روزانه های سینمایی
عروسکی که ۴۰ روز میدان داری می کند

عروسکی که ۴۰ روز میدان داری می کند

با پیش بینی اکران ۶ هفته ای فیلم سینمایی "کلاه قرمزی و بچه ننه"در ۶۰ سالن سینما در کشور و حضور همزمان این عروسک و دوستانش در برنامه های مناسبتی تلویزیون از جمله تعطیلات عید فطر، به احتمال قوی نسخه ویدیویی "مجموعه کلاه قرمزی ۹۱" به زودی در شبکه نمایش خانگی کشور توزیع نخواهد شد.

به موجب این گزارش موسسه "هنرنمای پارسیان" به عنوان صاحب امتیاز مجموعه مزبور، روز سوم مرداد ماه موفق شد قسمت پنجم این مجموعه پر مخاطب را روانه بازار کند و فعلاً عرضه عناوین خارجی مورد علاقه کودکان را در دستور کار قرار داده است.

از سوی دیگر کارشناسان تبلیغ معتقدند به دلیل موج رسانه ای ناشی از اکران گسترده فیلم سینمایی "کلاه قرمزی و بچه ننه" و از جمله پخش انبوه تیزرهای آن در شبکه های سراسری سیما و شبکه های استانی، بهترین فرصت برای بهره برداری از این فضای تبلیغی فراهم می شود و می توان دلخوش به فروش قابل توجه محصولاتی مشابه نسخه اصلی بود و بدین ترتیب تیراژ خوبی را برای ویدویوی قسمت های باقیمانده از "مجموعه کلاه قرمزی ۹۱ "متصور بود.

باید منتظر ماند و دید هنرنمای پارسیان به چه ارزیابی مشخصی از وضعیت بازار در روزهای آینده خواهد رسید. تا آن زمان تماشای فیلم را در سالن های سینما و در آیینی جمعی از دست ندهید. کد ۵۹۲

سعید رجبی فروتن

در کنار روزمرگی های معمول، این جا خودم و افکارم را ثبت می کنم. از فرهنگ و هنر تا سینما و نمایش خانگی... می توانید نوشته های من را در «روزانه های سینمایی» دنبال نمایید.

اضافه کردن نظر

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

مرا در شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید