمود و نسبت به فروش محصول به شیوه های مختلف اقدام نمود.

    توجه داشته باشید در بحث فیلم در هر شرایطی به صورت پکیج یعنی بعد از پخش و عرضه چند فیلم در ژانرهای مختلف و در فصول مختلف نتیجه اقتصادی گرفت اگر نماینده سرمایه نداشته باشد با اولین مشکل از پرداخت تعهدات خود می ماند و انرژی و توانش صرف حل و فصل موضوعات دم دستی می شود ولی اگر سرمایه داشته باشد اگر با یک فیلم مشکل پیدا کرد و از فروش آن بازماند تعهدات خود را انجام می دهد در فیلم های بعدی جبران و سپس با فراغ نسبت به تعویض عناوین فروش نرفته اقدام و کار را جلو می برد دوست عزیز ما به هیچ نماینده ای کالای اجباری نداده ایم بنابر درخواست نماینده کالا ارسال می کنیم و هر عنوانی فروش نرود را تعویض می کنیم مگر در موردی که سوء استفاده بشود که خودتان بهتر می دانید انشاء ا… در بحث های بعدی نظرات و پیشنهاداتی جهت بهبود وضعیت نمایندگان پخش و فروشگاه های عرضه محصولات فرهنگی داریم که تقدیم می کنیم یک نمونه همین دوست عزیزی که در این وبلاگ مطرح شد تاکنون هنوز حل نشده است در مقابل ما طرف حساب های بی رحمی داریم که آن را هم در فرصتی مناسب به عرض می رسانیم دوست عزیز ما و شما باید از رسانه ملی و مطبوعات بخواهیم بیشتر به موضوعات مبتلا به صنعت بزرگ و پویا و با ارزش نمایش خانگی بپردازند و مشکلات و عدم اجرای همین قوانین موجود که بعضی از آنها نیز پیشرفته و مدرن و خوب است؟چرا اجرا نمی شود؟ چرا یک نماینده زحمتکش و پرتلاش و متعهد به دین و قانون حمایت نمی شود؟ چرا فروشگاه های سالم حمایت نمی شوند؟ چرا قانون در هر شهری یک جور تفسیر می شود؟ و ده ها چرای دیگر! خدمات این صنعت بزرگ برای کشور بسیار بالاست اما حمایت به اندازه کوچکترین صنوف اقتصادی و فرهنگی و اجتماعی نیست چرا؟ ما نباید دور خود بگردیم باید از فضای موجود حاکمیتی کشور استفاده کنیم که نیاز به اتحاد دارد باید یک صنعت قوی ایجاد کنیم آن موقع حرفهایمان را می شنوند باید اصلاح را از خود شروع کنیم بعد به سراغ دیگران برویم انتقاد و نقد دوستانه شما را روی چشم می گذاریم اگر مواردی دارید به طور مشخص اعلام کنید اگر اشتباه کرده باشیم اصلاح می کنیم.موفق و سلامت باشید

  •  
    جناب راوی
    باسلام
    دقیقاً مشکل فرهنگ ما همین نکته است که شما اشاره کردید! جواب سلام علیک است جواب های – هوی و اگر جواب قاطع و روشن نباشد طرف مقابل دقیقاً حق را به خود می دهد و مرتب ادعاهایی را مطرح می کند که واقعیت ندارد توجه شما به این نکته ضروری است، کامنتهای قبلی را مطالعه کنید؟!
    جناب راوی:
    چرا مقلته می کنید در روزی که سریال لاست پخش شده است شما اعلام جنگ نمودید یعنی چه؟
    صراحتاً به مدیران و کارکنان زحمتکش این شرکت توهین شده است، بی احترامی حدی دارد. مینی موسسه و غیره… یعنی چه؟ ادب مرد به زدولت اوست!
    سپس حقیقت روشن می شود: چرا در شرایطی که تیراژ یک سریال هزینه دوبله و آماده سازی را جواب نمی دهد و ضرر ۱۰۰% دارد و خریداری در بازار ندارد بی مورد فضا را متشنج می کنید! شما از طرف این واحد سخن گفتید جواب گرفتید دوست فرهنگی در مثال مناقشه نیست!
    دوماً: چرا به مخاطبین و بازار: و حامیان اصلی شبکه که از طرف حاکمیت مأمور و مسئول هستند هیچ توصیه ای نمی کنید؟ دائم اعلام می کنید کاری که تولید شده و در انبار موجود است را با ضرر وارد بازار کنید؟ این اصلاً نه کارشناسی است و نه عاقلانه! ضمناً چه اهالی فرهنگی چه دیگران! طبق دستور و سفارش بزرگان دین و دنیا در مقابل تواضع، تواضع و در مقابل تکبر، تکبر کنید. وقتی با ایما و اشاره به شرکتی که مسائل فرهنگی از پول برایش با ارزش تر است توهین می کنید! مردم به سمت شما گوجه پرت می کنند یعنی چه؟ مردم از کسی شاکی باشند گوجه پرت می کنند؟ شکایت بابت چه چیزی؟ قیمت یک فیلم = ۵ عدد هلو می باشد! کجای دنیا اینگونه است؟ کل ۲۰ قسمت پخش شده چه تیراژی فروش رفته است؟ اطلاع دارید؟! اگر شما فرهنگی هستید و قصد کمک و اصلاح را دارید خوب و مودبانه صحبت کنید و جواب بگیرید و اشکال کار را پیدا کنید، مطمئن باشید جواب قاطع و روشن دادن حمل بر بی فرهنگی نیست. قطعاً باید در بعضی مواقع جواب قطعی و روشن داد این اشتباه محض است که پشت دیوار پیش ساخته فرهنگ قایم شویم و در لفافه به زحمت دیگران نیش خند بزنیم و بعد پاسخی نشونیم اگر مخاطب طلب دارد ما هم طلب داریم – برد با برد – درشیراز و گیلان که مثال زدید کلاً ۳۰۰ عدد خرید کرده اند ممکن است ۲ ماه دیگر ۱۰۰ عدد آن مرجوع شود یعنی اینکه همه کپی می کنند و همه کپی می خرند؟ چرا شما دوست عزیز به این موضوع توجه نمی کنید؟ بی مورد ادعای طلبکاری را از ویدئو رسانه های زحمتکش را زیاد می کنید؟ همه صنوف زحمت می کشند و عزیز هستند! و وقتی اشکال کار جای دیگر است پیله شما به ما معنی دیگری دارد! از قدیم گفته اند ندزد و نترس! حتماً کلمه دزد و ترس هم توهین آمیز است؟! ضمناً یک نفر بی نام هستید نه جامعه! از طرف جامعه صحبت نفرمائید و خنده جامعه برای ما لذت و خشنودی دارد.
    نه دوست عزیز! در این چند سال عده ای پشت این فیگورها و شعارها قایم شده و مدعی هم هستند شما بدانید همیشه جواب ما در مقابل سلام، علیک است و در مقابل های – هوی است.
    ضمناً روز ۹۰/۷/۱۶ توزیع ما انجام شده همان روز کامنت می آید باز این پارس ویدئو تأخیر کرد یا مطالب دیگر که چاپ شده است هرچند درست آن است که جواب بی نام و نشانها را نداد اما وظیفه روابط عمومی است ما به وظیفه عمل کرده ایم و مطمئن باشید به کار فرهنگی علاقه داریم و در جهت رفع اشکالات قدم بر می داریم اما شما با اشاره حرف زدید. اما با صراحت جواب شنیدید. قضاوت با دیگران! اگر چند نظر با اسم و مشخصات به نفع شما باشد هرچه شما بگوئید ما انجام می دهیم و اگر به نفع ما بود که بوده، وظیفه انجام داده ایم و طلبکار نیستیم عادت به کار و تلاش داریم به جای طلبکاری!
    ضمناً جهت اطلاع شما و دیگران ما و شما با هنر صنعت طرف هستیم بعضی جاها فرهنگ است و لطافت، و هنر بعضی جاها صنعت است و دریافت و پرداخت و خشکی خود را دارد و ارزش این کار در همین است. چه کنیم که اطلاعات شما کم است و یکباره هرچه دلتان می خواهد چاپ می شود که اصلاً فرهنگی و منطقی نیست.

  • پارس ویدئو عزیز، والا به خدا به هر جایی تو شیراز سر زدیم می گن نداریم ، دو سه جا هم گفتم تموم کردیم ، الان من می خواهم بعد ۷ ماه این سریال را ببینم کجا باید برم؟

  •  
    باسلام

    به استحضار میرساند پخشهای ۷ و ۸ که شامل قسمتهای ۱۳، ۱۴، ۱۵ و ۱۶ در قالب DVD و VCD مورخ  90/2/12 پخش شده است. تأخیر ۷ ماه اشتباه است، محاسبه را دقیق بنمائید.
    ارسال کالا در شهر شیراز برای آقای فنونی به شماره ۲۲۷۵۳۵۵-۰۷۱۱ و برای آقای عطایی به شماره ۲۲۷۵۹۴۱-۰۷۱۱ ارسال شده است.

     

  • مدیرمحترم روابطعمومی وبین الملل پارس ویدئو
    ۱- علیکم سلام به سلام شما که امیدوارم در لحن بیانات تان کمی مهر ومحبت ساری باشد نه عصبانیت
    ۲- ازهمت شرکت پارس ویدئو و زحمات همکاران ساعی این شرکت هرگز نمی گویم که خدای نکرده امکان این مهم را میبینم که ناقص عرض ادب نمایم و همین نقص گریبانگیر بنده شود ونتیجه ان "مقلته" "جنگ" و خدای نکرده اگر کمی ادامه دارگردد "سفسطه " " مارک" و….
    که گمان نمی کنم به بنده و قاموس بنده که مخاطب سالهای دور شما ومحصولات شما میباشم زیبنده باشد چراکه ایده بنده در بدترین شرایط با شما ودیگر دوستان که بنده را میشناسند براین بیت استوار است که "با دوستان مروت با دشمنان مدارا"  پس عجولانه برچسب نزنید .
    ۳- شاید زبانی تند و نقادانه داشته باشم  اما هرگز قلمم وقلبم ایمانم را به خاطر فیلم فدا نمی نماید که به ساحت  باسعادت همکاران وکارمندان صدیق ان موسسه خدای نکرده بی احترامی ویا توهین نمایم ویا به موسسه پارس ویدئو "مینی موسسه " بگویم ویا در نوشته هایم بگویم قیمت یک فیلم = ۵ عدد هلو می باشد!
    خواهش میکنم حداقل با مطالعه در کامنتهای بنده این سخنان را اول با نام بنده بیابید و بعد به بنده نسبت دهید.
    ۴- اگرچه میگوئید سهمیه فیلم تان در گیلان ۳۰۰ نسخه  است که ممکن است تا دوماه اینده  ۱۰۰ عدد آن مرجوع شود فقط طی تماس تلفنی با یکی از نمایندگان مثبت اندیش و پویای شما که زحمات وافری درامر ویدئو رسانه در استان گیلان انجام داده ویک تنه همچنان ایستاده است ۳۰۰نسخه را درهمان روز فروخته  فردای همان روز ۵۰ نسخه دیگر از شرکت تهیه وبه اتمام رسانیده  پس نگران نباشید که تیراژتان کمتراز ۳۰۰نسخه درگیلان است (گیلان حداقل ۳الی ۵ نماینده فعال  دیگر هم دارد که ازانها وخرید احتمالی انها صرف نظر مینمایم)
    ۵- اگرشما که ناراحت از تیراژکم فروش و هزینه های بالای ان هستید  در روزگار خوش توزیع "فرار ازندان " که اخبار توزیع لاست توسط دوموسسه مطرح شد چرا زمانی که موسسه پرده نقره ای هم این امور را درپیش گرفته بود و دوئل بین موسسات برای عرضه این محصول شده بود امروزرا درک نکردید و فکرنمیکردید که ضرر خواهید داشت .ایا میدانید "فرار از زندان " چرا موفق بود ویا اینکه جایگزین امروز فرار ازندان که سریال "بن تن"میباشد فروش واستقبال بالایی دارد .فکرمیکنم زمان توزیع برای جوانه خیلی مهمتراز سود ومنفعت و ضرر بوده چراکه اگر ازمخاطبان لاست میپرسید چرا لاست جدید را نمی خرید میگویند قسمت های قبلی را فراموش کرده ایم حیف پولی که دادیم ….
    مخلص کلام اینکه اگر به بنده واقای جعفری و اقای شهابی و همه مخاطبانتان که از دید بنده دلسوزان واقعی  این شبکه هستند وفکروذکرمان فقط وفقط اعتلای ویدئو رسانه ودرمیان ان پارس ویدئو عزیز است هر چیزی بگوئید ونسبت دهید شانیت ویدئو رسانه را خواهید شکاند و با کلامتان که همچنان با عصبانیت است دافعه تان حداکثری وجاذبه تان حتی با ارائه بهترین اثار حداقلی خواهد بود و این یعنی روز فاجعه
    مابرای وصل کردن امدیم /نی برای فصل کردن امدیم
    درصورت هرگونه تبادل نظر و شناخت بیشتراز بنده که خدای نکرده بی نام ونشان وغریبه و یا مزدور نیستم اگر دوست داشتید به این ادرس مراجعه نمائید حتما همانند مردمان خونگرم ومهمان نواز شهرم از شما به نیکی پذیرایی خواهم نمود
    anzali.1001shab@yahoo.com:
    http://www.1001shab-anzali.persianblog.ir

  • با سلام به روابطعمومی وبین الملل پارس ویدئو بنده یک ایمیل بسیار مهم و ضروری برای شرکت شما ارسال کردم می خواستم سریع تر مورد بررسی قرار داده شود. ممنون

  • روابط عمومی پارس ویدئو ومدیر محترم موسسه جناب آقای محمود سلطانی سلام علیکم
    اگر ظرفیت انتقاد پذیری ما در جامعه بالا رفت و خود را باور کردیم که فردی انتقاد پذیر هستیم و رفتیم به سوی رفع موارد انتقاد شده حتما موفق تر خواهیم بود تا اینکه با حرفها و حدیث های غیر ضروری خود را درگیر کنیم و اینجانب شخصا از موارد مطرح شده از سوی روابط عمومی ناراحت و متاثر گردیدم از پاسخی که از سوی مدیری موفق در شبکه ویدئو رسانه و آن هم آقای سلطانی که از مدیران قدیمی این موسسه میباشد بعید می دانستم ولی زده شد  و مطمئن باشد آقای سلطانی حرفهای زده شده از سوی دوستان فقط از سر دلسوزی بوده و لاغیر  و صحبتهای آقای راوی چیزی بیش از سر دلسوزی و بهبود وضعیت توزیع آن موسسه نبوده است حال آمد ثواب کند از سوی شما کباب گردید

  •  
    باسلام
    انتقادات را روی چشم می گذاریم و نسبت به رفع آن اقدام می کنیم بعضی مواقع توهین و ضایع کردن زحمات یک مجموعه مطرح می شود. دوستان صحبت کردند ما هم پاسخ دادیم کجای کار اشکال دارد؟ بفرمائید، اصلاح می کنیم. بعضی از حرفهای ما هم شنیدنی است هرچند تند و صریح باشد! لطفاً کل مسائل مطرح شده را بررسی مجدد فرمائید، درخدمتیم.

  • مدیریت محترم  روابط عمومی و بین الملل پارس ویدئو
    سلام علیکم
    آنچه اینجانب از مطالب ارئه شده به پاسخ مخاطبان خود برداشت کردم فردی عصبانی و زود رنج هستید پیشنهاد می کنم به یک مسافرتی رفته تا یک مقدار از فشار وارده بر کار روز مرگی کاسته و با روحیه شاداب تری نسبت به ارائه پاسخ مخاطبان خود برآئید .زیرا روابط عمومی قلب تپنده مجموعه خود می باشد سپاسگذارم

  •  
    با سلام
    دوست عزیز جواب ایمیل شما ارسال شد، ایمیلتان را چک کنید.
    با تشکر از حسن انتخاب شما

  •  
    با سلام
    به اطلاع میرساند پخش ۱۱ و ۱۲ سریال گمشده ( لاست ) شامل قسمتهای ۲۵ و ۲۴ و ۲۳ و ۲۲ و ۲۱ که پایان فصل اول می باشد در فرمت DVD و VCD مورخ ۹۰/۸/۱۱ وارد شبکه نمایش خانگی می گردد و فصل دوم از هفته آینده به صورت منظم وارد شبکه نمایش خانگی می شود. ضمناً فصل اول در یک بسته زیبا و در فرمت DVD و VCD آماده عرضه می باشد.

  •  
    با سلام
    به اطلاع میرساند فیلم کامل پشت صحنه اخراجیها ۳ در ۹۰ دقیقه کاری شاد و دیدنی به همراه وقایع و رخدادها در فرمت DVD و VCD مورخ ۹۰/۸/۱۱ وارد شبکه نمایش خانگی می گردد.

  • با سلام
    پیشاپیش فرا رسیدن عید سعید قربان را تبریک عرض نموده و به استحضار میرسانیم پخش فصل دوم سریال گمشده ( LOST ) شروع و مورخ ۱۷/۸/۹۰ قسمتهای ۳ و ۲ و ۱ پخش اول فصل دوم در قالب DVD و VCD وارد شبکه نمایش خانگی می گردد و مجموعه فصل اول در یک بسته بندی بسیار زیبا با تخفیف ویژه عرضه می گردد و به لطف خداوند و حمایت مسئولین محترم اداره کل توسعه و حمایت نمایندگان پخش و مخاطبین محترم بدون وقفه پخش ادامه دارد ضمناً نسبت به دوبله و آماده سازی پشت صحنه بسیار زیبا اقدام گردیده است.

مرا در شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید